Gå til innhold

Hvor mange likes er "godkjent"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når dere poster bilde på Facebook/instagram, hvor mange likes må dere få for at dere skal bli fornøyde?

Er det nedtur med få likes?

Sletter dere bildet hvis dere får for få likes?

Anonymous poster hash: 9f75c...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, nedtur med lite likes, ja, sletter det hvis det er lite likes(eller deler hvis det er facebook). Godkjent er vel sånn 30+ på instagram, og 50-60 på facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er en av årsakene til at jeg ikke har face eller instagram. "Likes" er verdiløst.



Anonymous poster hash: 73373...7e4
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På instagram bryr jeg meg ikke om likes, selv om det er kos med et par. På face er 10 og oppover greit, men sletter ikke bilder som får få likes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg aldri tenkt over i det hele tatt. Nå har jeg kun mine nærmeste venner og familie på Facebook, da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 + på insta
, samme på face



Anonymous poster hash: 1bd53...e97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest heihade

Jeg har vel rundt +/- 170 venner på Facebook. Bruker å gå innom og slette av og til. Jeg holder meg til folk jeg faktisk har, eller har hatt, kontakt med og som jeg interesserer meg for å lese om på veggen.

Så derfor regner jeg ikke heller med 200 likes på bildene mine, akkurat.

Synes det er koselig når folk liker i det hele tatt. Får jeg 15 likes er jeg glad for det. Får jeg flere er det gjerne fordi jeg har vært morsom, og ikke fordi profilbildene mine har vært så jævla pene (legger ikke ut seriøse bilder av meg selv uansett, så tør ikke si hvordan det hadde gått).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nedtur med lite likes, ja, sletter det hvis det er lite likes(eller deler hvis det er facebook). Godkjent er vel sånn 30+ på instagram, og 50-60 på facebook.

For real? Må man virkelig ha så mye likes for å beholde bildet? Shit, da burde jeg kanskje legge opp som både fotograf og "selfie"-person når det kun kommer maks 20. ironi

100 + på insta

, samme på face

Anonymous poster hash: 1bd53...e97

Lol

-

Hvorfor bry seg om man kun får 5 eller 100 likes på bildet på instagram/facebook? Det betyr jo ikke at du har få venner, men kanskje det du ikke la ut er fint nok til å trykke like. Jeg tenker at de som plutselig har 50+ likes har en del god venner som kun liker for å like, bare fordi det er deg.

Ikke ta meg feil, jeg blir glad for de 40 "likesene" jeg fint kan få på et bilde, men da ser jeg jo også at det er fra folk jeg ikke kjenner. Jeg bruker heller ikke facebook ofte, men ja det hender jeg går igjennom å sletter noen bilder innimellom men ikke pga hvor mang likes det bildet har.

Endret av dillyduzit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at 1 like er bra nok.
Såklart liiker jeg å få flere, å si noe annet ville vær tløgn. Men jeg legger ikke ut noe for å få mest mulig likes, jeg legger eventuelt noe for å gi familie og venner en liten oppdatering om hvordan det går.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hyggelig med likes altså, men siden selvbildet mitt ikke står og faller på antall likes, så opererer jeg ikke med noe antall som er godkjent.



Anonymous poster hash: 97b5e...f85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange likes man får er jo ikke direkte proporsjonalt til hvor poppis man er eller hvor fint bildet er. Det kommer an på hvor mange man har på facebook, hvor aktive vennene er på facebook, hvor lav terskel de har for å trykke "like" osv.

De jeg ser har 100 likes på facebook har egentlig ikke spesielt fine bilder eller mye status, de har bare venner som klikker like veldig ofte. En kvinne på min liste har tatt et litt tacky selfie i speilet (hun er ikke ung eller vakker heller) og får 80 likes. Og masse kommentarer "såå vakker snuppa <3".

Det er selvsagt hyggelig med likes, men jeg ser overhodet ikke titalls likes som noe viktig.



Anonymous poster hash: bfc1b...f40
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt hyggelig med likes, men har aldri tenkt over om noe er "godkjent" eller ikke. Og jeg sletter aldri bilder pga mangel på likes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt over 0 er fint. Jeg har ikke Gud og hvermann på Facebook, kun folk jeg faktisk bryr meg om, og da er det teknisk umulig å få stort mer enn 100 likes. Mange av facebookvennene mine er jo bare innom en sjelden gang, og da er det ikke så mange igjen som kan forventes å "like" det jeg legger ut.

Og jeg sletter naturligvis aldri noe fordi det ikke får nok likes. Det ville vært ganske patetisk.

Anonymous poster hash: 612c2...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange likes man får er jo ikke direkte proporsjonalt til hvor poppis man er eller hvor fint bildet er. Det kommer an på hvor mange man har på facebook, hvor aktive vennene er på facebook, hvor lav terskel de har for å trykke "like" osv.

De jeg ser har 100 likes på facebook har egentlig ikke spesielt fine bilder eller mye status, de har bare venner som klikker like veldig ofte. En kvinne på min liste har tatt et litt tacky selfie i speilet (hun er ikke ung eller vakker heller) og får 80 likes. Og masse kommentarer "såå vakker snuppa <3".

Det er selvsagt hyggelig med likes, men jeg ser overhodet ikke titalls likes som noe viktig.

Anonymous poster hash: bfc1b...f40

Ja nettopp. De jeg føler får mest likes er nettopp de som legger ut mest drit :P

Så hva slags "venner" man har har nok mye å si. Ser jo tendenser som at noen folk liker ALT enkelte legger ut og da mister det jo litt verdi også.

Anonymous poster hash: 84ea0...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...