Gå til innhold

Søker en som vil skrive!


nuggets

Anbefalte innlegg

Er ei jente på 27 som har mange gode venninner her hjemme men savner en å kunne skrive med. Føler ofte jeg plager venninnene mine med mine problemer og det hadde vært fint å hatt noen å dele de med 😊 Skriv gjerne alder og kjønn så kanskje vi kan skrive litt?😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) 

Jeg er 20 år gammel, veldig glad i å bli kjent med nye mennesker og slår gjerne av en prat! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26, og det er bare å ta kontakt om du føler for å klage over ting og tang, eller prate om andre ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg er 20 år gammel, veldig glad i å bli kjent med nye mennesker og slår gjerne av en prat! 

Hei! 19 år her, fyller 20 :D veldig kult å slå av en prat med mennesker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jente 20 år her!

Ønsker veldig gjerne å ha noen jeg kan snakke med! merker at dagene etter jobben er tomme, ønsker å fylle dette tomrommet med dere fantastiske mennesker der ute!

Endret av whoknew?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år, jente. Har også venninner, men mine venninner er veldig overfladiske så det blir ikke mye snakk om det som virkelig teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 8 måneder senere...
Den 3.6.2015 at 16.15, Dark Angelina skrev:

Hei :) 

Jeg er 20 år gammel, veldig glad i å bli kjent med nye mennesker og slår gjerne av en prat! 

bare å ta kontakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Jeg er 26 år og sliter litt selv med forskjellig og hadde vert fint å hatt noen å skrive fast med på pm. Som vil være en "lytter" og som vil dele sine problemer med meg. Jeg har alltid vert en lytter igjenn og kommer gjerne med råd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hummels skrev:

Jeg er 26 år og sliter litt selv med forskjellig og hadde vert fint å hatt noen å skrive fast med på pm. Som vil være en "lytter" og som vil dele sine problemer med meg. Jeg har alltid vert en lytter igjenn og kommer gjerne med råd. 

Jeg kan gjerne være her for deg ;) 
Vi har alle våre problemer og jeg har veldig tro på at å snakke ut om noe hjelper, så bare å sende meg en melding :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...