Gå til innhold

Å holde seg til tema


Veslejenta

Anbefalte innlegg

Jeg har vært fast bruker en liten stund nå, og trives her på KG, men det er noe jeg irriterer meg over.

Det er når en bruker starter en tråd og spør hva andre pleier å gjøre, bruke, ha på seg etc. Dette pleier å være av interesse for å se hva andre gjør og av og til for å få tips. Det i seg selv er helt greit. Men det er når folk må kommentere svaret til noen ved å bruke en sårende eller på en annen måte frekk kommentar at jeg reagerer. At folk viser vennlig interesse og spør hvor man har fått tak i et produkt etc er helt greit, for dette opprettholder stemingen i tråden.

Men sånne tråder er vanligvis ikke ment for diskusjon, og hvorfor må man si noe nedsettendes da? Ingen har bedt noen om å kommentere svaret til andre brukere... Det er jo ofte bare en meningsmåling.

Og jeg tenker ikke nå bare på én person, men alle som føler at de MÅ rakke ned på andre.

Jeg ser forresten at moderatorene er flinke til å slette sånne innlegg så fort de oppdager dem, noe de skal ha skryt for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal man ha behov for å snakke nedsettende om andre mennesker uansett tema på tråd???

Folk er forskjellige, og om man ikke takler det har man hvertfall ingenting på et diskusjonsforum å gjøre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Det er vel også litt opp til oss brukere om vi "lar oss" provosere og rive med...

Men på den annen side er det ikke enkelt å la være heller...

Jeg tror enkelte er som barn: "All oppmerksomhet; god oppmerksomhet"... :ler:

Vet ikke om de "egentlig" mener det de skriver, eller om de bare er ute etter å være litt fandenivolsk... Litt provoserende. Noen innlegg er så til de grader barnslige at jeg finner det morsomt...

Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...