Gå til innhold

Har du gjort noe dumt i fortiden som har påvirket din fremtid? Evt KUNE påvirket din fremtid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Veldig trist at flere her føler seg verdiløse på grunn av mange sexpartnere. Det er ingen som har noe med hvor mange dere har hatt sex med, og folk som baserer ditt menneskeverd ut i fra ditt sexliv er folk med et menneskesyn du ikke trenger i livet ditt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Neei du har vel rett....Føler jeg får en moralpreken fra min mor her, haha :)

Jeg har rett ;):ler:

Det er ikke så mye en moralpreken, men mer en oppriktig oppgithet over at folk skal føle seg mindre verdt bare fordi de har hatt sex. Det er jo ikke slik at du har drept noen...

Forøfvirg så er jeg mann! :opplyser: Mor liksom, pffff :jolie:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Så dumt, du høres jo ut som en veldig bra fyr :) Dessuten er det ikke du som svømmer. Du må blandes med et kvinnelig egg for å bli til :fnise:

Det er jo jeg som svømmer til egget! Egget er bare en passiv tilskuer til min innsatss :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kuttet meg selv da jeg var 12 år gammel. Arrene kommer til å være der for resten av livet, med all stigmatisering det medfølger. Det er noe jeg har angret på siden den gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rett ;):ler:

Det er ikke så mye en moralpreken, men mer en oppriktig oppgithet over at folk skal føle seg mindre verdt bare fordi de har hatt sex. Det er jo ikke slik at du har drept noen...

Forøfvirg så er jeg mann! :opplyser:Mor liksom, pffff :jolie:

Hehe. Kobler deg til en dame nesten hver eneste gang, pga. profilbildet... :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har rett ;):ler:

Det er ikke så mye en moralpreken, men mer en oppriktig oppgithet over at folk skal føle seg mindre verdt bare fordi de har hatt sex. Det er jo ikke slik at du har drept noen...

Forøfvirg så er jeg mann! :opplyser: Mor liksom, pffff :jolie:

Ikke misforstå meg, jeg føler meg ikke verdiløs fordi jeg har hatt sex. Det kommer av at den eneste grunnen til at jeg hadde sex med de var fordi jeg hadde et behov for oppmerksomhet og aksept. Jeg ser overhodet ikke ned på de som har et høy antall sexpartnere de ikke angrer på.

Jeg er fullt klar over at du er en mann. Nicket taler for seg selv. Men det er ikke ofte jeg får en moralpreken om sex fra min far, derfor jeg skrev mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en del ons, og angrer ikke. Bare glad jeg har sluttet med det tullet, for ikke nøt jeg det og, det var risikosport. Sa lite om de, så fikk aldri noe rykte.

Angrer meg på å ikke ha tatt ett år på bjørknes for å forbedre snittet litt. Kunne kommet inn på NHH. Hadde 4.8 i snitt.

At jeg var en peoplepleaser som lot andre overkjøre meg.

At jeg ikke trodde at jeg var pen nok og kul nok. Hang med de kule, men følte at de var bedre enn meg. Jeg var så sjenert at jeg rett og slett ikke orker å forholde meg til gutter. Fikk alt for lite ærfaring på den fronten som tenåring. Medførte at min første kjæreste ble min 24 årsgave. Og flrst i dag har jeg innsett hvor viktig det er å sette seg i respekt. I begynnelsen var jeg en dørmatte.

At sangen" når en liten mus skal ut å gå, må hun se seg for å passe på" for det kryr av slemme mennesker rundt i verden. Angrer meg for å ha stolt så blindt på folk og sluppet de for nært.

Anonymous poster hash: b59f1...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg skilte meg så mye ut i ungdommen, med dreads, piercinger, lange skjørt osv. Synes nå det er flaut å være på hjemstedet mitt, fordi jeg der fremdeles er "hu rare". Angrer også på selvskading, det plager meg at folk kan se arrene, særlig i jobbsituasjon.



Anonymous poster hash: 96f3b...ab1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stjal fra min gamle jobben og jobben etter også. Første gang ble jeg tatt men ikke anmeldt og andre gangen ble jeg ikke tatt. Det som skulle til for at jeg skulle forandre meg og bli et bedre menneske er en ny mann i livet mitt. Takket være han er jeg den jeg er nå. Tenke at en person kan faktisk hjelpe deg opp og støtte deg hele veien. Han ser ikke ned på meg pga fortiden, men jeg har valgt å være åpen om alt jeg har gjort. Jeg har også være utro mot min tidligere kjæreste men aldri i verden kunne jeg gjort det samme igjen. Jeg har virkelig lært men går fortsatt på antidepressive piller. De løfter meg litt opp når jeg har dårlige dager og tenker ofte på fortiden. Men jeg prøver så godt jeg kan å legge den bak meg men det er ikke så lett som man skal ha det til. Men med tiden, så håper jeg at jeg får det mer og mer på avstand. Det er tross alt bare 4 år siden jeg var en tull høne som fortjente ingen respekt. Jeg er glad jeg innså det før det var for sent.

Anonymous poster hash: f0ec2...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to! Jeg gikk i en del sære klær. Gikk bare i løse bukser og hørte på sær musikk. Grunnet til alt dette var jo min laaave selvtillit. Var kraftig, fikk mensen tidlig, moteklærne passet meg ikke, følte meg stygg, drømte om å bli tynn, dtømte on å være populær, få bort de stygge lårene. Satte på meg denne "masken" for å kamuflere. Til slutt fikk jeg spiseforstyrrelser, men det varte ikke i mer enn 3 år. Heldigvis hadde jeg også noen klær som ikke var sære, så får håpe folk ikke husker meg som en raring:/

Angrer på at jeg skilte meg så mye ut i ungdommen, med dreads, piercinger, lange skjørt osv. Synes nå det er flaut å være på hjemstedet mitt, fordi jeg der fremdeles er "hu rare". Angrer også på selvskading, det plager meg at folk kan se arrene, særlig i jobbsituasjon.

Anonymous poster hash: 96f3b...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 18 fikk jeg en kjæreste som jeg ikke passet sammen med. Men han var den første som noen gang hadde vært interessert i meg (har ikke hatt den beste oppveksten) og jeg valgte å overse alle røde flagg. Da jeg var 19 og ferdig på vgs la jeg alle drømmene mine, alt jeg ville gjøre, på vent pga ham og andre. Jeg ble hjemme og jeg ble i forholdet. Svigermor synes det var en god idé at jeg og kjæresten kjøpte en leilighet sammen (i en alder av 19, og vi hadde vært sammen i overkant av 6 mnd). Jeg gikk med på det. Jeg klarte også å glemme noen p-piller og ble gravid. Vi valgte å beholde barnet..

I dag er jeg en helt annen person, jeg styres ikke av andre, har selvtillit og respekt for meg selv. Men det er klart jeg aldri kan gå tilbake og gjøre om igjen på ting. Jeg lever mitt liv som singel og med barn nå og er fornøyd med det. Jeg har jo vokst på det, og det er ikke sikkert livet hadde blitt perfekt om jeg hadde fulgt drømmene mine heller.



Anonymous poster hash: b4e6c...c5b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

Ikke misforstå meg, jeg føler meg ikke verdiløs fordi jeg har hatt sex. Det kommer av at den eneste grunnen til at jeg hadde sex med de var fordi jeg hadde et behov for oppmerksomhet og aksept. Jeg ser overhodet ikke ned på de som har et høy antall sexpartnere de ikke angrer på.

Jeg er fullt klar over at du er en mann. Nicket taler for seg selv. Men det er ikke ofte jeg får en moralpreken om sex fra min far, derfor jeg skrev mor

Kanskje grunnen til at du føler deg verdiløs ikke er at du hadde sex for å få anerkjennelse og en følelse av å være verdifull for noen andre, men at du følte deg verdiløs allerede før det, og for å bøte på det så hadde du sex for oppmerksomhet og aksept? Og at det at du føler deg verdiløs henger sammen med noe som er eldre enn sexen, og selv om du har gått videre og sluttet med sex for oppmerksomhet, så har du fremdeles ikke håndtert følelsen av verdiløshet som var grunnen til denne sexen? (Dette blei litt tullete skrivi, men skjønner du hva jeg prøver å si?)

Du følte deg verdiløs -> du hadde sex for oppmerksomhet, og for å føle deg verdsatt -> du sluttet med å ha sex for å få bekreftelse, men følelsen av verdiløshet fortsatte, men du forbandt den med den sexen du hadde hatt? Dette kan hindre deg i å bli kvitt følelsen av verdiløshet, fordi du forbinder den til noe DU har gjort, og handlinger du ikke kan slette, istedenfor å binde det til noe som evt. har blitt gjort mot deg?

(Herregud, ikke meningen å psykoanalysere deg! Æsj, sorry!)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort mye dumt, men angrer ikke. Alle dumme valg jeg har tatt, og gode valg jeg ikke har tatt, har jo gjort meg mer bevisst på hva som er riktig og galt for meg. Man lærer av alt, og hadde jeg fjernet alt jeg kanskje burde angret på så hadde jeg kanskje ikke vært som jeg er idag. Og gud forby at jeg ikke skulle vært meg fantastiske selv. :)



Anonymous poster hash: 77759...aa7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg skilte meg så mye ut i ungdommen, med dreads, piercinger, lange skjørt osv. Synes nå det er flaut å være på hjemstedet mitt, fordi jeg der fremdeles er "hu rare". Angrer også på selvskading, det plager meg at folk kan se arrene, særlig i jobbsituasjon.

Anonymous poster hash: 96f3b...ab1

Jeg var også slik i tenårene. Masse sorte, spesielle klær med neonfarget hår og piercinger og hele pakka.

Jeg angrer ikke akkurat for man skal jo se litt jævlig ut i tenårene. Men det et litt flaut å være tilbake i hjemtraktene, når akke kjenner meg som "hun rare". Nå er jeg helt vanlig, med (naturlig) blondt hår og klassisk stil... :P

Anonymous poster hash: 9eae9...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje grunnen til at du føler deg verdiløs ikke er at du hadde sex for å få anerkjennelse og en følelse av å være verdifull for noen andre, men at du følte deg verdiløs allerede før det, og for å bøte på det så hadde du sex for oppmerksomhet og aksept? Og at det at du føler deg verdiløs henger sammen med noe som er eldre enn sexen, og selv om du har gått videre og sluttet med sex for oppmerksomhet, så har du fremdeles ikke håndtert følelsen av verdiløshet som var grunnen til denne sexen? (Dette blei litt tullete skrivi, men skjønner du hva jeg prøver å si?)

Du følte deg verdiløs -> du hadde sex for oppmerksomhet, og for å føle deg verdsatt -> du sluttet med å ha sex for å få bekreftelse, men følelsen av verdiløshet fortsatte, men du forbandt den med den sexen du hadde hatt? Dette kan hindre deg i å bli kvitt følelsen av verdiløshet, fordi du forbinder den til noe DU har gjort, og handlinger du ikke kan slette, istedenfor å binde det til noe som evt. har blitt gjort mot deg?

(Herregud, ikke meningen å psykoanalysere deg! Æsj, sorry!)

:hug:

Hmm jeg skjønner hva du prøver å si. Likevel kan jeg ikke komme på noen spesiell grunn til at skulle følt meg verdiløs i så tidlig alder. Jeg var mye deprimert og hadde dårlig selvtillit, men jeg kommer fra en ordentlig familie med gode kår. Har ikke hatt spesielt mye motgang i livet jeg ikke kan stå til ansvar for selv.

For å være helt oppriktig er jeg ikke ute etter å bli analysert eller motbevist. Når dette er tanker en har levd med store deler av livet, må jeg innrømme at en hyggelig kommentar fra en fremmed på et nettforum ikke ugjør store forskjellen.

Vet ikke riktig hvorfor jeg skrev alt sammen, det føles bare litt godt å fortelle det. Uavhengig av om det er bekjente eller tusenvis av fremmede som ikke aner hvem jeg er.

Men nå skal jeg ikke kapre denne tråden mer! Ble plutselig veldig selvmedlidende, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt en roman av alle de dumme tingene jeg har gjort og opplevd hittil i livet... Er det rart jeg har blitt den tragiske, mislykka og ulykkelige personen jeg er i dag..

På den annen side tror jeg tar denne som anonym...



Anonymous poster hash: 380f9...7a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er én ting jeg har lært meg til, det er å ikke angre på ting jeg har gjort så lenge det ikke medfører/medførte alvorlige konsekvenser. Valgene som ble tatt var riktige der og da, samt tiden kan ikke skrus tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...