Gå til innhold

Milla skrev noe som jeg ikke skjønner.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Milla skriver:

"Jeg måtte selv få utført abort etter en voldtekt og det gikk helt fint. "

"Hvis jeg skulle bestemme meg for å få barn (kan ikke få egne) "

Er det jeg som har misforstått? :roll:

Ikke for å være ekkel eller noe sånt, men ?

Nattaklem fra Meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er det kun Milla selv som kan svare på, så jeg går ut fra at det er henne du spør. Slike personlige meldinger hører hjemme på "Personlige meldinger", og jeg flytter den dit. Jeg gjør oppmerksom på at du kun kan poste videre i denne tråden dersom du er registrert som bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gjest.

Sender deg et svar jeg selv om jeg ikke er Milla eller kjenner hennes situasjon.

En kvinne kan ha ulike sykdommer eller defekter som gjør at hun kan bli gravid, men ikke kan bære barnet frem.

Hvis hun blir gravid vil hun enten miste barnet eller hun må ta abort tidlig i svangerskapet (avhenger av sykdomsbilde).

Det er derfor fult mulig å bli gravid og ikke kunne få barn.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også fullt mulig å utvikle en eller annen tilstand der det blir vanskelig eller umulig å få barn, selv om man har kunnet bli gravid før.

Ser egentlig ikke at dette er noe å spekulere over, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Milla skriver:

"Jeg måtte selv få utført abort etter en voldtekt og det gikk helt fint. "

"Hvis jeg skulle bestemme meg for å få barn (kan ikke få egne) "

Er det jeg som har misforstått? :roll:

Ikke for å være ekkel eller noe sånt, men ?

Nattaklem fra Meg

Jeg er født med store misdannelser på livmor/eggstokker og hvis jeg skulle blir gravid vil ett foster alltid feste seg utenfor livmoren- dette er en livsfarlig tilstand og jeg må ta graviditetstester regelmessig for å passe på. Da jeg ble voldtatt brukte jeg ikke prevensjon og ble gravid, dermed måtte jeg få utført abort i all hast.

Ønsker ikke flere spekulasjoner om dette nå- jeg har forklart det uendelig mange ganger før og når spm. dukker opp om og om igjen er det nesten alltid fra skjulte brukere ute etter å spre mistanke og lage diskusjoner for/mot meg som person.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at folk kan være så nyskjerrig å spørre om noe slikt! Det er jo en privatsak.

Og i tillegg ikke logge seg inn med nick. Frekt syntes jeg! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg skjønner ikke at folk kan være så nyskjerrig å spørre om noe slikt! Det er jo en privatsak.

Og i tillegg ikke logge seg inn med nick. Frekt syntes jeg! :evil:

Det gjør meg ikke noe å snakke om det- det er for mange mye skam i det å være ufruktbar, man er ikke en ekte kvinne etc.

Særlig er det tradisjonelle kvinner med mange barn som ser ned på en og kommer med bemerkninger om at jeg aldri vil få ett godt liv, at det er synd på forloveden min som aldri vil bli far og at jeg er tom, overfladisk og egistisk.

Det som plager meg er at alike spm. gjerne kommer fra skjulte brukere som aktivt søker i forumet etter innlegg jeg har skrevet for uker/måneder tilbake, noe som igjen indikerer at de er faste brukere med kjennskap til hva jeg har skrevet tidligere.

Da synes jeg det skurrer litt.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla, jeg syns du er virkelig tøff, som slipper oss andre såpass langt inn i ditt privatliv.

Dessuten er det "tøffe trynet ditt" et ganske friskt innslag her inne, selv om du skaffer deg noen uvenner. Men vær forsiktig med for mye opplysninger om deg selv, hvor hver "bit" kan settes sammen til en identitetsprofil i real life. Jeg tenker på dette med fødested, bosted fram til du flyttet til Oslo, i hvilken bydel du bor, kjæreste langt unna, og andre biter i puslespillet.

Det er mange gærninger der ute! Jeg nevner bare det...

Forøvrig støtter jeg fullt ut dine sterke og kategoriske meninger i min "pervers-tråd" på Seksualitet, om den mentale tilstand til de som tenner på urin/avføring. :D Det faktum at noen liker slik, bekrefter jo nettopp at det er mange gærninger der ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Men vær forsiktig med for mye opplysninger om deg selv' date=' hvor hver "bit" kan settes sammen til en identitetsprofil i real life. Jeg tenker på dette med fødested, bosted fram til du flyttet til Oslo, i hvilken bydel du bor, kjæreste langt unna, og andre biter i puslespillet.[/quote']

Du er vel i gang med å lokalisere meg allerede du Harald :ler: Men slapp av, jeg er forsiktig... men det var en dame som glodde på meg noe helt infernalsk sist jeg var å trente på Colosseum Park, hun var liten, lys, hadde uren hud og var "stor". Sikkert lesbe men man vet jo aldri, hvis hun leser dette her så kan jeg jo si at det var temmelig ubehagelig og at det er pga. folk som henne at jeg dusjer hjemme.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Dusjer du ikke pga. store blonde damer med uren hud som stirrer på deg på treningsstudioet?

Du har da vel ingenting å skjule eller noe damen ikke har sett før.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Tro meg, den psycho lesba hadde vel fulgt etter meg inn i dusjen tenker jeg. Jeg avsluttet treningsøkten tidlig den kvelden.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, den psycho lesba hadde vel fulgt etter meg inn i dusjen tenker jeg. Jeg avsluttet treningsøkten tidlig den kvelden.

Milla

LOL! :ler:

Du får virkelig sagt det!

Kan ikke annet enn å le jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Vel, når en dame sitter rett ovenfor deg og glor og glor så kan man jo begynne å lure. Bisarr oppførsel hva ett voksent mennesker var det hvertfall.

Psycho-lesbe har blitt ett nytt favoritt uttrykk hos meg tror jeg.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla... det er tydelig at du også i real life har evnen til å pådra deg en viss oppmerksomhet... ikke bare her på KG.. :)

Hvis du er så flott som som et par av de tidligere avatarene dine viser, så hadde jaggu jeg glodd også... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir som regel smigret hvis mannfolk glor på meg, har vel noe m bekreftelse å gjøre....Men innimellom skjer d at et kvinnemenneske seter seg og nistirrer på meg på toget....Jeg nistirrer tilbake, og hu trekker f... meg ikke blikket til seg. Utrolig frekt! Utrolig ubehagelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Hvorfor det?

Jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal reagere. Hva om hun går løs på meg eller skjeller meg ut etc. i full offentlighet.

Kvinner som glor er skikkelig ubehagelig. først og fremst fordi jeg ikke er lesbisk, jeg finner ikke kvinner tiltrekkende og de kvinnene som glor er gjerne vel... ikke spesielt pene.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...