Gå til innhold

Mann som gjemte seg bak dama, da det kom en hund.


MissPierce

Anbefalte innlegg

Ingen problemer med å skjønne symbolbruken din.

Den er nokså morsom, det jeg mener med at du overreagerer summen av alle innleggene

dine i denne tråden. Jeg burde ha brukt en ;) for å få frem at det ikke stikker så dypt,

Å, men beklager at "summen av alle innleggene" mine er for stor for deg.

Det går skrekkelig hardt inn på meg at du henger deg opp i akkurat det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvorfor i all verden har du rett på beskyttelse av andre bare fordi du er liten? Skal små menn også beskyttes av større kamerater da tilfellet det skjer noe? Står større jenter i kø for å passe på mindre menn? Menn er ikke kvinners personlige livvakter.

Ja det samme gjelder så klart for små eller svake menn. Alså alle som er sterkere enn den ved ens side plikter egentlig til å beskytte den. Men visse "menn" og damer er jo bare ekstremt feige og ikke minst late og egoistiske så de klarer ikke utføre en sånn type handling. Tragisk tenker jeg..

Innlegget ditt viser hvor uempatisk du er, det handler så klart ikke om å være livvakt men om NESTEKJÆRLIGHET. Her får jeg "jeg vil gjøre minst mulig for andre som krever min anstrengelse og kanskje utfordrer min redsel" -vibber!

Jeg personlig hadde vært både flau og skamfull om jeg dyttet en svakere enn meg selv foran meg i en skummel situasjon.

Anonymous poster hash: e25da...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det samme gjelder så klart for små eller svake menn. Alså alle som er sterkere enn den ved ens side plikter egentlig til å beskytte den. Men visse "menn" og damer er jo bare ekstremt feige og ikke minst late og egoistiske så de klarer ikke utføre en sånn type handling. Tragisk tenker jeg..

Innlegget ditt viser hvor uempatisk du er, det handler så klart ikke om å være livvakt men om NESTEKJÆRLIGHET. Her får jeg "jeg vil gjøre minst mulig for andre som krever min anstrengelse og kanskje utfordrer min redsel" -vibber!

Jeg personlig hadde vært både flau og skamfull om jeg dyttet en svakere enn meg selv foran meg i en skummel situasjon.

Anonymous poster hash: e25da...7ba

Du er jo minst like uempatisk, for i denne situasjonen er han ikke nødvendigvis den sterkeste. Er han redd for hunder så hjelper det ikke hvor mange kilo han har på vedkommende. De fleste mennesker er ikke livredde hunder, så når man først er det, så er det naturlig å søke beskyttelse hos andre mennesker som mest sannsynligvis kan håndtere situasjonen bedre. Styrke handler ikke alltid om størrelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er artig å høre jenter gang på gang si at de greier seg like bra som gutta i militæret, om ikke bedre! Og så ville de gått i spinn om mannen ikke "beskyttet de" en gang, for de er jo mindre fysisk...



Anonymous poster hash: 648ad...96e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo minst like uempatisk, for i denne situasjonen er han ikke nødvendigvis den sterkeste. Er han redd for hunder så hjelper det ikke hvor mange kilo han har på vedkommende. De fleste mennesker er ikke livredde hunder, så når man først er det, så er det naturlig å søke beskyttelse hos andre mennesker som mest sannsynligvis kan håndtere situasjonen bedre. Styrke handler ikke alltid om størrelse.

DAMA VAR JO REDD HUN OGSÅ! jeg skrev mindre eller svakere .. alså ikke kun størrelse nei. og som jeg skrev i et annet innlegg

Skjønner ikke at folk rettferdiggjør dette med at han er redd. Jeg var redd gjennom hele oppveksten for en viss omsorgsperson men gikk alltid foran min lille søster.

Anonymous poster hash: e25da...7ba

og tro meg, jeg var livredd og ikke mye rasjonell osv. men det er en selvfølge å beskytte de som er svakere/ mindre.

og han har bedre sjans mot hunden med flere kg og muskler enn dama. Mye lettere for en sterk mann å holde nede en hund enn en jente. og hvis han skulle skade seg mens han forsøker å holde hunden nede er jo det bedre enn at kjæresten hans blir skadet! nå var jo ikke denne hunden farlig, men den kunne ha vært og for mannen så var den jo farlig og da ønsket han heller at en han "elsker" skal bli skadet/være redd enn at han selv skal gjøre det.

er virkelig folk flest så egoistiske? JA, jeg vet hva overlevelses instinkt osv er, vet dere hva (neste)kjærlighet er??

Anonymous poster hash: e25da...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAMA VAR JO REDD HUN OGSÅ! jeg skrev mindre eller svakere .. alså ikke kun størrelse nei. og som jeg skrev i et annet innlegg

og tro meg, jeg var livredd og ikke mye rasjonell osv. men det er en selvfølge å beskytte de som er svakere/ mindre.

og han har bedre sjans mot hunden med flere kg og muskler enn dama. Mye lettere for en sterk mann å holde nede en hund enn en jente. og hvis han skulle skade seg mens han forsøker å holde hunden nede er jo det bedre enn at kjæresten hans blir skadet! nå var jo ikke denne hunden farlig, men den kunne ha vært og for mannen så var den jo farlig og da ønsket han heller at en han "elsker" skal bli skadet/være redd enn at han selv skal gjøre det.

er virkelig folk flest så egoistiske? JA, jeg vet hva overlevelses instinkt osv er, vet dere hva (neste)kjærlighet er??

Anonymous poster hash: e25da...7ba

Haha, hvorfor i all verden er det bedre at han blir skadet kontra henne? Hvis det er sånn at hun er avhengig av hans beskyttelse så er det jo best på lang sikt at han er den skadefrie av dem og fit for fight.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, hvorfor i all verden er det bedre at han blir skadet kontra henne? Hvis det er sånn at hun er avhengig av hans beskyttelse så er det jo best på lang sikt at han er den skadefrie av dem og fit for fight.

jeg pleier ikke kalle folk dumme, så ok... men! hvis poenget er at damen skal bli beskyttet. også beskytter istedet mannen seg selv og lar damen bli skada, for at han bedre skal kunne beskytte damen?

Hvor ble det da av poenget om at damen skulle beskytte sa du?

Anonymous poster hash: e25da...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig dytter man dama foran seg. Man kan jo risikere å bli bitt. Hvem vet hva den hersens bikkja har slikka på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig dytter man dama foran seg. Man kan jo risikere å bli bitt. Hvem vet hva den hersens bikkja har slikka på.

Better you than me ;) Jeg vil ikke bli bitt av noe dyr om jeg kan unngå det.

æsj.. håper virkelig dere er single.. alle mødre burde ha klart å lære opp sønnene sine bedre enn dette!!!

Anonymous poster hash: e25da...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj.. håper virkelig dere er single.. alle mødre burde ha klart å lære opp sønnene sine bedre enn dette!!!

Anonymous poster hash: e25da...7ba

Ble oppdratt av ei feminist. Likestilling for full guffe her i gården. Ser ikke helt hvorfor det er verre om dama blir bitt enn om jeg hadde blitt bitt. Begge hadde jo fått like vondt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj.. håper virkelig dere er single.. alle mødre burde ha klart å lære opp sønnene sine bedre enn dette!!!

Anonymous poster hash: e25da...7ba

Jeg ble singel pga en lignende situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pleier ikke kalle folk dumme, så ok... men! hvis poenget er at damen skal bli beskyttet. også beskytter istedet mannen seg selv og lar damen bli skada, for at han bedre skal kunne beskytte damen?

Hvor ble det da av poenget om at damen skulle beskytte sa du?

Anonymous poster hash: e25da...7ba

Beskyttelse fra noe fatalt. Du overlever et hundebitt, men er du skadet er det ikke sikkert du kan steppe inn når det virkelig gjelder. Derfor er det bedre at hun som trenger beskyttelse pådrar seg en skade enn at han som skal beskytte henne gjør det. Du må se det større bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...