Gå til innhold

Permanent


Gjest Butterflygirl

Anbefalte innlegg

Gjest Butterflygirl

Går det an å får bølgete hår permanent? Vil ikke ha noen krøller. Men store krøller som ser ut som bølger hadde vært fint. Har aldri i hele mine 19 år vært i frisøsalong (ikke for å behandle håret i hvertfall :hoho: ) så jeg har ikke peil på hva de tilbyr. Hvor mye tror dere det koster? Jeg har veldig flatt hår, mest pga ansiktformen min. Jeg har ovalt ansiktsform, og dermed henge håret rett ned istedet for å ha et forkantet/gjerteformet ansiktet sli at håret får litt støtte. Det er innmari stygt. Jeg har skulderlangt hår. Noen som kan anbefale meg en frisyre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elenath

Jeg har lyst til å ta permanent og få bølger jeg også, men snakket med svigermor for noen uker tilbake og hun sa at hennes hår hadde blitt helt øfelagt av permanent for noen år tilbake. Jeg tror ikke jeg tør. Har tynt hår og vil ikke ødlegge det lille som er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Butterflygirl

Jeg har prøvd hjemme-permanent som man får kjøpt på vita. det ble helt greie krøller og følte ikke at håret ble noe ødelagt. Men tenker vel at frisørsalongen bruker noe sterkere. har veldig lyst på fyldig hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bruker større ruller vil krøllene bli slakkere. Kanskje du bør sitte kortere tid en vanlig også (?)

Jeg hadde permanent fra ungdomsalderen til jeg var 21 år. Da hadde jeg ett uhell og håret ble svidd av permanenten, mistet en hårdott på str. med en appelsin. Tror problemet var at håret var blitt slitt av mange behandlinger etter hverandre. Siden har jeg ikke hatt permanent.

Tror ikke det er noe fare å ta en behandling med permanent hvis håret ditt ikke er veldig slitt. Det er i allefall veldig lurt å kure det mye etter en slik behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Jeg har også lyst på store krøller..har tidligere hatt små krøller, og det var fint..helt til det begynte å gro ut (ettervektspermanent fungerte særdeles dårlig på mitt hår) :brunette:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Butterflygirl

Ja jeg har prøvd hjemmepermanent 1 gang. Det gikk kjempe fint. Håret mitt er ikke slitt eller noe. Har ikke gjort så mye med håret mitt. Aldri farget eller noe, bruker ikke mousse, spray eller gele på håret. Så den er ganske "original". får gå å sjekke på salongene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg brukte bare hjemmepermanent. Jeg fikk veldig mye skryt for de fine krøllene mine og kunne ikke tenke meg annen frisyre helt til det ble brent da. Er i dag glad for det skjedde, så jeg fikk prøvd ut andre frisyrer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...