Gå til innhold

Hvor ofte krangler du med partneren din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hos oss går det i bølgedaler, vi kan ha perioder hvor vi aldri krangler, og perioder hvor vi krangler en del. Jeg er litt følsom for tiden så har vært noen krangler nå i det siste hvor jeg har blåst opp små ting. Heldigvis er ikke dette uutholdelig for noen av oss, og kranglene handler sjeldent om noe "seriøst" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt for ofte. Vi har til og med kranglet litt om det at vi krangler...:P Vi er begge både litt bråsinte, ganske sjalu, ganske påståelige og nok litt "vanskelige" på den måten at ting skal være på egen måte.. dårlig match noen ganger det der. Vi synes begge det er dumt da, så vi forsøker å finne ut av det. Det positive er at ingen av oss er langsinte. Selv synes jeg det er vanskelig å forstå at noen aldri krangler..da tenker jeg fort at de alltid føyer seg etter andre og ikke kan stå opp for seg selv og ha meninger og preferanser.. Anonymous poster hash: 5af03...382

Jeg kjenner meg iallefall igjen i det som yvonne sier; dess bedre en kjenner hverandre dess mindre misforståelser og krangler blir det.

Noen krangler for å krangle og bruker "jeg er bare lidenskapelig" som en unnskyldning til å såre den andre part, noen skal ha viljen sin hele tiden og skjønner ikke at det kreves kommunikasjon og samspill i et godt forhold, noen vil bare ta og aldri gi, slike ting fører ofte til krangel, uenigheter og konflikter.

Jeg tror heller ikke at det i et langtidsforhold aldri oppstår diskusjoner og uenigheter men jeg tror at det er enorm stor forskjell på et godt forhold hvor der er god kommunikasjon og man er raus med den andre, velger sine kamper og ikke lager drama av hver minste ting kontra et forhold hvor begge er enerådige og har dårlig kommunikasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...