Gå til innhold

Skravletråd september/oktober 2014


Gjest Oubliette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Oubliette

Er det noen av dere som vet hvilken termin jeg skal følge? På 1. Svangerskapskontroll kom fastlegen frem til 07.09, mens alle terminkalkulatorer sier 11-12 september :klo: har foreløbig fulgt kalkulatorene, så slipper jeg å bli skuffa om jeg blir satt tilbake :fnise: men kom til å tenke på hva som er rett å følge...

Endret av Amilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som vet hvilken termin jeg skal følge? På 1. Svangerskapskontroll kom fastlegen frem til 07.09, mens alle terminkalkulatorer sier 11-12 september :klo: har foreløbig fulgt kalkulatorene, så slipper jeg å bli skuffa om jeg blir satt tilbake :fnise: men kom til å tenke på hva som er rett å følge...

Jeg har ikke vært på kontroll enda, så har kun følgt menstermin. Den har variert på forskjellige kalkulatorer fra 30.08-02.09. Jeg har vel gjort litt som deg, valgt å følge den som er lengst unna for å unngå eventuelle skuffelser ;) Man får vel ikke endelig termin før OUL, etter hva jeg har skjønt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Nå har jeg vært på UL, der var det en sprellende liten rotte og jeg var akkurat så langt som jeg trodde 9+4 :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på UL, der var det en sprellende liten rotte og jeg var akkurat så langt som jeg trodde 9+4 :rodmer:

Så koselig! Gratulerer :)

Hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vært på UL, der var det en sprellende liten rotte og jeg var akkurat så langt som jeg trodde 9+4 :rodmer:

Hærlig!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...rosa på papiret i dag..vondt i korsryggen.. og nå kom ei mini-mini-"klump" med rødere utflod...

Åååååååh :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...rosa på papiret i dag..vondt i korsryggen.. og nå kom ei mini-mini-"klump" med rødere utflod...

Åååååååh :(

:( Åneei! Klump? :sjokkert: Men ikke noe mer blod?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaa sånn mer rødt og slimete enn den litt tykke rosa utfloden som har kommet og gått siste to døgnene..

Er nervøs hver gang jeg skal på do :/

Ikke kjekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krampene er vekke og smerten i ryggen er borte, og i går hadde jeg helt sykt mye luft i magen som kom ut på kvelden, så jeg krysser jo alt jeg har for at smertene jeg kjente bare var kolikk..!

Utfloden er mindre i dag, og alt er liksom ikke rosa... bare små mini-prikker/klumper med litt mørkere rosafarge.....

Kanskje dette kan gå bra?

Sykt skummelt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, jeg vet så lite om slike ting, men krysser fingrene for at alt går bra med deg! :klem:

Min gravid-nese ble satt på en hard prøve, da en pappa skiftet DEN drittbleia (str. 2,5 år) ute i gangen der vi sitter og venter på ballerinaene som danser... Hallo, hva med å ta slikt på do? Var nummeret før jeg spydde på fyren (det hadde i så fall vært fortjent...). :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottingen:

Fikk gode svar i en tråd jeg startet inne på gravid-forumet, så nå er jeg ikke nervøs lengre!! :D

Det viser seg at fastlegen min ikke har informert skikkelig og at jeg ikke visste at blødninger var normalt etter celleprøver. Heg har aldri blødd under celleprøver før, men han tok en prøve da jeg var til kontroll på onsdag og pga sensitive slimhinner var visst blødninger heller regelen enn unntaket!

Så nå har jeg senket skuldrene og er litt mindre nervøs for tidlig UL på tirsdag :hoppe:

Luktesansen:

Hahaha hørtes IKKE godt ut, hva i alle dager..! Jeg trodde folk skiftet bleier på do!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på UL, der var det en sprellende liten rotte og jeg var akkurat så langt som jeg trodde 9+4 :rodmer:

:ler: rotte <3

Så kjekt!! Når har du UL igjen? :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Oubliette

Så koselig! Gratulerer :)

Hvordan er formen?

Formen er fin, er bare veldig trøtt :sleeping:

Hærlig!! :)

:jepp::rodmer:

Spottingen:

Fikk gode svar i en tråd jeg startet inne på gravid-forumet, så nå er jeg ikke nervøs lengre!! :D

Det viser seg at fastlegen min ikke har informert skikkelig og at jeg ikke visste at blødninger var normalt etter celleprøver. Heg har aldri blødd under celleprøver før, men han tok en prøve da jeg var til kontroll på onsdag og pga sensitive slimhinner var visst blødninger heller regelen enn unntaket!

Så nå har jeg senket skuldrene og er litt mindre nervøs for tidlig UL på tirsdag :hoppe:

Luktesansen:

Hahaha hørtes IKKE godt ut, hva i alle dager..! Jeg trodde folk skiftet bleier på do!?

Så bra! Satser på at du får gode nyheter på tirsdag :klem:

:ler: rotte <3

Så kjekt!! Når har du UL igjen? :) :)

:fnise:

Neste UL er ordinær UL 9. april :hoppe: Bare 58 dager igjen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har funnet ut av det Ninakanin :) Det er en følelsesmessig berg og dalbane dette her. Tidlig UL i morgen. Grugleder meg masse!! Er veldig trøtt for tiden, ømme bryster, men bortsett fra det har jeg ikke mange symptomer akkurat nå. Håper det likevel er et godt tegn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har funnet ut av det Ninakanin :) Det er en følelsesmessig berg og dalbane dette her. Tidlig UL i morgen. Grugleder meg masse!! Er veldig trøtt for tiden, ømme bryster, men bortsett fra det har jeg ikke mange symptomer akkurat nå. Håper det likevel er et godt tegn

Spennende, da har du UL en dag før meg :)

Hvor langt på vei er du, ca?

Og ja, mye tissing, ømme bryster (våkner på natta...) og syyyykt sliten her i gården også! :D

Kalte lille frøet for "lille demon" i dag, er liksom noen som har tatt over kroppen min :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...