Gå til innhold

Milla!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Siden tråden ble stengt akkurat da jeg postet innlegget mitt, fører jeg det inn her i stedet fordi her er det blitt en stor misforståelse :

Åherregud Milla! Nå river jeg meg snart i håret!

Jeg mener du og Ivanka kan slutte å krangle eller ta dette på pm. Dette blir for dumt! Dette har INGENTING å gjøre med at du ble voldtatt osv.... Jeg HATER denne waco.personen like mye som du gjør! Så ikke ta den for at du skal føle deg ovenpå igjen! Jeg mener kun at denne diskusjoen er litt drøy! Og jeg er faktisk enig med deg frøken! Hadde du fulgt litt mer med, så hadde du skjønt det! Det har vært herlig her uten nevnte person og der deler vi faktisk samme syn. Det eneste jeg reagerte på er at du og Ivanka skal krangle om ALT i all evighet! Skjønner du forskjellen her ?

Makan til innbildning og rare konklusjoner du trekker Milla. Nå ble jeg såret! Jeg har aldri vært enig med Waco og ihvertfall ikke disse ekle uttalelsene hans som du nevner her. Hvordan det lille hodet ditt har trukket de konklusjonene, vet ikke jeg. Men du kan prøve å skjerpe deg litt du og,- og følge med på hva folk faktisk sier! Du har tydelig ikke skjønt at vi faktisk er enige om denne saken, og at jeg misliker nevnte person like mye som du gjør! Som sagt, jeg er skuffet! Men du gidder vel ikke bry deg om hva jeg egentlig mener, når du bare trekker første og "beste" konklusjon.

Nå vet du i allefall hva jeg mener og jeg håper du tar dette i betraktning.

Jeg foreslår at du slutter å komme med nedsettende utsagn om andre som er i en debatt og prøver å få fram sin mening! Jfr. "Du kan ikke være riktig navlet Diva"! Osv....

Med vennlig hilsen en sint Diva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...