Gå til innhold

Milla skrev noe som jeg ikke skjønner.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Hadde det ikke vært så ille om kvinnen var pen?

Jo selvsagt- men hvorfor får jeg alle buruglene??

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Det har skjedd for mange ganger til at det bare er tilfeldigheter.

Jeg vil ikke ha noen feit sugge på 125 kilo som stinker rullings & øl og som kun får på seg jogedress og som ALDRI har hørt om ladyshaver.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et utrolig negativt syn på dine medmennesker, Milla. Du får meg til å tvile sterkt på om du er så flott og vellykket som du skal ha det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Du har et utrolig negativt syn på dine medmennesker' date=' Milla. Du får meg til å tvile sterkt på om du er så flott og vellykket som du skal ha det til.[/quote']

Tror ikke du heller hadde hatt så høye tanker om dine medmennesker Starfish hvis det var du som ble beglodd mens du forsøkte å trene av en kvinne som satt å så på deg som om du var ett stykke kjøtt.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg glor på alle vakre mennesker, kvinner som menn. Jeg er ikke lesbisk, men jeg klarer ikke å la være å se på vakre mennesker. Det er jo et kompliment, er det ikke?!

(Det hender jeg må titte litt på rare el. stygge mennesker også, men da prøver jeg å være mer diskret så de ikke skal bli lei seg for at alle stirrer på vorten på nesen, som de selvfølgelig er pinlig klar over selv)

Milla, du virker så klok og skarp. Men så virker du noen ganger så utrolig fordomsfull og sort/hvit. Mener du at alle er sin egen lykkes smed eller noe i den duren? (får det intrykket). I såfall er jeg til dels enig, men de som ikke fikser alt like godt, har da sin sjarm de og? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Milla' date=' du virker så klok og skarp. Men så virker du noen ganger så utrolig fordomsfull og sort/hvit. Mener du at alle er sin egen lykkes smed eller noe i den duren?[/quote']

Jeg blir veldig usikker når folk glor, jeg har opplevd både voldtekt og forsøk på mishandling så jeg har hele tiden "antennen" ute. Men det er ikke bevisst- det har bare blitt sånn.

Prøver å ikke være fordomsfull men er det nok på mange områder likevel. Særlig har jeg store problemer med muslimske menn som jeg føler behandler kvinner verre en dyr. Ergo vil jeg ikke ha noe med dem å gjøre selv om jeg i jobben min møter endel av dem. Har også opplevd ubehagelige episoder i den forbindelse.

Jeg er ikke feilfri, mine venner er heller ikke feilfrie.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe imot mennesker som ser på andre, men kan relatere til at du syns det er ekkelt.

Det er ikke det jeg snakker om. Det er det at du drar frem psycho, lesbe og feit med en gang. Altså; jeg oppfatter det som du ser ned på mennesker som ikke er så "perfekte" som deg. Ikke bare her, men i andre tråder også, uten at jeg kan nevne noe spesifikt.

Jeg er egentlig ganske nysgjerrig på hvordan du, som påstår du er så oppegående, kan ha et så kritisk syn på veldig, veldig mange mennesker.

For meg så passer ikke intellekt og slike fordommer sammen, derfor stiller jeg meg tvilende til deg som person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
For meg så passer ikke intellekt og slike fordommer sammen' date=' derfor stiller jeg meg tvilende til deg som person.[/quote']

Hva er galt med å reagere på å bli beglodd? Og kvinnen var overvektig. Og ingen normale heterofile kvinner sitter slik og stirrer på en annen kvinne- hvertfall har aldri jeg opplevd det.

Kan vi legge dette dødt nå?

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Det er ikke det jeg snakker om. Det er det at du drar frem psycho' date=' lesbe og feit med en gang.[/quote']

Hun var psycho- hvertfall med den gloinga virket hun slik.

Jeg tror hun var lesbisk fordi hun glodde på meg slik endel menn gjør, ansiksuttrykk, kroppsspråk, alt stemte. Og hun var feit/eller overvektig som jo er ett noe penere ord.

NÅ er jeg ferdig med denne debatten!!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...