Gå til innhold

Presenter deg!


Rozie

Anbefalte innlegg

Gjest Cartman

Brukernavn: Cartman

Alder: 20+.

Yrke: Undervisning

Sivilstatus: Ugift.

Barn: 0

Hvorfor er du her: Er på flere forum. Liker å dele/motta ideer og tanker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukernavn: Solitary Shell

Alder: 21

Yrke: Student, Grunnskolelærerutdanning til høsten

Sivilstatus: Gift

Barn: 2. Et menneskebarn på jorden, og et englebarn i himmelen.

Hvorfor er du her: Jeg vet egentlig ikke. Sikkert fordi jeg finner så mange rare tråder med dumme spørsmål. Underholdning, rett og slett  :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så arti å få yrke og alder på mange av de jeg er i kontakt med her inne! :)

 

Alder: 24

Yrke: Journalist (men er i yrkesskifte)

Sivilstatus: Samboer med en kjekkas ;) ;)

Barn: Kanskje om et par år
Hvorfor er du her: Husker ikke hvordan det startet, men nå er jeg her for underholdning, samle gode råd, lære hvordan folk tenker (har lært at brukere her er veldig kritiske og ofte dømmende :fnise: ) og for tidsfordriv (har vært praktisk de siste månedene).

Interesser: Mote, dansing og pizzaspising  :plystre: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukernavn: Olaf :kalle:

Alder: 22

Yrke: Tømrer

Sivilstatus: Singel

Barn: Nei

Hvorfor er du her: Tidsfordriv når jeg kjeder meg, det er ganske ofte.. :pasha:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukernavn: Øøøø.. sier ikke dette seg selv når man ser på hvem som har postet det aktuelle innlegget?

Alder: Gamlisungdom.

Yrke: Cand.Tarell. Har jobbet faglig med følgende: Barn og unge i faresonen, psykisk helse, gartneriansatt, fabrikkarbeider, renholdsoperatør, bygg og anlegg, tømrer. Har studert teologi, kultur og tro.

Sivilstatus: Ja. Jeg er medlem av lenkegjengen.

Barn: Iogforseg. Noen sier at jeg er vokst fra dette stadiet i livet, mens andre fastholder at jeg er et sånt et. Jeg har ansvar for andres barn, men foreløpig ingen biologiske småknøtt (jeg vet om.)

Hvorfor er du her: Fordi jeg har et nostalgisk forhold til dette nettstedet. Selv om det ikke er hva det engang var. Det fyller en funksjon andre fora jeg er innom ikke gjør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har brukt forumet aktivt, hadde vært kult om brukerne her presenterte seg:) Jeg kan begynne, dette er bare forslag til hva dere kan si. Alt er selvfølgelig valgfritt. :)

 

Brukernavn: Rozie

Alder: 27

Yrke: Sykepleier (assistent)

Sivilstatus: Usikkert

Barn: 0

Hvorfor er du her:  :popcorn: 

Legning, interesser, "ute etter" eller bosted er andre eksempler om noen vil legge til mer!

 

Ellers håper jeg dette blir en tråd med lite debatt og mange presentasjoner!  :smilorange:  :smilorange:

Kanskje du bør be om å få flyttet tråden din inn i sosialt underforumet, så flere faktisk finner den?

 

Dette er jo ingen tråd med en beskjed fra enkeltbrukere til en bestemt annen bruker, heller. Så det er kanskje greit å få den plassert et mer synligt sted?

 

OBS: Du må være klar over at Kg har forandret seg veldig, så det er mulig at folk vil vegre seg for en presentasjon, fordi det tenderer til at andre tar med seg info om deg med rundt i alle andre tråder og bruker det mot deg.

Av typen :"DU har da for pokker ingen unger selv, så hold kjeft og kom deg ut av denne tråden!!" Eller: "Du jobber ikke med dette her, så dette kan du ingen ting om. Så hold kjeft på deg og la oss andre diskutere uten din imbesile innblanding!!"

Endret av Tøytigern
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Evans

Brukernavn: Evans

Alder: 30

Yrke: Noe artig

Sivilstatus: Samboer

Barn: 0

Dyr: 1 hund

Ute etter: Ikke-bråk. 

Hvorfor jeg er her: Liker å følge med på hva folk mener, tenker og føler. Og bidra litt med meninger, følelser og tanker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukernavn: 2ne2 (heter ikke Tone. Fant på det i farta fordi tone damli het 2opp på Dagbladets Blink en gang i tia, så valgte motsatt + 2).

Alder: 26

Yrke: Tannlegesekretær

Sivilstatus: Samboer 6 år

Barn: 0 (2 år uten p-piller, ikke prøvere, men blir vi gravide Tar vi det med et smil)

Hvorfor er du her: tidsfordriv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukernavn: DoubleOh

Alder: 25

Yrke: Student

Sivilstatus: Singel

Barn: 0

Hvorfor er du her: Jeg lette etter noe, men jeg fant det ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

Brukernavn: Hockeyfrue

Alder: 24

Yrke: Student

Sivilstatus: Samboer

Barn: 0

Dyr: 2, en hund og en katt

Hvorfor er du her: Jeg fant forumet gjennom kommentarfeltet til Fotballfrue (hehe) og leste her ganske lenge uten å opprette bruker. Jeg opprettet en bruker for å svare i en tråd som provoserte meg skikkelig, og så ble jeg bitt av basillen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukernavn: Debattanten

Alder: Snart tredve

Yrke: Ingeniør

Sivilstatus: Samboer

Barn: 1 og snart 1 til

Dyr: 1 katt

Hvorfor er du her: Liker å diskutere, utveksle ideer og lære ting. Kanskje mest fordi jeg skal redde verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest made4u

Brukernavn: Made4u

Alder: 43

Yrke: Sjåfør

Sivilstatus: Single

Hvorfor er du her: Er her som et supplement til mange av de andre forumene jeg er delaktig i, hovedsaklig forum med faglige emner jeg er opptatt av, der handler jo stort sett det meste om temaene mens her kommuniseres det mer på det personlige plan. Dessuten liker jeg meg i selskap med representanter av det motsatte kjønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukernavn: Moonwalker

Alder: Et par år over tyve

Yrke: Månevandrer - med litt studier innimellom.

Sivilstatus: Singel

Barn: 0

Hvorfor er du her: Fordi jeg er en alt for nysgjerrig person.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukernavn: Cambria

Alder: over 20, under 30.

Yrke: student

Sivilstatus: singel per dags dato

Barn: nei

Hvorfor er du her: laga meg bruker en gang. Den glemte jeg helt til jeg fikk en kjæreste som var her inne. Ble bitt av basillen da jeg oppdaga hvor mye morsomt som stod her, og at man kan spørre om alt mulig (og faktisk få svar).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Ryddet i henhold til reglene.

 

 

 

* Innlegg som postes på Kvinneguiden skal være skrevet på bokmål eller nynorsk så lenge dette er mulig. Hvis norsk ikke er morsmålet kan man skrive på svensk, dansk eller engelsk. Det er ikke tillatt å skrive på dialekt eller bruke sms-språk i forumet. Denne regelen gjelder ikke i dagbøkene.

 

Tekola, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brukernavn: Ardwinna

Alder: Noenogtredve

Yrke: kulturell altmuligperson

Sivilstatus: deler hus med en fyr

Barn: 0
Hvorfor er du her:  Fordi det er så mange festlige mennesker her og som man roper i skogen får man svar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bør be om å få flyttet tråden din inn i sosialt underforumet, så flere faktisk finner den?

 

OBS: Du må være klar over at Kg har forandret seg veldig, så det er mulig at folk vil vegre seg for en presentasjon, fordi det tenderer til at andre tar med seg info om deg med rundt i alle andre tråder og bruker det mot deg.

Da er tråden flyttet! :)

Jeg fryktet at det ville bli mange som vegret seg, men kult at noen likevel velger å bli med!   :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

 Brukernavn: AnonymBruker :fnise:

 Alder: litt over tjue år gammel

 Yrke: verdenshersker i en termostat.

 Sivilstatus: deler en leilighet sammen med ett par katter.

 Barn: og ingen egne barn
 Hvorfor er du her:  Det er ett greit tidsfordriv, og jeg møter en del merkelige og hyggelige mennesker.



Anonymous poster hash: 95c25...af5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...