Gå til innhold

hvor ''for'' mye vet du om partneren din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye vet du om partneren din som du kunne ønske du ikke viste?

Jeg vet av få sexpartnere til partneren min, som jeg kunnet ønske jeg ikke viste hvem var. Og er jo nysgjerrig på hvor mange og hvem han har vært med, men samtidig vet jeg at dette kan ødelegge mer for forholdet, når jeg vet mer enn hva jeg egentlig har behov for å vite.

Også vet jeg at han har ett bilde på datan fra i fjor, fra dama han holdt på med, og venninnen hennes i undertøy.. han vet ikke at jeg vet det.. Og er usikker på om han vet selv at han har det, eller om han faktisk er klar over dette, selv om han er sammen med meg nå

Hva med deg!?



Anonymous poster hash: 8d862...9d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg gravde ut av exen min hvor mange han hadde ligget med og hvem de var. trodde det var spennende å vite av en eller annen grunn. hadde aldri vært i noe forhold før, men det er jo sånn man snakker med venninne sine om, så jeg trodde det var gøy å høre. HEH. det hadde ingenting å si for forholdet vårt, men en gang vi var på fest hos ei jente jeg visste han hadde ligget med en gang i tida, var det ikke så kult. sammenligna jo aaaalt og det ble en ganske shitty kveld for min del. haha. angra og grein hele kvelden tror jeg. så kunne kanskje spart meg for å tvinge det ut av han, for det ble kanskje litt vel mye analysering og usikkerhet fra min side etter det. spesielt når det gjaldt de jeg visste hvem var :P men men.. trenger kanskje ikke prøve å tvinge det ut av den neste jeg blir sammen med. har ikke godt av å vite sånn tror jeg. haha



Anonymous poster hash: 80c9d...7b3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gravde ut av exen min hvor mange han hadde ligget med og hvem de var. trodde det var spennende å vite av en eller annen grunn. hadde aldri vært i noe forhold før, men det er jo sånn man snakker med venninne sine om, så jeg trodde det var gøy å høre. HEH. det hadde ingenting å si for forholdet vårt, men en gang vi var på fest hos ei jente jeg visste han hadde ligget med en gang i tida, var det ikke så kult. sammenligna jo aaaalt og det ble en ganske shitty kveld for min del. haha. angra og grein hele kvelden tror jeg. så kunne kanskje spart meg for å tvinge det ut av han, for det ble kanskje litt vel mye analysering og usikkerhet fra min side etter det. spesielt når det gjaldt de jeg visste hvem var :P men men.. trenger kanskje ikke prøve å tvinge det ut av den neste jeg blir sammen med. har ikke godt av å vite sånn tror jeg. haha

Anonymous poster hash: 80c9d...7b3

Nysgjerrigheten er det, men da kommer samtidig bitterheten tenker jeg. Så jeg har tatt med sammen, og lar vær å spørre.. akkurat nå er vi jo bare 19 og 22 år selv, og i den alderen er det sjalusi både fra min sin side, og hannes sin side. Vet han hadde vært sammen med mange før meg, altså ikke sammen som kjærester, men rotet. Heldigvis er jeg jo den første dama som han har følt noe ekte for, fordi han har aldri godt inn i et forhold åpent før. Men det hjelper jo fint lite på sjalusien min :P

Anonymous poster hash: 5583b...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...