Gå til innhold

FrP lurer pensjonister på den mest groteske måten.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja det er godt Hagen og Stortingsgruppen til FrP reagerer mot regjeringens forslag. En skam. Men regner med at FrP som parti får endret dette.

De reagerer ikke mot dette, og de ønsker ikke å endre noenting. De driver et dobbeltspill for å lure velgerne. Les saken.

Anonymous poster hash: 1d303...6b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På tide at partiet FrP demonstrerer at det ikke er noen god ide å forsøke seg på et regjeringssamarbeid med dem. Dersom de ikke kan være lojale overfor regjeringens politikk, og forbeholder seg retten til å skyte den ned i Stortinget, så er det ikke noe poeng i å inngå et samarbeid med dem. Hele vitsen med et regjeringssamarbeid er å lage en konstellasjon som kan regjere ut fra et Stortingsflertall. Får man ikke det, så er samarbeidet meningsløst.

Ikke at jeg klager. Saker som denne er gull verdt.

FrP er på vei i samme felle som SV. Selv om FrP har greid seg langt bedre en hva SV gjorde. Jeg mener som tidligere, at FrP aldri skulle gått inn i regjering etter valgresultatet som var for svakt. Nå burde de trekke seg ut og fokusere mot neste Stortingsvalg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De reagerer ikke mot dette, og de ønsker ikke å endre noenting. De driver et dobbeltspill for å lure velgerne. Les saken.

Anonymous poster hash: 1d303...6b7

Heldigvis kjenner jeg mitt eget parti bedre en media. Dette er ikke akseptert i partiet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis kjenner jeg mitt eget parti bedre en media. Dette er ikke akseptert i partiet.

Det er tydeligvis akseptert av stortingsgruppen, og det er all grunn til å anta at det er akseptert av representantene som sitter i regjering også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydeligvis akseptert av stortingsgruppen, og det er all grunn til å anta at det er akseptert av representantene som sitter i regjering også.

Nei det er på ingen måte akseptert i Stortingsgruppa. Flere av ministerne er også i mot dette. Så vi for se. Partiet vet hva de har og tape om de lar Høyre få dette igjennom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med FrP i regjering får jeg mer i pensjon enn jeg fikk under de rødgrønne.



Anonymous poster hash: 90315...200
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FrP skal kjempe for pensjonister og de svake her i samfunnet.

Frp, sivilisasjonens beskytter og de svakes forkjemper? Nesj.

Anonymous poster hash: d3ac6...469

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frp, sivilisasjonens beskytter og de svakes forkjemper? Nesj.

Anonymous poster hash: d3ac6...469

Jeg vil heller si. FrP er dessverre det eneste politiske alternative vi har i Norge. Om man da ikke ønsker maktsyke kyniske rikinger som AP folk i makta da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frp, sivilisasjonens beskytter og de svakes forkjemper? Nesj.

Anonymous poster hash: d3ac6...469

Er pensjonistene i Norge en svak og utsatt gruppe?

Anonymous poster hash: 15743...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stille leser

Jeg vil heller si. FrP er dessverre det eneste politiske alternative vi har i Norge. Om man da ikke ønsker maktsyke kyniske rikinger som AP folk i makta da.

AP de rike og høyre/frp de fattige. Den var ny...... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er pensjonistene i Norge en svak og utsatt gruppe?

Anonymous poster hash: 15743...641

Nei i utgangspunktet ikke. Men de er en gruppe som FrP kjemper for. Derfor er dette forslaget som helt klart er Høyre politikk uakseptabelt for FrP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei i utgangspunktet ikke. Men de er en gruppe som FrP kjemper for. Derfor er dette forslaget som helt klart er Høyre politikk uakseptabelt for FrP.

Kjemper for dem ved å lyve så de kan lure pensjonistene? Den var ny du, men alt er vel greit fra den kanten.

Anonymous poster hash: 73751...646

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da overflødig, akkurat det klarer regjeringen så fint av helt selv. Det er faktisk den eneste jobben regjeringen er god til. :)



Anonymous poster hash: 17f34...e63
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjemper for dem ved å lyve så de kan lure pensjonistene? Den var ny du, men alt er vel greit fra den kanten.

Anonymous poster hash: 73751...646

Tror ikke du helt har fått med deg saken. FrP som parti er ikke enig med regjeringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke du helt har fått med deg saken. FrP som parti er ikke enig med regjeringen.

Å hjelpe meg rett... Du er virkelig representativ for partiet du stemmer på.... I følge et internt notat innad i frp har de bestemt seg for å gå imot, FORDI DE VET AT DET BLIR NEDSTEMT. Mao, de lurer velgerne (deg) til å tro at de er mot noe de egentlig er for.

Anonymous poster hash: 1d303...6b7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpe meg rett... Du er virkelig representativ for partiet du stemmer på.... I følge et internt notat innad i frp har de bestemt seg for å gå imot, FORDI DE VET AT DET BLIR NEDSTEMT. Mao, de lurer velgerne (deg) til å tro at de er mot noe de egentlig er for.

Det er en uærlig framstilling av saken, selv om Aftenposten åpenbart ønsker at det skal tolkes slik. Det er ingenting i artikkelen som tyder på at de egentlig ville gått mot, bare at de vet at det vil bli nedstemt og ønsker å ikke få skylden for det. Personlig er jeg glad for det blir nedstemt siden pensjonsforpliktelsene er altfor høye som de er, men det er ikke noe som indikerer at det ville blitt det hvis FrP fikk bestemme alene.

Anonymous poster hash: 20f83...cd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpe meg rett... Du er virkelig representativ for partiet du stemmer på.... I følge et internt notat innad i frp har de bestemt seg for å gå imot, FORDI DE VET AT DET BLIR NEDSTEMT. Mao, de lurer velgerne (deg) til å tro at de er mot noe de egentlig er for.

Anonymous poster hash: 1d303...6b7

I følge mine kontakter i partiet, så vil flere gå i mot regjeringens forslag. Jeg vet også at partiet er i mot. Uansett resultat regjeringen legger frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en uærlig framstilling av saken, selv om Aftenposten åpenbart ønsker at det skal tolkes slik. Det er ingenting i artikkelen som tyder på at de egentlig ville gått mot, bare at de vet at det vil bli nedstemt og ønsker å ikke få skylden for det. Personlig er jeg glad for det blir nedstemt siden pensjonsforpliktelsene er altfor høye som de er, men det er ikke noe som indikerer at det ville blitt det hvis FrP fikk bestemme alene.

Anonymous poster hash: 20f83...cd9

Ikke stol på hva som står i media. Jeg regnet med at dette notatet kommer fra media. Vi for se hva Hagen og andre i partiet gjør. Men lureri, er ikke noe vi driver med i partiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...