Gå til innhold

Chemtrails / Geoengineering Investigation Demanded By Numerous Experts (ta dette på alvor)


slask

Anbefalte innlegg

Her er video fra et stort møte for å få frem fakta om geoengineering (chemtrails-spraying).

Hør fakta fremlegges for en stor forsamling.

Folk vil heretter forstå at geoengineering foregår i stor stil.

Vitenskapelige miljøer diskuterer diskuterer dette.

Og husk at media faktisk knapt dekker denne miljøkriminaliteten.

Hvordan kan det ha seg?

ff39d9865b975e50204556b5a4f31a6015bb9396

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke chemtrails lenger noen konspirasjonsteori, det er fakta og det er bevist at det foregår. I tillegg er det bl.a meldt fra "authorities" (husker ikke hvilke her).... "fra 2025 vil vi ha full kontroll på været" (det nevnes i filmen helt konkret).

Jeg er glad for å kunne konstatere at ingen av dine konspirasjonsteorier er fakte, ikke en eneste.

Ikke ett eneste av dine innlegg inneholder noen sannheter, ikke noe som helst av substans.

Det eneste du kan få for er din iherdighet.

Men, da er det da også sånn med de fleste tvangstanker; de gir seg ikke så lett :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet under :

En vakker høst dag over Østerike 1944 :

340bs-97bg-b-17s.jpg

Alierte fly og jagere i kamp for å beskytte bombeflyene fra å bli angrepet av tyske jagerfly en vakker høst dag 1944.

England 1940 :

vapour_trails.jpg

Kondensstriper etter kamper mellom Hurricane og Tyske fly, Brittene kjempet hardt og greide så vidt å stanse tyskerne.

Rart at brittene skulle orke å drive med kondensstripe konsipirasjoner under en sånn tid, hadde de kanskje hemmelige møter om dette med tyskerne?

Dette kondensstripe tullet, viser at vi aldri må på ta det for gitt at alle mennesker er logiske vesner som makter å sette seg inn i vitenskap.

Endret av Martyr
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad for å kunne konstatere at ingen av dine konspirasjonsteorier er fakte, ikke en eneste.

Ikke ett eneste av dine innlegg inneholder noen sannheter, ikke noe som helst av substans.

Det eneste du kan få for er din iherdighet.

Men, da er det da også sånn med de fleste tvangstanker; de gir seg ikke så lett :fnise:

Bildet under :

En vakker høst dag over Østerike 1944 :

340bs-97bg-b-17s.jpg

Alierte fly og jagere i kamp for å beskytte bombeflyene fra å bli angrepet av tyske jagerfly en vakker høst dag 1944.

England 1940 :

vapour_trails.jpg

Kondensstriper etter kamper mellom Hurricane og Tyske fly, Brittene kjempet hardt og greide så vidt å stanse tyskerne.

Rart at brittene skulle orke å drive med kondensstripe konsipirasjoner under en sånn tid, hadde de kanskje hemmelige møter om dette med tyskerne?

Dette kondensstripe tullet, viser at vi aldri må på ta det for gitt at alle mennesker er logiske vesner som makter å sette seg inn i vitenskap.

Håper du ikke har tenkt å avfeie chemtrails/geoengineering basert på kun himmel-observasjoner.

Hvordan var eksos-utslippet på den tiden, på disse flyene?

Du har opplagt ikke sett videoen for da hadde du ikke brukt ord som "kondensstripe tullet".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad for å kunne konstatere at ingen av dine konspirasjonsteorier er fakte, ikke en eneste.

Ikke ett eneste av dine innlegg inneholder noen sannheter, ikke noe som helst av substans.

Det eneste du kan få for er din iherdighet.

Men, da er det da også sånn med de fleste tvangstanker; de gir seg ikke så lett :fnise:

Du er glad bare fordi du kun holder deg her inne og drar ut fantasifulle svar på veldig tynt grunnlag, later det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er glad bare fordi du kun holder deg her inne og drar ut fantasifulle svar på veldig tynt grunnlag, later det til.

Tror ikke du bør bruke ordet "fantasifull" her inne.. ;)

Anonymous poster hash: 00bc5...fc9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er glad bare fordi du kun holder deg her inne og drar ut fantasifulle svar på veldig tynt grunnlag, later det til.

Hvordan går det forresten med bloggen?

Anonymous poster hash: 00bc5...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke på chemtrails, men har dog noen spørsmål til sakkyndige (Mann42 er antakelig ekspert også her)

Jeg går mye tur ute, og legger merke til forskjellige typer flystriper.

På klare dager så ser jeg f.eks to fly i omtrentelig samme høyde (jeg ser omtrent like mye av flyet) hvorav det ene legger igjen en tykk evigvarende contrail som ikke forsvinner, men som brer seg utover. Det andre flyet legger ikke igjen noe som helst.

Spørsmål; Kan fuktigheten eller trykket eller hva det er som lager contrails variere SÅ mye i omtrent samme høyde på samme dag?

Spørsmål 2; Skal ikke contrails forsvinne etter en stund? Ikke bre seg ut..jeg har sett på at den har bredd seg ut i opptil 45 minutter og ende opp som tynne skyer.

Hvordan kan du, som befinner deg på bakken, avgjøre om to fly befinner seg i "omtrentlig samme høyde"? Har du innebygget målsøkingsradar eller noe annet sofistikert utstyr for avstandsmåling?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Det kan jeg være enig i

Jeg leser også at jo høyere luftfuktighet jo mer contrails. Hvorfor ser man da så tykke og "evigvarende" contrails når det er helt klar luft og solen skinner og det ikke er en sky på himmelen? Vil det ikke da være lav luftfuktighet?

Ehrm, hvordan kan du, som befinner deg på bakken, ha noen informasjon om hvordan luftfuktigheten er en kilometer eller mer over bakken?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er glad bare fordi du kun holder deg her inne og drar ut fantasifulle svar på veldig tynt grunnlag, later det til.

Og likevel er mitt grunnlag en fantasilion tykkere enn ditt, later det til! :blomst:

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er så disse påståtte ekspertene? Navn og fagområder, takk!

Videoen forklarer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det forresten med bloggen?

Anonymous poster hash: 00bc5...fc9

Hvilken blogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Videoen forklarer

Jeg driter i videoen. Jeg vil ha dem skriftlig. Jeg gidder ikke å sitte og se en hel video bare for å prøve å få med meg navnene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, hva er det disse påståtte ekspertene sier? At det ikke finnes noe som heter kondensstriper, og at alt er chemtrails? Eller er noen av stripene der oppe kondensstriper, mens andre er chemtrails?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, hva er det disse påståtte ekspertene sier? At det ikke finnes noe som heter kondensstriper, og at alt er chemtrails? Eller er noen av stripene der oppe kondensstriper, mens andre er chemtrails?

Det er tidspress på møtet i videoen, grunnet veldig mange deltakere som skal holde inlegg og de får ikke fritt spillerom tidsmessig. Så det sies ganske mye i løpet av timen videoen varer. Skal du gjøre lettvint debunking får du jammen finne navnene på innleggsholderne sjæl.

Ingen nekter for at contrails finnes, men de forsvinner relativt raskt.

Men når det stadig meldes om grids av trails som glir ut i skylag og dette skjer nærmest på daglig basis så er det en helt annen verden enn deg som kanskje ikke tenker på dette annet hver gang du kommer over det på forum.

Det er en hel "bransje" som vet at dette foregår, men det blir du ikke overbevist om før du gidder å undersøke litt.

Og i tillegg kommer altså vitenskapelige målinger av aluminium, strontium, barium og hva det nå er for drit de har målt i luft, vann, is, snø og mer til. I mengder det ikke går an å snakke seg unna med å hevde at det er sånt i drivstoff, forurensing.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne varer halvannet minutt, men det er sikkert for lenge for dere som har viktigere ting fore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tidspress på møtet i videoen, grunnet veldig mange deltakere som skal holde inlegg og de får ikke fritt spillerom tidsmessig. Så det sies ganske mye i løpet av timen videoen varer. Skal du gjøre lettvint debunking får du jammen finne navnene på innleggsholderne sjæl.

Ingen nekter for at contrails finnes, men de forsvinner relativt raskt.

Men når det stadig meldes om grids av trails som glir ut i skylag og dette skjer nærmest på daglig basis så er det en helt annen verden enn deg som kanskje ikke tenker på dette annet hver gang du kommer over det på forum.

Det er en hel "bransje" som vet at dette foregår, men det blir du ikke overbevist om før du gidder å undersøke litt.

Og i tillegg kommer altså vitenskapelige målinger av aluminium, strontium, barium og hva det nå er for drit de har målt i luft, vann, is, snø og mer til. I mengder det ikke går an å snakke seg unna med å hevde at det er sånt i drivstoff, forurensing.

Kutt ut!

Sett deg inn i meteorologi, så forstår du hvor dumt det du skriver er. Hvor raskt contrails forsvinner avhenger av en mengde variabler som kan variere kraftig bare innenfor noen timer.

Dette er bare nok et eksempel på en konspirasjonsteori som oppstår fordi de som tror på den ikke har den ringeste kunnskap om det de snakker om, men trekker konklusjoner ut fra antatte premisser som bygger på sviktende kunnskap.

Den ENESTE grunnen til at du ser flere contrails i dag er at flytrafikken har økt voldsomt de siste 30 årene.

Anonymous poster hash: e3a4c...129

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo likevel ikke helt konspiratorisk bare..? Masse om det i mainstream også.

http://www.bbc.com/news/science-environment-30197085

http://www.geoengineering.ox.ac.uk/what-is-geoengineering/what-is-geoengineering/?

http://www.nbcnews.com/science/environment/climate-geoengineering-scary-idea-should-be-tried-out-n303901

It's time to study and maybe even test the idea of cooling Earth by injecting sulfur pollution high in the air to reflect the sun's heat, a first-of-its-kind federal science report said Tuesday.



Anonymous poster hash: 2d7f1...3fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo likevel ikke helt konspiratorisk bare..? Masse om det i mainstream også.

http://www.bbc.com/news/science-environment-30197085

http://www.geoengineering.ox.ac.uk/what-is-geoengineering/what-is-geoengineering/?

http://www.nbcnews.com/science/environment/climate-geoengineering-scary-idea-should-be-tried-out-n303901

It's time to study and maybe even test the idea of cooling Earth by injecting sulfur pollution high in the air to reflect the sun's heat, a first-of-its-kind federal science report said Tuesday.

Anonymous poster hash: 2d7f1...3fc

Joda, det er konspiratorisk.

Og noe forferdelig vrøvl.

At man diskuterer løsninger på klimaendringene med bl.a å spre kjemikalier fra fly endrer ikke på at konspirasjonsteoriene er noe idiotisk vrøvl.

Har du tenkt over hvor mange tonn av dette stoffet man må spre fra stor høyde for å få en effekt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...