Gå til innhold

Mann som gjemte seg bak dama, da det kom en hund.


MissPierce

Anbefalte innlegg

Skulle en kjapp tur på butikken, og på veien møtte jeg en løs stor hund.. Den løp forbi meg, og jeg tenkte ikke noe mer på det da det ofte luftes hunder på fotballbanen her.

Den løp bort til ett par i slutten av 20årene, og pluttselig hører jeg mannen hyler.

Da jeg snur meg står han å gjemmer seg bak dama si, og dytter henne forran seg.

Han er ca.180cm, og en kraftig mann. Dama er ca.160, liten og slank.

Så jo at hun også syntes at dette var litt skummelt, så jeg gikk bort å fikk tak i halsbånde til hunden.

Hunden var totalt proppel, og skikkelig happy. Heldigvishadde den halsbånd med nr, og fikk tak i eieren som kom fort. Han var skikkelig flau da han kom. Det viste seg at ungene ikke hadde lukket døren, og hunden så sitt snitt til en luftetur på egenhånd.

Forstår jo at mannen er redd hunder, men å gjemme seg bak dama og dytte henne forran seg?!!?

Må si jeg hadde blitt en smule flau vist en mann hadde gjort det mot meg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han har hatt en dårlig opplevelse i barndommen som har satt sine spor?

Anonymous poster hash: 9453b...2e9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om han hadde dytta henne ned og sprunget for livet om de hadde møtt en bjørn i skauen også. :P Tolker det forresten slik at det ville vært et tegn på at han ikke kan "beskytte deg" og på grensen til dealbreaker for din del?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har hatt en dårlig opplevelse i barndommen som har satt sine spor?Anonymous poster hash: 9453b...2e9

Det kan nok hende, men å dytte noen andre forran for å beskytte seg selv.

lurer på om han hadde dytta henne ned og sprunget for livet om de hadde møtt en bjørn i skauen også. :P Tolker det forresten slik at det ville vært et tegn på at han ikke kan "beskytte deg" og på grensen til dealbreaker for din del?

Du sier noe der :P

Hva hadde han gjort vist det barna sine, familien eller venner?

Dealbreaker hadde det ikke vært, men flaut ja!

Å han måtte pent ha jobbet med dette.

Har faktisk sett en barnehage tante som hoppet over gjerde da det kom en hund, og lot ungene stå igjen på andre siden sammen med hunden.

Denne hunden var heller ikke farlig, bare en tullete unghund som var litt for glad i mennesker.

Å måtte også da få hunden bort fra ungene ved å bruke bånde ekstrabånde jeg hadde med til min egen hund.

Dette hendte heldigvis kan man si rett ved den barnehagen de hørte til, så kom andre som jobbet ser for å hjelpe til. Å de så alt som hendte...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Hehe dette er litt som dykkerinstruktøren som stakk av da det kom noen haier. Jeg fotograferte dem og så etterpå at han var 20 meter over meg halveis bak en stein:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår jo at mannen er redd hunder, men å gjemme seg bak dama og dytte henne forran seg?!!?

Må si jeg hadde blitt en smule flau vist en mann hadde gjort det mot meg.

Likestilling heter det. Hadde du vært like flau hvis en venninne hadde gjort det samme? Han var redd.

Anonymous poster hash: d7044...70b

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe dette er litt som dykkerinstruktøren som stakk av da det kom noen haier. Jeg fotograferte dem og så etterpå at han var 20 meter over meg halveis bak en stein:)

Hahaha :P Sikkert mange som vil benytte seg av de etterpå...

Blir som at skipperen og mannskapet forlater skipe først... Man gjør bare ikke det!

Likestilling heter det. Hadde du vært like flau hvis en venninne hadde gjort det samme? Han var redd. Anonymous poster hash: d7044...70b

Hadde ikke blitt flau, men forbanna.

Greit han var redd, men å dytte andre forran seg er uansett ikke greit.

Ikke akkurat mannen man vil ha barn med.

Beklager kjære, men barne er kvestet for live side jeg dyttet det forran meg da det kom en hund.

Endret av MissPierce
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit han var redd, men å dytte andre forran seg er uansett ikke greit.

Ikke akkurat mannen man vil ha barn med.

Beklager kjære, men barne er kvestet for live side jeg dyttet det forran meg da det kom en hund.

Jeg er faktisk enig. Opplevde dette med en sint hund og ei venninne ,jeg prøvde å komme meg unna,men det var vanskelig når hun stadig dyttet meg mot hunden. Greit nok at hun var redd,men det var jeg og . En stor sint hund kommer mot deg, og jeg har også blitt bitt før. Heldigvis kom eieren før noe skjedde, men jeg har aldri giddet å være med hun "venninne" igjen. Det bare plaget meg for mye at hun dyttet meg mot dyret.

Anonymous poster hash: 31dd4...18b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er greit å latterliggjøre denne mannen som åpenbart var veldig redd for hunden. Kanskje han ikke burde ha brukt damen som også virket redd som skjold, og jeg kan ha forståelse for at hun synes det eventuelt var ekkelt. Men er man redd handler man ikke nødvendigvis rasjonelt. Hvilken størrelse man har avgjør heller ikke hva som utløper en fryktreaksjon.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange som er redd for hunder og han var nok ikke så vant med hunder denne mannen og for alt man vet, så hadde kanskje dama hans mer erfaring med hunder.



Anonymous poster hash: c59c6...922
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk enig. Opplevde dette med en sint hund og ei venninne ,jeg prøvde å komme meg unna,men det var vanskelig når hun stadig dyttet meg mot hunden. Greit nok at hun var redd,men det var jeg og . En stor sint hund kommer mot deg, og jeg har også blitt bitt før. Heldigvis kom eieren før noe skjedde, men jeg har aldri giddet å være med hun "venninne" igjen. Det bare plaget meg for mye at hun dyttet meg mot dyret. Anonymous poster hash: 31dd4...18b

Er det med å dytte andre forran seg som jeg regerte på.

Ofre andre for seg selv!

Jeg synes ikke det er greit å latterliggjøre denne mannen som åpenbart var veldig redd for hunden. Kanskje han ikke burde ha brukt damen som også virket redd som skjold, og jeg kan ha forståelse for at hun synes det eventuelt var ekkelt. Men er man redd handler man ikke nødvendigvis rasjonelt. Hvilken størrelse man har avgjør heller ikke hva som utløper en fryktreaksjon.

Han var redd ja, men å poenget var å dytte noen som er mye mindre enn seg selv forran, for selv å unngå å bli skadet.

Hva med barnehage tanten da? Hennes jobb er jo å beskytte barna.

Hvordan hadde du reagert som forelder vist barne ditt ble kvestet for at barnehage tanten hoppet over gjerde, og lot barne sitt beskytte seg selv????!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en mørk mann! :fnise:

Jeg gikk nedover torget med hunden min 17. mai, og du kunne høre/se hvor jeg og hunden gikk. Alle med bakgrunn fra østen skrek høyt og veivet med armene ved synet av oss.

Heldigvis tok ikke hunden skade og bryr seg like mye nå som for 3 år siden.



Anonymous poster hash: 32ab1...d99
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en mørk mann! :fnise: Jeg gikk nedover torget med hunden min 17. mai, og du kunne høre/se hvor jeg og hunden gikk. Alle med bakgrunn fra østen skrek høyt og veivet med armene ved synet av oss. Heldigvis tok ikke hunden skade og bryr seg like mye nå som for 3 år siden. Anonymous poster hash: 32ab1...d99

Mannen så norsk ut, og snakket flytende norsk.

Men kjenner igjen det med en del utenlandske fra da jeg selv hadde hund.

Er jo kjent at noen ikke klarer å holde seg til saken, men babler om alt annet :P

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ikke at størrelse og kjønn har noe som helst med denne saken å gjøre. Mannen kan ha fobi mot hunder eller blitt skambitt som barn osv. for alt noen vet. Og at dama syntes det var ubehagenlig med en løs hund er strengt tatt et sunnhetstegn, man skal være forsiktig med fremmede hunder samme hvor happy de måtte virke. Har tatt tak i løse hunder selv av ulike årsaker, men det er noe jeg helst ikke gjør.



Anonymous poster hash: b537c...f37
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at størrelse og kjønn har noe som helst med denne saken å gjøre. Mannen kan ha fobi mot hunder eller blitt skambitt som barn osv. for alt noen vet. Og at dama syntes det var ubehagenlig med en løs hund er strengt tatt et sunnhetstegn, man skal være forsiktig med fremmede hunder samme hvor happy de måtte virke. Har tatt tak i løse hunder selv av ulike årsaker, men det er noe jeg helst ikke gjør. Anonymous poster hash: b537c...f37

Poenget er å dytte noen som er mindre forran seg, for å beskytte seg selv.

Hva hadde dere sagt om det var en pappa eller en mamma som hadde gjort det med barne sitt?

Er det greit da også fordi at man selv er redd hunder?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allergikeren

Det er rart med det, frykt gjør ikke alltid forskjell på størrelse eller kjønn. Greit nok at det ikke var snilt overfor dama som ble brukt som skjold. Men hvem har vel ikke vært så redd at man "kobler ut litt"?

Min første tanke var at det kan ikke være særlig kjekt for mannen å være så redd. Jeg har hatt nervene utenpå huden i flere timer etter møter med veps eller edderkopper. Og jeg har sittet i kassa i butikk, og flyktet hals over hode fordi vepsen ble for ... Skal vi si "kjærlig"? Veldig profesjonelt, jeg vet det. Men jeg ble redd og klarte ikke tenke på annet enn å komme meg bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allergikeren

Poenget er å dytte noen som er mindre forran seg, for å beskytte seg selv.

Hva hadde dere sagt om det var en pappa eller en mamma som hadde gjort det med barne sitt?

Er det greit da også fordi at man selv er redd hunder?

På startinnlegget virket det mer som at problemet var "tenk hvis noen så mannen tabbe seg ut på den måten!", noe i den dur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...