Gå til innhold

Jente 25 søker venninner i Oslo!


Mangozara

Anbefalte innlegg

Hei

(Dette er helt nytt for meg, har aldri møtt folk på nettet før, men prøver likevel:)

I høst flyttet jeg til Oslo med samboeren min og begynte å jobbe i en bedrift med masse menn. Nå savner jeg rett og slett å ha noen venninner og møtes å gjøre jenteting sammen med; slik som å shoppe, dra på kafe, trene, snakke om klær, sko sminke, pynte seg sammen, ha skikkelig jentefors, drikke litt vin og dra ut på byen innimellom osv

Litt om meg; jeg har en bachelorgrad, elsker å reiser og har bodd utenlands, interesserer meg for mote, klær, sko osv, liker å gå tur, leser både bøker og blogger (moteblogger, ikke typisk rosablogger), og ser alt for mye på netflix (akkurat sett ferdig breaking bad, og holder på med the americans nå).

Som person er jeg ærlig og direkte, og har vi først blitt gode venner er jeg lojal. Jeg kan virke litt sjenert til å begynne med, men det går heldigvis fort over.

Om du tror vi kommer til å komme overens, ta kontakt!

Hadde vært kult om vi greide å samle en liten gjeng om ett par uker og funnet på noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg hadde gjerne blitt med, er 23 år og bor i Oslo. Liker både trening, dra på kafe, drikke vin, shopping osv. Hadde vært hyggelig med flere bekjentskaper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gjerne blitt med, er 23 år og bor i Oslo. Liker både trening, dra på kafe, drikke vin, shopping osv. Hadde vært hyggelig med flere bekjentskaper :)

Hei :) Har sendt deg en personlig melding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, du høres ut som akkurat min type vennemateriale. Jeg har nettopp fylt 26 og bor i Oslo, og i morgen skal jeg ha grilling og kos med morobrus her hjemme hos meg. Dersom du skulle ha lyst til å ta turen og ha det gøy med oss, send meg gjerne en PM. Du er hjertelig velkommen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Ummm, dette var som en deja vu. Alt dette har jeg liksom lest før. 

Har du postet dette tidligere?   :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du, du høres ut som akkurat min type vennemateriale. Jeg har nettopp fylt 26 og bor i Oslo, og i morgen skal jeg ha grilling og kos med morobrus her hjemme hos meg. Dersom du skulle ha lyst til å ta turen og ha det gøy med oss, send meg gjerne en PM. Du er hjertelig velkommen! :)

 Tusen takk for invitasjonen! :) Jeg har sendt deg en personlig melding. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei girls!! Jeg slenger meg med!! :D

Kommer fra nord trøndelag og har alle vennene mine der jeg kommer fra. Bodd i Oslo over 2 år, frisør og elsker shopping, klær, musikk og alt det der ^^

Vi kan PM hverandre, og adde på Facebook!:) Mye bedre det kanskje? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 26 her, slenger meg gjerne på! :) Kanskje vi kan arrangere en sammenkost/grilling/vinkveld i sommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 25 her, kommer fra Trøndelag og flytta til Oslo i fjor :) Send meg gjerne pm om du vil! Reiser bort i fire uker over helga, men blir gjerne med å finner på noe når jeg kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 26 her, slenger meg gjerne på! :) Kanskje vi kan arrangere en sammenkost/grilling/vinkveld i sommer?

 

Jente 25 her, kommer fra Trøndelag og flytta til Oslo i fjor :) Send meg gjerne pm om du vil! Reiser bort i fire uker over helga, men blir gjerne med å finner på noe når jeg kommer hjem :)

 

Jeg har kontaktet dere begge på personlig melding :D

Synes det er kjempe hyggelig alle dere som tar kontakt. Angrer virkelig ikke på at jeg la ut denne annonsen :D 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa
 

SÅ langt utenfor komfortsonen min, men... Hvorfor ikke! 25 år, bor i Oslo og vil gjerne ha flere venninner :-) Jeg er nok en typisk jentejente som elsker sminke, shopping, interiør, cafébesøk osv.

Endret av Carressa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

SÅ langt utenfor komfortsonen min, men... Hvorfor ikke. 25 år, bor i Oslo og vil gjerne ha flere venninner :-)

 

 Yey! Jeg brukte 6 måneder på å mote meg opp på å skrive denne annonsen, men angrer virkelig ikke! Jeg tar å sender deg en personlig melding. Jeg har laget en facebookgruppe hvor jeg legger alle til, slik så det blir lettere å kommunisere og finne på ting. Gruppen er hemmelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg ønsker meg gjerne flere venninner i Oslo:-) er 25 år, en skikkelig jentejente som liker trening, shopping, reising, jentekvelder og utekvelder! Vil gjerne bli lagt til i gruppen deres:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg ønsker meg gjerne flere venninner i Oslo:-) er 25 år, en skikkelig jentejente som liker trening, shopping, reising, jentekvelder og utekvelder! Vil gjerne bli lagt til i gruppen deres:-)

:D jeg sender deg en personlig melding med navn, så legger jeg deg til på facebook gruppen, så snakkes vi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa

 Yey! Jeg brukte 6 måneder på å mote meg opp på å skrive denne annonsen, men angrer virkelig ikke! Jeg tar å sender deg en personlig melding. Jeg har laget en facebookgruppe hvor jeg legger alle til, slik så det blir lettere å kommunisere og finne på ting. Gruppen er hemmelig :)

Tøft gjort av deg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 27 år og bor 10 min utenfor Oslo. Vin og grilling hørtes herlig ut! Legg gjerne til meg også😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Dette så veldig hyggelig ut. Hvis det ikke er for sent vil jeg gjerne være med :) litt om meg: 27 år, ganske nyutdannet og i jobb, har mann og hund. Samme interesser som mange her: trening, serier, jentekvelder og litt vin. Har mistet kontakten med en del venninner de siste årene og vil gjerne bli kjent med nye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...