Gå til innhold

Stine's dagbok!


stine889

Anbefalte innlegg

Har aldri vært den som jakter på symptomer, men dette er andre dagen der jeg er så oppblåst at det er vondt!! Magen har buldret og har ALDRI hatt så mye luft i magen før.. :-/ noen som har hatt det tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest roseduft

Har lovet meg selv å ikke jakte selv, men magen sto på spreng igår.. samtidig var jeg så kvalm når jeg la meg igår, at jeg var sikker på at jeg skulle kaste opp!! Hvordan føler du deg idag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja samme her! Er ganske øm nederst i magen, når jeg trykker litt lett. Og det stikker innimellom. Er så rart, forrige gang hadde jeg absolutt ingen symptomer. Hvis TR dukker opp, så vil jeg at det skal skje snarest!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 27, ut ifra en 28 dagers syklus, men tviler på at den stemmer etter sa. Veldig usikker :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neei :klo: Det er nok bare syklusen som er på tur. Dukker vell opp i syden!!! Men er skikkelig kvalm og hodepine om dagene. Idag er jeg helt slått ut og ligger bare på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å spotte litt idag så tror nok at hun er på vei! Får se i morgen om hun dukker opp :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har TR meldt sin ankomst. En dag før syden!!! Men vet dere hva jenter, det går helt fint denne gang. Var veldig forberedt på at det ikke kom til å klaffe igjen så fort. Dessuten hadde det vært veldig vanskelig å forklare hvorfor jeg ikke drikker på ferie. Jeg trøster meg med at jeg skal kose meg med vin og god mat de neste to ukene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så godt å se at du tar det sånn syns jeg! :jepp:

Jeg krysser fingrene for at du går i mine fotspor og at det derfor klaffer i pp2 etter SAen

:klemmer:

God tur, KOS deg i syden og nyt det å drikke vin ;)

(for vi håper det blir lenge til neste vindrikking!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja overrasker meg selv altså, hehe. Selvfølgelig trist at det ikke klaffet, men det går liksom bra. Jeg tror og håper at det skjer snart:)

Ja vi satser på at jeg går i dine fotspor:D Tusen takk for det. Har idag kost meg med vin, for neste gang blir lenge til håper vi ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt blir bedre med en positiv innstilling! :) håper du får en super sydenferie, og så er jo ny pp godt i gang når du er tilbake. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei Stine889 :)

Hvordan går det her? Er dere inne i en ny pp ? :)

Hei :) Ja jeg regner med at ikm er ca 07 aug. Har tatt det helt rolig denne perioden, uten EL tester. Har ikke en god følelse så det får heller bli en veldig positiv overraskelse om det klaffer :D Veldig usikker på når EL er, har veldig ømme brystvorter. Så kanskje jeg har EL nå!? Ikke godt å si. Kan jo bli gal av dette :P

Hvordan går det med jentene her inne da? :)

Endret av stine889
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

IKM i morgen! Har hatt mensmurringer og ømme bryster i 1 uke. Kviseutbrudd har jeg også hatt :sjenert: Nå er jeg bare trøtt.. hele tiden.. Men det er vel bare psykisk tenker jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes jo veldig spennende ut :D Har du testet denne perioden? Kviseutbrudd lover bra da. Når jeg var gravid så bare kom de over alt, brystet, ansiktet, ryggen. Og jeg pleier ALDRI å ha det. Har også veldig ømme bryster nå, og en del kviser, men kanskje det er en sen EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...