Gå til innhold

Har du gjort noe dumt i fortiden som har påvirket din fremtid? Evt KUNE påvirket din fremtid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her skriver vi de dumme tingene vi har gjort som vi idag aldri ville gjort hvis kunne spole tiden tilbake. Hva lærte du av det? Lærte du noe i de hele tatt? Hvordan er ditt liv idag med tanke på det du har gjort?

Anonymous poster hash: f0ec2...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle gjør feil valg på et eller annet tidspunkt, og noen valg får større konsekvenser enn andre. Jeg burde valgt en annen utdannelse enn den jeg har, og jeg burde valgt klokere i kjærligheten. Da hadde jeg sittet mye bedre i det økonomisk i dag enn det jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle valgt en annen far til barnet mitt. Det hadde både barnet og jeg tjent på.

Anonymous poster hash: a6562...f63

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ganske masse ubeskyttet sex i 20 årene. Det hadde jeg aldri turt i dag, er veldig glad jeg aldri har hatt en kjønnssykdom, men det er jo bare flaks ;)

Anonymous poster hash: 003be...19b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på at jeg oppførte meg løsaktig for å få aksept på at jeg var bra nok. Jeg husker i en alder av 15/16 at jeg tenkte at sex ikke var spesielt høytidelig og at jeg ikke kom til å angre. I dag, 5 år senere lever jeg med mye skam og anger. Det er vanvittig deprimerende at dette er en del av fortiden min og en del av meg jeg aldri kan gjøre noe med. Jeg er er fremdeles livredd for at noen skal finne ut at jeg er "løs" og at jeg skal få et stempel basert på den personen jeg en gang var.

Leser man diskusjonene om sexpartnere her inne får man høre at man ikke er kjærestemateriale på grunn av fortiden sin. Det er slikt som gjør det tøft å leve med seg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det aller aller aller første du gjør i livet ditt? ;)

Ååååå, sånn ja :ler:

Men det var jo knapt noe bevisst valg, så det nytter ikke angre på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg angrer på at jeg oppførte meg løsaktig for å få aksept på at jeg var bra nok. Jeg husker i en alder av 15/16 at jeg tenkte at sex ikke var spesielt høytidelig og at jeg ikke kom til å angre. I dag, 5 år senere lever jeg med mye skam og anger. Det er vanvittig deprimerende at dette er en del av fortiden min og en del av meg jeg aldri kan gjøre noe med. Jeg er er fremdeles livredd for at noen skal finne ut at jeg er "løs" og at jeg skal få et stempel basert på den personen jeg en gang var.

Leser man diskusjonene om sexpartnere her inne får man høre at man ikke er kjærestemateriale på grunn av fortiden sin. Det er slikt som gjør det tøft å leve med seg selv.

Det største problemet du har med fortiden din er at du ikke står for den. Stå for den og skikkelige menn vil ha null problem med fortiden din. Det som var bra sex, det skal du minnes med glede. Det som var elendige erfaringer, vel, de lærer du av og satser på å ikke gjenta.

Å skjemmes over antall sengepartnere, det synes jeg det er trist folk gjør.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Ååååå, sånn ja :ler:

Men det var jo knapt noe bevisst valg, så det nytter ikke angre på det.

Det er sant, det er vanskelig å andre på det. Men, det er sjelden at en ikke føler at en fint hadde klart seg uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det største problemet du har med fortiden din er at du ikke står for den. Stå for den og skikkelige menn vil ha null problem med fortiden din. Det som var bra sex, det skal du minnes med glede. Det som var elendige erfaringer, vel, de lærer du av og satser på å ikke gjenta.

Å skjemmes over antall sengepartnere, det synes jeg det er trist folk gjør.

Du har nok til en viss grad rett. Jeg har en kjæreste som aksepterer meg for den jeg er. Likevel klarer jeg ikke riste bort den følelsen (uansett hvor irrasjonell den er) av at jeg er verdiløs. Jeg klarer ikke stå for fortiden min, og til tross for at fortiden min i stor grad har formet meg til den personen jeg er i dag, skulle jeg helst vært foruten den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på at jeg oppførte meg løsaktig for å få aksept på at jeg var bra nok. Jeg husker i en alder av 15/16 at jeg tenkte at sex ikke var spesielt høytidelig og at jeg ikke kom til å angre. I dag, 5 år senere lever jeg med mye skam og anger. Det er vanvittig deprimerende at dette er en del av fortiden min og en del av meg jeg aldri kan gjøre noe med. Jeg er er fremdeles livredd for at noen skal finne ut at jeg er "løs" og at jeg skal få et stempel basert på den personen jeg en gang var.

Leser man diskusjonene om sexpartnere her inne får man høre at man ikke er kjærestemateriale på grunn av fortiden sin. Det er slikt som gjør det tøft å leve med seg selv.

Føler det på akkurat samme måte! Men jeg har funnet meg en herlig kjæreste som jeg åpnet meg for og han har akseptert meg for den jeg er nå, og ikke for den jeg var <3

Ellers angrer jeg på at jeg ikke tok skole seriøst og fikk 4 i snitt fra vgs, og på at jeg har vært slepphendt med penger. Jeg skulle ønske jeg kunne begynt på nytt 1 året på vgs og tatt alt derifra.

Men nå prøver jeg å løse opp i alle flokene i livet mitt, og håper jeg kan legge fortiden bak meg.

Anonymous poster hash: 1295a...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja hang ut og skrev nedsettende om en drittkjerring som er en av hovedårsakene til traumene mine! Ble anmeld for trusler , men saken ble henlagt fordi det var ikke trusler, bare stygge nedsettende ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Du har nok til en viss grad rett. Jeg har en kjæreste som aksepterer meg for den jeg er. Likevel klarer jeg ikke riste bort den følelsen (uansett hvor irrasjonell den er) av at jeg er verdiløs. Jeg klarer ikke stå for fortiden min, og til tross for at fortiden min i stor grad har formet meg til den personen jeg er i dag, skulle jeg helst vært foruten den.

Når du sitter ved siden av kjæresten fin og ser på han, tror du at du er verdiløs for han da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sitter ved siden av kjæresten fin og ser på han, tror du at du er verdiløs for han da?

Neei du har vel rett....Føler jeg får en moralpreken fra min mor her, haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Det dummeste valget jeg har gjort er å svømme raskest.

Så dumt, du høres jo ut som en veldig bra fyr :) Dessuten er det ikke du som svømmer. Du må blandes med et kvinnelig egg for å bli til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...