Gå til innhold

God date?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går var jeg på date og spiste sammen med en fyr jeg liker, vi har møttes litt før å gått turer, sendt litt meldinger osv. Veldig koselig fyr! Som sagt var jeg hos han i går. Vi snakket om alt mellom himmel å jord blandt annet om hva som er greit i ett forhold og hva som "ikke" er greit osv.

Han spurte senere om vi skulle gå en tur sammen en dag noe jeg sa ja til, og en by tur for å ta noen drinker også.

Når jeg gikk fra han den kvelden så ga jeg han en klem og han klemte tilbake og avtalte at vi skulle gå tur en dag.

Hadde lyst til å kysse han, men er litt redd for å kaste meg over han når jeg ikke vet om han synes det er "ok".

Så dere, det er vel ikke ett dum start å begynne å gi han en klem? :/

Anonymous poster hash: 8e4f5...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes koselig ut :)

Er ikke dumt å gi klem. Er heller ikke dumt å prøve å ta initiativ til et kyss hvis det føles naturlig og dette er en person du liker. Du må bare føle på det selv og handle deretter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes koselig ut :)

Er ikke dumt å gi klem. Er heller ikke dumt å prøve å ta initiativ til et kyss hvis det føles naturlig og dette er en person du liker. Du må bare føle på det selv og handle deretter :)

Ja sant det:) er kanskje litt sjenert av meg for å gi ham ett kyss enda, men blir kanskje litt lettere når man har møttes litt og blitt litt bedre kjent. Han er ganske forsiktig gutt selv.

Men synes det er ett godt tegn når han snakker om forhold osv til meg, om hva han synes er fint i ett forhold osv.:)

Anonymous poster hash: 8e4f5...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å holde tilbake et kyss når man egentlig vil gi et kyss synes jeg alltid er litt dumt.



Anonymous poster hash: 7faec...d9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...