Gå til innhold

Hvor ofte krangler du med partneren din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer egentlig bare. Dette er da snakk om diskusjoner som blir ordentlig opphetede og som varer en stund, ikke små uenigheter



Anonymous poster hash: 64b0c...0b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tidligere i forholdet kranglet vi flere ganger i måneden, mens nå krangler vi aldri lenger. Har noen diskusjoner og uenigheter her og der, men det er alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeldent, vi har vært sammen i litt over syv mnd og har kranglet tre ganger så vidt jeg husker. Det har dog ikke vært noen store krangler, vi har blitt fort enige igjen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri krangling. Bare diskusjoner og små uenigheter.



Anonymous poster hash: aab1d...01f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svært sjeldent. Tror sist gang var for 2 år siden..



Anonymous poster hash: 6cbeb...113
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært sammen i 7 år og kranglet opphetet kanskje 2-3 ganger. Aldri vært direkte ufin og kallet hverandre ting osv.. Har en mann som virkelig ikke kan fordra krangler og vi ordner derfor opp raskt når vi ser at vi er uenige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Har aldri kranglet. Aldri hatt noen uenigheter heller.

Hvor lenge har dere vært sammen?

Var dere venner før dere ble kjærester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har dere vært sammen?

Var dere venner før dere ble kjærester?

8 mnd, så ikke så lenge. Vi møttes en mnd før vi ble sammen. Kranglene kommer vel etterhvert, men jeg kan ikke helt se hva vi skulle kranglet om. Det har skjedd flere ting folk flest kanskje ville kranglet om, men vi er veldig tolerante og åpne, og prater hvis det er noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri kranglet eller hatt noen uenigheter. Vi har en veldig åpen kommunikasjon, så kranglene vi kunneha hatt er mer som humoristiske samtaler over ting vi kan irritere oss med hverandre. :)



Anonymous poster hash: 5afa4...e8d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har hatt uenigheter, men aldri krangler.

Med eksen hadde jeg en ordentlig krangel, slik at han var tydelig sint og hevet stemmen. Men aldri ukvemsord eller slikt. Det var over på ca. 20 minutter.



Anonymous poster hash: 80fc3...222
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

8 mnd, så ikke så lenge. Vi møttes en mnd før vi ble sammen. Kranglene kommer vel etterhvert, men jeg kan ikke helt se hva vi skulle kranglet om. Det har skjedd flere ting folk flest kanskje ville kranglet om, men vi er veldig tolerante og åpne, og prater hvis det er noe.

Ok,takk for svar :-) Ja,krangler kan komme. Men jeg vet om par som krangler utrolig sjelden,og de har som regel vært venner en stund før de ble kjærester. Lykke til videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok,takk for svar :-) Ja,krangler kan komme. Men jeg vet om par som krangler utrolig sjelden,og de har som regel vært venner en stund før de ble kjærester. Lykke til videre :-)

Jeg tror nok vi kommer til å være et av de parene ;-) kommunikasjon er gull! Dessuten har vi like behov, og god forståelse for når den andre trenger litt tid for seg selv, noe vi begge trenger.

Takk for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi krangler sjeldent. Hvis vi har gått oppå hverandre i flere uker, uten å truffet andre/sosialisert oss, så er det fort gjort at vi havner i en heftig diskusjon. Men vi har bare hatt 1 stor krangel, og det for 2 år siden. Han er veldig flink til å holde roen, mens jeg er snarsint. Vi diskuterer ofte da, men det er bare herlig syns jeg. Gir litt futt i forholdet :P

Vi har vært sammen i 4 år.



Anonymous poster hash: 5eb95...3df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...