Gå til innhold

Kle deg i ydmykhet og smink deg med et smil.....!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Synes du fortjener både ros og ris, jeg, Milla.

Du er kjempeflink til å gi gode råd på velvære-forumet, har selv spurt om flere ting og fått flotte svar fra deg. Dette kan du!

Men det betyr ikke at du ruler forumet, det er flere enn deg som har greie på de tingene.

Og så et lite spørsmål: Hvorfor i all verden skal man styre unna joggebukser og sjaskete t-skjorter hvis man har lyst til å ha det på seg?

Jeg er iallfall sånt "kommer an på humøret" menneske som kan gå ut med pene klær, stæsja hår og sminke den ene dagen og jeans, null sminke og håret rett ned den neste. Og hva så? Det bestemmer jeg selv, ingen som tar skade av det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
Men det betyr ikke at du ruler forumet' date=' det er flere enn deg som har greie på de tingene.[/quote']

Jeg skjønner at "ironi" er ut :blunke:

Jeg er klar over at jeg nok provoserer mer enn jeg gleder, men død over joggebuksa. Bruk jeans og kjøp smarte topper i rett str. ikke t- skjorter str. XXL.

Det er lite som skal til for å se godt ut selv om man går hjemme med små barn.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og noen av oss trenger hverken råd eller tips om hverken klær, make-up, slanke- og/eller fetekurer og tilsvarende.

Noen av oss er rett og slett bare født med et uimotståelig utseende som tar seg best ut uten make-up. Og - alt kler den smukke, gjør det ikke? :wink:

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
...og noen av oss trenger hverken råd eller tips om hverken klær' date=' make-up, slanke- og/eller fetekurer og tilsvarende.[/quote']

De som sier de IKKE trenger det er de som trenger det mest min kjære Nelle.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...personlig ville jeg nok ta meg aller aller best ut i en striesekk (men etter at den var hentet tilbake fra Felleskjøpet da selvsagt).

Du vet - vi budeier går gjerne for å være de vakreste :wink:

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest ¤_Fairytale_¤

Jenta har tæl, ingen tvil om det.

Her er det selvtillit som lyser lang vei..

Og det beundrer jeg Milla for! :D

Men hun er litt provoserende.. Men hvem er ikke det til tider? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Slenger meg på jeg også!

Er ofte enig med Milla, syns allikevel at hun ofte blir ufin når hun utbasunerer sine meninger, visse ting bør man holde for seg selv (selv om det er den ærlige mening). Må man være ærlig hele tiden? Er du alltid ærlig når venninner har vært uheldige hos frisøren? (litt retorikk her, men). - Milla har kanskje bedre smak enn "den gemene hop", (mener hun selv), men det er ikke videre smakfullt/stilig å skryte av sin gode smak og håne andres manglende sådanne..

Joggebukser blir aldri sexy/flatterende, men noen ganger velger man bort det til fordel for komfort el.l. Er ikke det en helt grei ting da?

PS!! BURBERRY!!? :o Er ikke det litt... tja?!! (men dyrt og "fint" er det i allefall)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...