Gå til innhold

Stoler du på magefølelsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min opplevelse er at den stort sett stemmer 😊 det er ikke alltid jeg er like flink til å lytte til den, spesielt i situasjoner hvor jeg skulle ønske at den ikke riktig. Men prøver å bli flinkere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoler du på magefølelsen, enten den er positiv eller negativ? Opplever du at den stemmer, eller ikke? Vil gjerne vite historien(e) rundt også :)

Anonymous poster hash: 8c8f3...766

Både ja og nei. Det fins episoder der magefølelsen min har tatt feil. Men ofte så tar den rett og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelsen min stemmer i 98% av tilfellene.

Jeg må ofte gå imot magefølelsen av etiske grunner, så det har jo egentlig ikke noe å si.



Anonymous poster hash: c90ff...493
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Eller rettere sagt, jeg føler ikke at jeg har noen magefølelse. Noe dritt egentlig, feks når hjerte og hodet sier forskjellige ting. Og folk spør meg "men hva sier magen da?" Ikke et kvekk, det er en mage! Er nok også blant dem som henter inn informasjon og analyserer saken. Dog litt redd det får meg til å ta trygge, men uheldige valg.

Endret av sophia21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjører anonymt på denne da jeg ikke vil bli gjenkjent.

Ja. Stoler på magefølelsen og følger den ofte. Noen ganger tar fornuften inn og forvirrer meg :)

Som regel stemmer antagelsene mine, men ikke alltid at jeg kan si nøyaktig hva det er. Jeg er veldig flink å "lese" mennesker og skjønner fort at vedkommende har problemer, lever på en spesiell måte, er syk, har en viss bakgrunn osv. Har brukt dette i jobb hvor jeg avslørte butikktyver - kunne helt fint se hvem som skulle stjele før de gjordet det. Har en kone som kan se ting som flere av oss andre ikke er bevisste på, eller kan/vil se, så gjennom mange år sammen har jeg sett en del ting som har åpnet øynene mine for litt andre ting enn det som kan forklares.

Jeg tror magefølelse er noe vi alle har, noen av oss er mer åpne for den enn andre. Og så kan den øves opp jo mer du bruker den eller lytter til den.



Anonymous poster hash: b2d91...984
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde faktisk ikke trodd at så mange stoler på magefølelsen sin! Det får meg til å ville stole enda mer på min :)

Vil gjerne høre flere tanker og/eller historier!

ts

Anonymous poster hash: 8c8f3...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...