Gå til innhold

Treff i Oslo


Gjest kaffedama

Anbefalte innlegg

:ler: Hvem vet, kanskje det er flere kjenninger her også! I hvertfall felles bekjente, det er det som regel.

Jeg er ikke så redd lenger, jeg har jo vært så lenge på KG nå at jeg føler nesten jeg "kjenner" flere av dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje jeg skal våge meg til å bli med jeg også? :sjenert:

Tror ikke jeg har noen planer den 14... og kommer meg lett til byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Bra at vi blir flere! :)

Vi bør kanskje finne et sted også ja... Veldig bra hvis noen andre kommer med forslag, jeg har en tendens til å havne på de samme stedene hver gang...

Kan f.eks. foreslå

Bacchus (ved Kirkeristen)

Dus (i Akersgata rett ved Karl Johan)

Cafe con Bar (Grønland, men nær Oslo City/Gunerius)

Andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan f.eks. foreslå

Bacchus (ved Kirkeristen)

Dus (i Akersgata rett ved Karl Johan)

Cafe con Bar (Grønland, men nær Oslo City/Gunerius)

Syns det var gode forslag, jeg :). Har aldri vært på Dus, men både Bacchus og con Bar er bra steder. Og lett tilgjengelige :).

Ser forresten for meg fire-fem høygravide damer vralte seg opp vindeltrappen på Bacchus for å sitte oppe :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser forresten for meg fire-fem høygravide damer vralte seg opp vindeltrappen på Bacchus for å sitte oppe :ler:.

Det tenkte jeg også på, Bacchus er jo ikke akkurat verdens romsligste plass. :fnise:

Selv havner jeg ofte på Kjøkken&Bar i Møllergata, veldig allright hvis man får kapret en sofa... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller ikke vært på noen av de stedene, så det blir fint å teste ut noe nytt! Hvordan er sitteplassene der?

Endret av aimee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

:dåne: ved tanken på høygravide mager i vindeltrappa på Bacchus! HAHAHAHAHAHAHAHA! Tenkte ikke så langt da jeg foreslo det... :ler::ler2::hoho:

Kjøkken og bar er jo veldig høygravid (og barne)-vennlig med de sofaene! Jeg foreslår vi prøver der jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøkken og bar er jo veldig høygravid (og barne)-vennlig med de sofaene! Jeg foreslår vi prøver der jeg.

Støtter forslaget!

Klokka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det den som ligger på hjørnet av Møllergata, så du har Youngstorget rett ned bakken? Der er det hundre år siden jeg har vært. Gøy!

Ble vi enige om klokka 11 onsdag 14?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg ikke det virker så skummelt heller, nesten så jeg gleder meg litt :). Takk til kaffedama som viste seg å være et kjent fjes, og siden jeg vet at hun ikke er skummel så skal jeg tørre å møte dere andre også :).

Pluss det "oute" seg selv da... men det tør jeg også nå når jeg har outet meg til kaffedama :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Frida*

Ååå, eg og vil på kafe!

Budde to år i Oslo for et par år sidan, og kjenner til dei plassane dåke har nevnt. *savne*

Men no blir det ei dags reise for meg å komme til Oslo, så det droppar eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Altså:

onsdag 14. januar kl 11 på Kjøkken og Bar, rett ved Youngstorget.

Da blir vi

kaffedama

itla (hvis i rute med eksamen)

iingvild

lille katt

aimee

smilefjes ? (Bli med, a'!)

Det blir hyggelig. :)

Jeg sender dere en PM, så har dere navn og nummer hvis noe skjærer seg eller dere ikke kommer dere opp så tidlig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg har veldig lyst til dette, så da sier vi det. Har ikke vært der heller, så morsomt å få prøvd et nytt sted! :)

Klemmer til dere

(og spesielt til Kaffedama for flott initiativ!) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...