Gå til innhold

Septembermamma 2010


Glad og spent

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter å ha lest på septemberforumet på babyverden.no føler jeg at jeg henger etter med alt. Alle der omtrent hadde hatt iallefall en ul og hørt hjertelyd.

Jeg derimot skal ikke ha ul før den ordinære, og min jm vil ikke lytte etter hjerteslag før etter ul,da sjansen for å ikke høre den enda er stor..

Flere som er "trege"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også treg.. Lurer av og til på om det er noe der inne i det hele tatt. Men hvis ikke hadde jeg vel ikke måttet tisse hele tiden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her... Har ikke ordinær UL før om en måned, men må få flyttet timen så det blir vel enda lenger til... Får bare vente i spenning, og satse på at alt er som det skal.

Har delvis bestemt meg for å si fra på jobben neste uke, litt greit å si fra før folk begynner å lure. Har ikke fått noe tydelig gravidmage enda akkurat, men vises veldig godt at det er noe der om jeg går med vanlig genser. Så det er jo like greit å si fra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nå har jeg sniklest på dere i flere uker; ønska å vente til jeg nådde 12 uker før jeg gjorde det offentlig her inne. Og i dag er jeg 12 uker :bolledeig:

Jeg er også treg med ting egentlig; vi har hatt en privat UL i uke 9 da, hvor vi så at hjertet banka, men utover det har det ikke skjedd noe. Skal til første legekontroll mandag om en uke og da regner jeg med det blir ordnings på ordinær UL-time etterhvert. Jeg må vel også bestille time hos jordmor selv hvis jeg vil dit? Jeg er førstegangs og rimelig grønn på dette, men ungen kommer vel ut uansett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nå har jeg sniklest på dere i flere uker; ønska å vente til jeg nådde 12 uker før jeg gjorde det offentlig her inne. Og i dag er jeg 12 uker :bolledeig:

Jeg er også treg med ting egentlig; vi har hatt en privat UL i uke 9 da, hvor vi så at hjertet banka, men utover det har det ikke skjedd noe. Skal til første legekontroll mandag om en uke og da regner jeg med det blir ordnings på ordinær UL-time etterhvert. Jeg må vel også bestille time hos jordmor selv hvis jeg vil dit? Jeg er førstegangs og rimelig grønn på dette, men ungen kommer vel ut uansett :fnise:

Velkommen og gratulerer:)

Det jeg fikk beskjed om angåande jordmor var at jeg må bestille time selv etter at jeg har vært på ordinær UL. De vil visst ikke at man skal komme dit før etter det. Men er ikke sikkert det er slik overalt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Nå har jeg sniklest på dere i flere uker; ønska å vente til jeg nådde 12 uker før jeg gjorde det offentlig her inne. Og i dag er jeg 12 uker :bolledeig:

Jeg er også treg med ting egentlig; vi har hatt en privat UL i uke 9 da, hvor vi så at hjertet banka, men utover det har det ikke skjedd noe. Skal til første legekontroll mandag om en uke og da regner jeg med det blir ordnings på ordinær UL-time etterhvert. Jeg må vel også bestille time hos jordmor selv hvis jeg vil dit? Jeg er førstegangs og rimelig grønn på dette, men ungen kommer vel ut uansett :fnise:

Gratulerer :) Det er så deilig å bikke de 12 ukene :hjerte:

jeg ringte Jm nesten med en gang jeg fant ut at jeg var gravid og fikk time i uke 10. Hun bstilte Ul den første timne jeg hadde hos henne. Du må nok ordne JM selv ja,man går enten til lege og Jm annenhver gang eller bare til jm. tror man "må" til Jm...er førstegangs jeg og,så vet bare det jeg leser og hører :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

jeg havna visst her jeg, ble flytta tre dager på ordinær UL og har termin 02. september. Og i magen vår bor det en liten overraskelse :)

Har vi terminliste eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen :)

Nei, tror ikke vi har terminliste, ingen som har somlet seg til å lage det enda :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel kanskje første som har vært på ordinær ultralyd av oss septemberjenter. Skal ikke før 19. april jeg, så skriver meg på listen etter det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel egentlig midt i månedskifte august/september men regner med at UL termin blir i september.

Menstermin er i allefall 29. august så får vi se når lilletrulta bestemmer seg for å komme.

Var på ordinær UL 23.mars men da var hun litt for lita til at de kunne sette en eksakt termindato, men vi fikk vite at det mest sannsynlig er ei lita jente der inne. skal tilbake 13. april på ny ordinær UL. Og jeg kjenner godt at hun har vokst. kjenner daglige spark og liv - aktiv liten krabat dette - og det vistes godt på UL hun lå og danset der inne :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...