Gå til innhold

næmmen milla da


ivanka

Anbefalte innlegg

jeg tror ikke jeg gidder å diskutere hvem som har vært her lengst, men det begynner å bli et par år. har forsåvidt skifta nick i løpet av den tida, så det er jo tilgivelig at du går i surr.

du er kanskje litt paranoid hvis du mener jeg 'henger meg på' alle tråder du har starta - sjekk selv.

jeg sier meg enig eller uenig med akkurat hvem jeg vil.

nå har det seg sånn at du pleier å komme med en uhorvelig mengde utsagn jeg syns er helt på trynet, og stort sett gidder jeg ikke å åpne trådene dine. kan ikke si det interesserer meg mye hva du måtte mene om dette eller hint, av flere grunner. skal la vær å gå i detaljer, ellers blir det utrivelig her.

men jeg blir provosert av at du er rasende frekk og uhøflig overfor andre brukere her inne, og den væremåten har jeg ikke særlig stor respekt for.

ja ja. nå klarte du å få litt oppmerksomhet i dag og, men det trenger du vel. det får bli dagens gode gjerning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

i et innlegg som ble fjernet siden sist jeg var innom, påstår du at du ikke trenger å finne opp multiple personligheter her inne for å hevde deg...

men hvorfor gjør du det egentlig da? (ok, gjorde, da. hvorfor gjorde du det da? hm. fullt mulig at du driver med det ennå, men ikke at jeg gidder å drive detektivvirksomhet for å finne ut av det... ikke heng deg opp i tider av verbet nå.)

bare lurer, jeg. ikke ta det som kritikk, jeg er bare nysgjerrig.

(og ikke kom her og påstå at noe sånt har du aldri gjort.)

forøvrig, som et as propos til meg selv: hva er det du mener å implisere med at du 'har vært her lengst'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy selv? hvorfor det? har jeg slengt med leppa til noen som ikke har bedt om det? ta deg sammen, menneske. (menneske?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Så spør jeg bare:::Er d samme person som står bak nickene Milla/Ivanka???

Ivanka er bare nok en 10na (fra det gamle forumet) som forfølger tråder, kranger og kverulerer. Ikke noe å bry seg om.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, jeg er ikke 10na, jeg er ikke milla.

pussig, forresten, det er bare et par dager siden en annen bruker spurte meg om jeg ikke trodde sexysadie var milla.

(og til deg: kanskje du har et poeng der!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spør jeg bare:::Er d samme person som står bak nickene Milla/Ivanka???

Eh, jeg skjønte ikke det der... Heh, snakker du med deg selv Ivanka? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm. jeg snakker ikke så mye med meg selv, til nød med katten.

nå dominerer jeg jo denne tråden totalt, men det er bare fordi jeg har en del spørsmål til milla som hun tydeligvis ikke har tenkt å svare på...

ja, så blir jeg gående her og mumle med spørsmålene mine, da. men det er en ufrivillig monolog...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er i stand til å lese såpass bra at du kjenner igjen noen tegn av typen '?' over her?

de kalles spørsmålstegn, og indikerer at det stilles et spørsmål.

trenger jeg å gjenta meg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Du er ikke så værst til å gjenta deg selv :blunke:

Gi meg en pen ryddig liste så skal jeg svare punkt for punkt.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Du, Ivanka: Hva er det egentlig du skal spørre Milla om??

Min nysgjerrighet er spent til bristepunktet, det er ikke til å holde ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
nei, jeg er ikke 10na, jeg er ikke milla.  

pussig, forresten, det er bare et par dager siden en annen bruker spurte meg om jeg ikke trodde sexysadie var milla.  

(og til deg: kanskje du har et poeng der!)

Hvem da??

Og hvorfor trodde denne brukeren d???

En setning slettet. Hege (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale

Ikke gidd Kira! Alle vet at det er teknisk umulig at SS og jeg skulle være samme person. Det er bare gammel oppgulp fra en Gjest.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg har faktisk aldrig hørt dette ryktet om oss 2 før.

Hvordan i huleste har vedkommende kommet på d???

Jeg husker det var endel diskusjoner om det på det gamle Forumet.

Du blir ikke populær om du er enig med meg så derfor ønsker enkelte å bygge oppunder ryktet om at jeg finnes i flere utgaver og at jeg støtter meg selv.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...