Gå til innhold

IKKE BESTILL SLIMATREX/VITALIFEDETOX O.L.


Gjest Annananmus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bestilte og mottok pakkene ca en uke etter. Ble litt nervøs når jeg leste dette, ringte telefon nummeret som jeg fikk på bekreftelsen. Jeg kom igjennom med en gang, sa jeg ville si opp abonnementet. Det var ingen diskusjon, og jeg fikk bekreftelse på mail. Så det var da ikke så farlig.. De har trukket penger fra konto på de varene som er på vei, men det er jo normalt når man handler på nett. Så får vi se da om disse varene kommer, jeg kan ikke se hvorfor de ikke skulle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Huff og huff, at de skal holde på med sånt...

Prøvde å bestille via en link for 15 minutter siden, men fikk heldigvis beskjeden når jeg skulle få bestilt det etter å ha tastet inn alt av opplysninger om kredittkortet og slikt at det ble avvist, så gikk ikke gjennom for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg og gikk i tabben og prøvde å bestille, men jeg fikk opp Error og har heller ikke fått noen bekreftelses mail..

har jeg vært så heldig at det ikke har gått igjennom eller må jeg ta å stenge kortet jeg og ?

Gå inn her: http://slimatrex.com/service/no/contactus.php og se om du er i systemet, Men siden du fikk errorr og det ikke kom noen mail, så har det ikke gått igjennom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

fikk pillene etter å ha betalt 1250 kr -de funker som faen de...... kiloene raser av :-)

hei.

1. jeg fikk nettopp slimatrex i posten men er ganske skeptisk på å ta de etter jeg har lest alt om at det bare er bullshit.. jeg syntes det var så lite informasjon som følgte med de og ikke finner jeg mye på nett. har prøvd å søkt opp litt om de forskjellige ingrediensene og har kommet fram til at alt er relativt kjente ingredienser i slanke- og helse-piller..

2. jeg har ikke mottatt vitalifedetox ennå og jeg har heller ikke fått noen mail om at pakken er sendt, slik som jeg gjorde fra slimatrex. ..... så jeg tror nesten ikke at jeg vil motta den andre pakken.

så det jeg lurer på er om du/dere synes det er trygt å prøve tablettene? og om det kanskje er mulig å ta kuren med kun slimatrex og ikke med den og vitalifedetox?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har sperret visakortet og sendt e-poster om at jeg ønsker å kansellere bestillingen på prøvene. er jeg good to go da?



Anonymous poster hash: 120fa...444
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt av helse- og slankeprodukter du finner på nett er tull, verre er det ikke.

Det samme med "detox". Men folk liker visst å lure seg selv og gi penger til svindlere.

Anonymous poster hash: 8f291...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det fantes en superenkel måte å gå ned i vekt på og bli der, hadde vel ingen vært tjukke. Eventuelt hadde alle fattige vært tjukke og alle med penger vært slanke siden det koster skjorta å kjøpe/ abbonnere på sånne vidunderkurer.

Det eneste som forsåvidt funker er Alli men den er beregnet for overvektige, ikke "ånei jeg har 2,5 kilo for mye og klarer ikke bli kvitt dem"-folk. Dessuten har den en sånn festlig bivirkning at overskuddsfettet man tar inn gjennom maten kommer ut igjen med rakettfart som herlig sprutbæsj. Men bremsespor og bæsjeflekker er kanskje mer akseptabel enn å veie noen kilo for mye? Det er en gal gal verden og folk er lettlurte som f... :roll:



Anonymous poster hash: 084ab...407
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det fantes en superenkel måte å gå ned i vekt på og bli der, hadde vel ingen vært tjukke. Eventuelt hadde alle fattige vært tjukke og alle med penger vært slanke siden det koster skjorta å kjøpe/ abbonnere på sånne vidunderkurer.

Det eneste som forsåvidt funker er Alli men den er beregnet for overvektige, ikke "ånei jeg har 2,5 kilo for mye og klarer ikke bli kvitt dem"-folk. Dessuten har den en sånn festlig bivirkning at overskuddsfettet man tar inn gjennom maten kommer ut igjen med rakettfart som herlig sprutbæsj. Men bremsespor og bæsjeflekker er kanskje mer akseptabel enn å veie noen kilo for mye? Det er en gal gal verden og folk er lettlurte som f... :roll:

Anonymous poster hash: 084ab...407

Hva med overskuddsfettet som sitter på kroppen?

Anonymous poster hash: 8f291...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man bli svindlet av å få gratis prøve når ikke kontonummer blir utlevert?

Siterer den. Hvordan er det mulig? Vet ikke om det er samme produktene, men bestilte sinetrol og noe dotox greier. nettsiden var norsk, og pakkene fikk jeg type et og et halvt døgn etterpå.Betalte bare frakten (som avtalt, og etter 3 uker, avbestilte jeg abonementet. Ikke noe problem med avbestilling eller noe.

Har faktisk gått ned nesten 5 kg, på 3 uker, Ikke all verden, men med tanke på min "bedritne" livsstil så er det en start.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg i min godtroenhet bestilte dsse produktene etter å ha lest en falsk artikkel(innså jeg i etterkant) om en kombo av disse. Søkte først på nettet etter f.eks. forumer som omtalte disse, men fant ingen og heller ingen advarsler mot det og gikk i fella. Etter et nytt søk, spesialsøk denne gangen, fant jeg et svenskt forum(http://www.familjeli.../m69603800.html) som ga et forstyrrende bilde av produktene jeg hadde bestilt og angret umiddelbart på det jeg hadde gjort. Tror dette er relativt nytt i Norge, med har tydeligvis spredd seg i Sverige allerede. Prøver derfor å advare også på en norsk nettside; IKKE BESTILL DISSE PRODUKTENE! Tror jeg har kommet meg unna, men må bare vente og se om jeg hører noe mer fra dem. Dette er bløffsider designet for å presse penger ut av folk som de ut i fra det svenske forumet har lyktes i ved flere tilfeller!

Håper dette kan rettlede andre som kommer borti dette. Det svenske forumet og blogglinken i den(http://stoppablufforetagen.blogg.se/) kan også hjelpe endel med å takle det dersom man har gått i fella.

Håper jeg når ut til noen og hjelper villredene sjeler som jeg selv var for noen timer siden! :)

Bare det å bestille slankemiddel i form av en pile sier at folk er lettlurt. det vet firmaene om. Trodde folk var mere opplyst enn at de tror ei pille kan gjøre deg slank

Anonymous poster hash: aa9fe...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk er så late at de ikke begynner å trene og spise sunt, det er helt sykt



Anonymous poster hash: bbb41...b13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Vil bare si at dette svindelfirmaet fortsatt holder på!!!!!!!!!!

Jeg har i dag selv oppdaget at jeg har blitt svindlet for litt over 700,-

Jeg googlet slimatrex før jeg bestilte den 18 januar i år, men av en eller annen grunn kom ikke dette forumet opp.. Desverre... Hadde det det hadde jeg selvfølgelig aldri bestilt..

Jeg bruker detox en gang i blant, å så dette som en sjanse til å prøve et produkt til en liten penge.. Det skulle koste meg dyrt..

Er nå i dialog med banken for å prøve å få pengene tilbake, har sperret kortet,og prøvd å ta kontakt med de i dag både på mail og tlf.



Anonymous poster hash: 1a154...469
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare si at dette svindelfirmaet fortsatt holder på!!!!!!!!!!

Jeg har i dag selv oppdaget at jeg har blitt svindlet for litt over 700,-

Jeg googlet slimatrex før jeg bestilte den 18 januar i år, men av en eller annen grunn kom ikke dette forumet opp.. Desverre... Hadde det det hadde jeg selvfølgelig aldri bestilt..

Jeg bruker detox en gang i blant, å så dette som en sjanse til å prøve et produkt til en liten penge.. Det skulle koste meg dyrt..

Er nå i dialog med banken for å prøve å få pengene tilbake, har sperret kortet,og prøvd å ta kontakt med de i dag både på mail og tlf.

Anonymous poster hash: 1a154...469

Skal jeg gi deg et godt tips? Ikke bruk pengene på detoxkurer, det er ren svindel selv om man får produktet man har bestilt. Les linken Pingting har lagt ut:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=806571&p=13879227

Om du likevel vil gi kroppen din en mild diare, fins det alltids laksativer til en billig penge på alle apoteker.

Selv satser jeg på en infeksjon med norovirus en gang iblant. Gratis og velprøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke detox som var poenget her, men at dette firmaet faktisk trekker penger fra kontoen din uten at du vet det!!!

Vil bare gjøre folk oppmerksom på at dette er REN svindel for å trekke penger fra folks kort.

Om produktet virker eller ikke er meg nå likegyldig, bare ikke flere går i samme fellen å blir trukket.

Jeg betalte kun i underkant av 60 kr for begge produktene med frakt, men siden jeg hadde betalt med kort har de kort info, og kan derfor trekke når de vil.

Som det framkommer i forumet her ser jeg at flere hart blitt trukket for mer enn jeg har blitt.

Jeg bestilte den 18 januar, og fikk produktene fredag.

I dag så jeg at det hadde blitt trukket 705,38,- kr på lørdag den 1 februar!

Dette er tydeligvis det de gjør, og håper bare at flere ser denne tråden slik at de ikke gå i fellen!

At jeg er dom nok til å tro på at detox funker er en annen sak, som får bli mitt problem! ( men ja jeg synes det funker )



Anonymous poster hash: 1a154...469
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...