Gå til innhold

Lasse


Anie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil også ha Lasse tilbake!!! :cry:

Er det noen vits i å bare stikke sånn da?

Å etterlate "unge" vakre kvinner med knuste hjerter skulle ikke vært lov asså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk og takk, men care tar feil.... Selv om Anie er litt av ei dame.... :wink::sjarmor:

Jeg syntes av mange grunner at det ikke var ikke så veldig koselig å være her for tiden (Lea hadde et morsomt innlegg om pms hehehe...), og mange tolker også "personligheten" min anderledes enn jeg har ment... Det gjorde at mine koselige stunder på kg ble mer stressoppbyggende enn det motsatte...

Tar derfor en pause, men kommer kanskje til å svare litt på sp mål om trening....

Kos dere.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikke sant Lasse... Anie er virkelig litt av en dame...... Jeg begynner å like ho mer og mer jeg også :sjarmor::ler::ler::ler:

Men takk Lasse :kysse:

(jeg tar det som et kompliment jeg :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å... så det var litt flaut å offentliggjøre at vi flørter litt... :ler::wink::sjarmor:

Men takk for oppmerksomhet alle, jeg vil prøve å gi litt råd og vink om trening etc i begynnelsen som nevnt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jammen at Lasse er innom og smugleser litt i blandt jeg..

Men Lasse: Vi skal nok få bukt med disse PMS-damene skjønner du!

De kan jo ikke ha PMS hele tiden?? Eller??

Så er det jo så mange snille jenter her også da (MEG, MEG, MEG)!

Kom tilbake snart da!

Vi får aldri nok av snille gutter som tar vår side vettu.

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er sunt å ta en pause av og til. Gjør det selv, og synes det er helt greit.

Men hvis årsaken til at du tar en pause er at enkeltbrukere her inne har lagt deg for hat...da blir jeg oppgitt. Hev deg over det du, Lasse. Jeg har sett hva som har skjedd i forhold til jaget etter deg fra enkeltbrukere her inne, og det er jo bare rett og slett lett gjennomskuelig. Sykelig, kanskje, men gjennomskuelig og regelrett tåpelig.

Jeg synes du virker som en normalt oppegående og ok person med en stor porsjon humor og selvironi. Liker det jeg har sett. Hvis noen hater deg fordi du argumenterer hardt for dine enkeltsaker, så sier det mer om vedkommede enn deg.

Håper å se innlegg fra deg snart igjen.

Klem Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm... noe jeg har gått glipp av nå???

Lasse, jeg savner deg jeg og! Se og få rumpa di hit, så kan vi prate om dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...