Gå til innhold

Singel-psyko-fase


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en forbanna kontrollfreak og jeg graver meg selv ned i negative tanker.. Jaja!

Har møtt en fyr (kun en gang, men jeg oppfører meg jo som om vi skulle være gift og få barn når som helst), som jeg er blitt skikkelig forelska i (tror jeg.. Ser ingen annen grunn til hvorfor jeg skulle oppføre meg slik jeg gjør, hvertfall!). Mest av alt har jeg lyst å sende melding hvert 5.minutt, med noe ala "elsker deg!" ... Ok, i mitt stille sinn vet jeg jo at det bare er tull, jeg har jo litt sosiale antenner (selv om det kanskje ikke kommer helt fram i dette innlegget), og forstår jeg ikke kan gjøre det. Faktisk så sender jeg ikke mld i det hele tatt, for jeg vet jeg ikke har kontroll om jeg får positive svar tilbake. Hadde han feks skrevet noe om at jeg er en hyggelig jente feks, hadde jeg sikkert godt berserk og skrevet at jeg er forelska e.l. Bare slik at han skal vite hvor han har meg. Men han kan jo ikke vite det... Da gidder han garantert ikke mer! Jeg venter på melding fra ham også, jeg sendte jo sist. Dessuten er han på ferie nå. Han skal ta kontakt når han kommer hjem om ei uke, sa han. Vi får se da!

Så mens jeg går rundt her og tvinner tomler, sjekker jeg facebooken hans konstant. Hvem er hun jenta der? Hvorfor har hun der likt bildet hans? Hvem er det han driver og skriver meldinger til? Helvete!! Jeg har null kontroll, og jeg har ikke peiling på om han har andre damer på gang!

Ser hva svaret til "problemet" mitt er; få noe annet å tenke på (men det klarer jeg ikke!), ikke sjekk fb hans (jeg prøver, men det er som en tvangstanke!), ta det med ro (lettere sagt enn gjort!).

Vil bare at dette skal gå den rette veien. Han er foreløpig alt jeg ser etter i en mann, og jeg vil være den som kaprer ham! Så må jeg bare sitte her å vente da! Vente å se om han tar kontakt, og vente å se om han blir interessert i noe mer?

Trodde jeg likte å være singel, men NEI! Hater denne fasen! :/ + at den får meg til å føle meg psykisk ustabil. Jeg er gretten, sur og klarer jo nesten ikke spise.

Er et virkelig bare meg som har det slik? Og hvordan kan jeg distansere meg fra følelselivet mitt? Evnt. Dempe følelsene jeg har?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo du =) For et underholdene innlegg :ler:

Jeg er nok i samme sørpa selv. Jeg hat hatt 2 dates derimot, og jeg er nok blitt forelska (selvom jeg prøver å la være) og det er gruuuufullt.

Jeg sjekker også facen hans konstant, og lurer på hvem han snakker med når han snakker med noen, om han snakker med noen i det hele tatt. han snakker jo med meg der, så hvorfor ikke med de andre jentene på vennelisten.... (koko finale i hodet ja)

Han min date, vi har pult 5 ganger, så sånn set burde han kanskje dumpe meg nå. Han tar kontakt (merkelig nok), og han er oppmerksom på ting om meg. Men han unngår spm om å møtes igjen, og svarer på noe helt annet, eller han svarer ikke i det hele tatt. Jeg sitter egentlig å venter på avslaget her, men det var da jævlig hvor lang tid det skulle ta. Han skriver så igjen nattaklem hver eneste kveld. Hvorfor det liksom. For å føkke med hodet mitt? Faen altså.

Jeg har funnet ut at om dette ikke skal fungere i det hele tatt (er vel nesten på det punktet nå), så gir jeg faen i nettdating, dating og i det hele tatt menn (ja, jeg skal bli et følelsesløs spøkelse), for da GIDDER jeg ikke mer. Må da være måte på!

Fikk mld igår (nattaklem), men fikk ikke svar på mitt desperate forsøk på å flørte forsiktig, fikk bare et geipefjes(!!). Han skal på tur idag, men jeg tvinger meg selv til å sende mld seinere. Å skrive hva da? At jeg holder på å dø på meg? At jeg ikke får sove om natten? At jeg vil knulle en gang til? At han må si til meg hvor landet ligger? Det siste er nok best, men da føler jo jeg at jeg maser.. Fuck.......

Har du hørt noe mer ts?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha OMG! Styr deg jente!

Neida, føler med deg jeg. Men jeg er usikker på om det er denne gutten du liker (møttes EN gang??) eller om du bare er suuuperkeen på et forhold... Ikke legg alle egga i en kurv liksom, dette kan jo ikke gå bra! Hvordan kan du elske ham etter ett møte? Du har laget ham til noe stort inni hodet ditt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og meg over her AB #2, svarer igjen.

Jeg ser for meg roser i hagen vår (han har kjøpt seg en leilighet i byn, så jeg må jo overtale ham til å flytte mer landlig men), 2-3 unger i sandkassen og huske-dissen, og meg på kjøkkenet mens han fikser gressklipperen.

Jeg VIL på date nummer 3 (vi skulle ikke pult på date 1 og 2, men vi var/er tydeligvis ganske så tiltrukket og kåt på hverandre). Han sier han ikke har hatt damer i huset på ca 2 år (ja for han er jo bare skamlekker og fantastisk, så hvorfor skulle han ha kvinnfolk *himler med øya*), men jeg er truende til å tro på ham.. Hadde ikke et snev av dameting der inne, bortsett fra at leiligheten har et lite damepreg(homopreg om du vil) over seg.

Shit. Nei, jeg får gå og onanere eller noe. Får helt fnatt her...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her!

Hallo du =) For et underholdene innlegg :ler:

Jeg er nok i samme sørpa selv. Jeg hat hatt 2 dates derimot, og jeg er nok blitt forelska (selvom jeg prøver å la være) og det er gruuuufullt.

Jeg sjekker også facen hans konstant, og lurer på hvem han snakker med når han snakker med noen, om han snakker med noen i det hele tatt. han snakker jo med meg der, så hvorfor ikke med de andre jentene på vennelisten.... (koko finale i hodet ja)

Han min date, vi har pult 5 ganger, så sånn set burde han kanskje dumpe meg nå. Han tar kontakt (merkelig nok), og han er oppmerksom på ting om meg. Men han unngår spm om å møtes igjen, og svarer på noe helt annet, eller han svarer ikke i det hele tatt. Jeg sitter egentlig å venter på avslaget her, men det var da jævlig hvor lang tid det skulle ta. Han skriver så igjen nattaklem hver eneste kveld. Hvorfor det liksom. For å føkke med hodet mitt? Faen altså.

Jeg har funnet ut at om dette ikke skal fungere i det hele tatt (er vel nesten på det punktet nå), så gir jeg faen i nettdating, dating og i det hele tatt menn (ja, jeg skal bli et følelsesløs spøkelse), for da GIDDER jeg ikke mer. Må da være måte på!

Fikk mld igår (nattaklem), men fikk ikke svar på mitt desperate forsøk på å flørte forsiktig, fikk bare et geipefjes(!!). Han skal på tur idag, men jeg tvinger meg selv til å sende mld seinere. Å skrive hva da? At jeg holder på å dø på meg? At jeg ikke får sove om natten? At jeg vil knulle en gang til? At han må si til meg hvor landet ligger? Det siste er nok best, men da føler jo jeg at jeg maser.. Fuck.......

Har du hørt noe mer ts?

Oi, men du er jo langt forbi der jeg befinner meg! Så heldig du er som har fått knulle ham hvertfall! Det er en av de tingene jeg tenker på; tenk om han ikke vil se meg igjen og jeg ikke får sjanse til å pule ham en gang? Det var det jeg visste, at jeg skulle ha blitt med ham hjem den kvelden. Da hadde jeg i det minste fått ligge en gang med mannen jeg elsker! Neida, spøk (eller, spøk og spøk) til sides; jeg håper jeg får sett ham igjen!

Han er på ferie/forretningsreise (har jo ikke turt å spørre i fare for å være for masete selvfølgelig!) fram til onsdag neste uke. Så kommer ikke til å høre fra ham igjen før det. Hvis jeg i det hele tatt kommer til å få høre fra ham!!!

Haha OMG! Styr deg jente!

Neida, føler med deg jeg. Men jeg er usikker på om det er denne gutten du liker (møttes EN gang??) eller om du bare er suuuperkeen på et forhold... Ikke legg alle egga i en kurv liksom, dette kan jo ikke gå bra! Hvordan kan du elske ham etter ett møte? Du har laget ham til noe stort inni hodet ditt!

Ja, jeg vet jeg har det. Det blir slik når man tenker på det mer og mer og mer og mer.

Jeg er ikke superkeen på å ha et forhold i det hele tatt! Faktisk liker jeg å være med meg selv, men han her sa det bare Pang med stor P og utropstegn! Han er den deiligste mannen jeg har sett i mitt liv. Og mest omtenksomme, kjærlige, snille, gode, søte osv. Joda, jeg vet at jeg bare har snakket med ham en kveld, og at jeg faktisk ikke kjenner ham, men det driter jeg i. Vil hvertfall bli bedre kjent med ham!

Hørt noe mer du nå da? Når var siste date?

Og meg over her AB #2, svarer igjen.

Jeg ser for meg roser i hagen vår (han har kjøpt seg en leilighet i byn, så jeg må jo overtale ham til å flytte mer landlig men), 2-3 unger i sandkassen og huske-dissen, og meg på kjøkkenet mens han fikser gressklipperen.

Jeg VIL på date nummer 3 (vi skulle ikke pult på date 1 og 2, men vi var/er tydeligvis ganske så tiltrukket og kåt på hverandre). Han sier han ikke har hatt damer i huset på ca 2 år (ja for han er jo bare skamlekker og fantastisk, så hvorfor skulle han ha kvinnfolk *himler med øya*), men jeg er truende til å tro på ham.. Hadde ikke et snev av dameting der inne, bortsett fra at leiligheten har et lite damepreg(homopreg om du vil) over seg.

Shit. Nei, jeg får gå og onanere eller noe. Får helt fnatt her...

Haha!! Du har nå hvertfall kommet lenger enn meg. Heldigen! Drit i om dere pulte på date 1 og 2. Helt greit det. Jeg vil også!!!! Ahrg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oopsideisi, de spørsmålene om når siste date var etc, var selvfølgelig til anonymbruker #2 og #4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørt noe mer du nå da? Når var siste date?

Vet ikke om det spm var til meg, men ingen andre på "dateren" i denne tråden ;)

Jeg sendte mld, han svarte med en gang. Så sendte jeg enda en, ikke svar....... Han likte noe jeg la ut på face i det minste :lete:

Men neida, han blir ikke kvitt meg så lett, han skal få en mld seinere også :lur:

Håper du hører fra ham igjen ts, og så puler du vettet av ham. Kan hende deter så skuffende at du ikke blir superduperforelsket så mye lenger. Eller motsatt .. Nei, faen ta. Jeg skulle aldri rotet meg borti noen menn nå. Klarer jo ikke å holde styr på meg selv her. Frustrerende som bare f.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know the feeling. Det er sånn at jeg angrer på at jeg ble kjent med ham nesten. Hadde vært så mye enklere å ha levd det "bekymringsløse" livet jeg levde for en uke siden!

Åh, du har det jo forresten ikke så galt, da. Lykke til, går sikkert bra:)

Ts

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know the feeling. Det er sånn at jeg angrer på at jeg ble kjent med ham nesten. Hadde vært så mye enklere å ha levd det "bekymringsløse" livet jeg levde for en uke siden!

Åh, du har det jo forresten ikke så galt, da. Lykke til, går sikkert bra:)

Ts

Åjo du, jeg har det grusomt :ler: Jeg får ikke samme oppmerksomheten som før, og jeg vil vil vil vil ha det!! Jeg venter som sagt på å bli "dumpet" ganske så raskt. Han er sikkert bare høflig nå, og så bare slutter han helt å ta kontakt... :kjefte:

Takk takk, lykke til du og :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I knoooow the feeling! Helt forferdelig fase.. Synd at den dukker opp når man minst venter det. Har hatt det sånn med samme fyren av og på i 2 år snart! Psycho fase, så forsvinner han, og da glemmer jeg han, så dukker han opp igjen og da er man back to scratch. Føffan for et slit! Neste så jeg har blitt vant til det :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I knoooow the feeling! Helt forferdelig fase.. Synd at den dukker opp når man minst venter det. Har hatt det sånn med samme fyren av og på i 2 år snart! Psycho fase, så forsvinner han, og da glemmer jeg han, så dukker han opp igjen og da er man back to scratch. Føffan for et slit! Neste så jeg har blitt vant til det :fnise:

Nå skriver han jo faktisk til meg... Overraskende. Jeg skjønner meg ikke på menn, altså, ærlig talt. Først NULL interresse, så alt i orden, så tilbake til null, så på igjen osv osv osv osv ...

Det som er så rart med menn, at når man har gitt opp hele fyren og ikke gidder mer, og har bestemt seg for at NÅ , nei NÅ kan det være det samma. Ja DA tar de kontakt :klo:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skriver han jo faktisk til meg... Overraskende. Jeg skjønner meg ikke på menn, altså, ærlig talt. Først NULL interresse, så alt i orden, så tilbake til null, så på igjen osv osv osv osv ...

Det som er så rart med menn, at når man har gitt opp hele fyren og ikke gidder mer, og har bestemt seg for at NÅ , nei NÅ kan det være det samma. Ja DA tar de kontakt :klo:

Så bra han skrive, da! Her har jeg overbevist meg selv ikveld om at han ikke kommer til å ta kontakt når han kommer tilbake, at han har fått god tid til å glemme meg, kan man si. Vi traff hverandre jo bare en kveld, og selv om han virket oppriktig interessert i meg, kan det jo hende han har glemt denne følelsen (eller whatever) nå! Eller, vil gjøre det om en uke.. Nei, forbanna dritt alt sammen, gitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I knoooow the feeling! Helt forferdelig fase.. Synd at den dukker opp når man minst venter det. Har hatt det sånn med samme fyren av og på i 2 år snart! Psycho fase, så forsvinner han, og da glemmer jeg han, så dukker han opp igjen og da er man back to scratch. Føffan for et slit! Neste så jeg har blitt vant til det :fnise:

Isj.. Høres dritt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Haha OMG! Styr deg jente!

Neida, føler med deg jeg. Men jeg er usikker på om det er denne gutten du liker (møttes EN gang??) eller om du bare er suuuperkeen på et forhold... Ikke legg alle egga i en kurv liksom, dette kan jo ikke gå bra! Hvordan kan du elske ham etter ett møte? Du har laget ham til noe stort inni hodet ditt!

Sukk vi jenter er klin gærne når det kommer til sånne dating greier. Jeg er også sånn. Åhh hater den der nydatingfasen jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette er så typisk kvinner. Been there done that. Etterhvert blir man mer distansert og bryr seg ikke noe særlig. Det er fort gjort å havne i den situasjonen du er i, men du må bare beherske deg selv, ellers kommer fyren til å flykte fortere enn han kom. Det er ikke bra at du så gjerne vil kapre han som du sier, men jeg skjønner hvordan det er. Man kan fort bli skuffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra han skrive, da! Her har jeg overbevist meg selv ikveld om at han ikke kommer til å ta kontakt når han kommer tilbake, at han har fått god tid til å glemme meg, kan man si. Vi traff hverandre jo bare en kveld, og selv om han virket oppriktig interessert i meg, kan det jo hende han har glemt denne følelsen (eller whatever) nå! Eller, vil gjøre det om en uke.. Nei, forbanna dritt alt sammen, gitt.

Vel, i hans forsvar, så skrev jeg først :sjenert:

Så du må vente en stund på om han kanskje kontakter deg ja. Huff, stakkars deg. Er alltid greit å tro det verste, (men det er jo forbanna vanskelig), og så bli positivt overrasket.

Idag skal jeg IKKE kontakte ham. Følte "samtalen" i går gikk så bra at om han ikke tar kontakt nå (helt av seg selv), så kan jeg bare gi opp.Så ikveld en gang, så skal jeg komme innom her og fortelle om jeg griner, er blitt gal, in løve, eller om jeg er sur.

Må bare si en gang til, så uendelig kjipt at du må vente til han er tilbake.. Jeg hadde krepert..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en fantastisk tråd! Eller, det er jo ikke fantastisk at vi har det sånn, men godt vi er fler. Er småsprø for tiden selv.

Vi hadde det så fint. En mnd hadde jeg med denne fantastiske perfekte mannen. Vi møttes hver dag. Og var vi ikke sammen sendte vi mlder/snakket i tlf. Så fortalte jeg om følelsene mine. Det var ikke så lurt.

Stille ble det ja. Heeelt stille :(

Men han svarer hver gang jeg kontakter ham, og da virker han helt normal.

En dag denne uken mannet jeg meg opp til å ringe, og han takket for at jeg ringte, sa det var koselig og at vi måtte snakkes igjen snart.

Men han tar ikke kontakt selv. Ikke en liten sms en gang. Hva skal jeg tro? :sjenert:

-Trønderpie

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dust! Og så lager han bare sånn kvalme med å la deg gå rundt og ikke vite. Har du spurt ham hva du skal tro? Jadad jada, lett for meg å si, som ikke tør å ringe "min" engang.

Fra nå av, så undertegner jeg med -Regnbue, jeg er altså den med 2 dates og som NEKTER å kontakte ham idag :fnise:

-Regnbue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skrev forresten igår at han skulle ha besøk idag. sist gang han skrev det var han ganske rask på å forklare hvem han skulle ha besøk av, men ikke denne gangen. ............... Merkelig nok så tror jeg ikke at det er damebesøk han skal ha, men kamelater. Han er sånn supersosial så..

Ikke ville jeg spørre heller, HAN trenger jo ikke vite at jeg er helt fortapt. føkk

-Regnbue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han tar ikke kontakt selv. Ikke en liten sms en gang. Hva skal jeg tro? :sjenert:

-Trønderpie

Hva mer er det å lure på når en person aldri tar kontakt selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...