Gå til innhold

hvor er waco?


ivanka

Anbefalte innlegg

hei, hvor har det blitt av waco? ser han var innom for ikke så lenge siden, har han sagt noe om hvor han hadde tenkt å forsvinne? utrolig nok fikk jeg sansen for den vanvittige guttungen etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke spør da *ler*......har nemlig syntes at det har vært så koselig her en tid nå .... :wink: lite provosering liksom ...... og sånn liker jeg Kg best :oops:

"man skal ikke plage andre man skal være grei og snill ..."..som den gode Politimester Bastian så fint sa ... koseligst det ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
hei' date=' hvor har det blitt av waco? ser han var innom for ikke så lenge siden, har han sagt noe om hvor han hadde tenkt å forsvinne? utrolig nok fikk jeg sansen for den vanvittige guttungen etterhvert...[/quote']

d sier faktisk mere om deg enn om ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er ikke så sprø som han later som da vettu. JA han prater bare bullshit her inne, men privat er han så søt og grei som bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie
og' date=' hva skal jeg si - til forskjell fra enkelte andre har han både empati og selvironi.[/quote']

du regner deg selv m pålisten da, håper jeg!! :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
og' date=' hva skal jeg si - til forskjell fra enkelte andre har han både empati og selvironi.[/quote']

Han synes det er fint at jenter blir voldtatt- det betyr at de er pene i hans øyne. Trenger du mer info. Ivanka

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er noe han sier for å terge deg, det.

du syns det er ok å nuke irak. ikke så mye bedre i mine øyne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
det er noe han sier for å terge deg, det.

du syns det er ok å nuke irak. ikke så mye bedre i mine øyne...

Du begveger virkelig på ett lavt nivå. Men man kan vel ikke forvente annet fra en som deg.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter, jenter!

Hvor gamle er dere egentlig ?

Hører kvinneguidens hakke & spre møkk forum i det fjerne når dere holder på sånn...... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du begveger virkelig på ett lavt nivå. Men man kan vel ikke forvente annet fra en som deg.

i lige måde forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SORRY Diva, innlegget ditt kom imellom!!! den var overhodet ikke ment til deg, og så var jeg i tillegg litt for kjapp og sletta quote-taggene! refererte til et innlegg høyere opp. har ingenting å si på hvilket nivå du holder deg på. riktig eksemplarisk er du. MISFORSTÅELSE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Que ?

Ivanka driver og snapper sitater fra meg. Ikke bry deg om henne- bare la henne holde på. Hennes nivå bør vi ikke bevege oss ned til.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...