Gå til innhold

Galskap...eller er det meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest C'est la vie:)

Takk til dere to som svarte nå sist også. Ser jo at statistikken er total, det er faktisk 100% enighet i dumping.

Hvorfor må alting være så jævla vanskelig, hvorfor kan han ikke bare være normal og kjærlig og være normal-fungerende? Hvor er de mannfolka henn?? Hater å starte på nytt igjen. Men ser jo at det er veien det går og må gå.

takk <3

Anonymous poster hash: cda1e...819

Du er 35 år, og absolutt ikke i "last-chance-saloon". Jeg har forståelse for at brudd er tøft, uansett, på grunn av båndet en knytter med en annen person. Når en er i en slik situasjon veier en gjerne opp de positive sidene, og har et ønske om at de negative kan endres med innsats. Anbefaler deg å gjøre det slutt med han, og finne en som behandler deg bra. Du fortjener å være med en som bare vil deg godt. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere har jo alle rett. Jeg vet jo det og ser det jo. Men jeg hadde gitt same råd selv om noen spurte meg, skulle ønske jeg bare kunne si "ja, feil igjen, jaja, opp på hesten igjen, ri bort fra galskapen og bedre lykke neste gang" og DRITE i "hva hvis", "hva kommer andre til å si om meg" og "alle kommer til å tenke typisk henne og dømme meg" tingene og bare GÅ.

Men takker til dere som gir meg mer styrke til å bare bli litt mer gi-faen :)



Anonymous poster hash: cda1e...819
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og JA! Tror også han er en sånn type som har issues og problemer og må tråkke ned for å hevde seg selv @Coolaid



Anonymous poster hash: cda1e...819
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så rart man prøver forstå hva som har kommet inn i livet så jeg klandrer deg ikke. Men til syvende og sist er det veldig lite konstruktivt å prøve forstå han for din del.

Spør deg selv heller "hvordan fungerer vi sammen? har jeg det bra? ser jeg for meg en fin fremtid med han? behandler han meg bra?" vis svaret på alle de punktene er NEI så er det lov å også si nei.

Med mindre han i en dialog med deg viser tegn til at han har ønsker om å få hjelp og er klar på sine egne begrensninger per dags dato så er det lite å gjøre.

man kan ikke forandre et menneske som ikke vil forandre seg. et menneske kan bare forandre seg om de er villig til å jobbe for det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du vil bli i et dårlig forhold som sannsynligvis kommer til å bryte deg ned fordi du er redd for hva andre skal si? Og fordi du tror du er for gammel til å møte en annen?

Det høres virkelig ut som de riktige grunnene til å fortsette i forholdet...



Anonymous poster hash: e6db5...f7b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at det er feil. Og jeg har hatt litt dritt i livet før som har gjort det slik at jeg ikke alltid vet hva som er rett og galt av valg. Jeg VET jo hva som er feil i et forhold og ikke, men av og til kan jeg gjøre litt raske og forhastede valg, og når jeg først går inn i noe er det fryktelig vanskelig å "gi opp"... Også syns jeg det er vanskelig å stole på at jeg er "pen" bare fordi folk sier det, jeg har blitt løyet til så mye at jeg syns det er litt vanskelig å skille på fakta / kjipe ting av og til :P Og dette fører til at jeg faller litt for de som faller for meg, er ikke god på det å finne en jeg liker og "gå for" ham.

Måtte le litt av: "Så du vil bli i et dårlig forhold som sannsynligvis kommer til å bryte deg ned fordi du er redd for hva andre skal si? Og fordi du tror du er for gammel til å møte en annen?

Det høres virkelig ut som de riktige grunnene til å fortsette i forholdet..." - fra anonym bruker, for det er setter litt ting i perpektiv.

Takker for svar fra dere alle, bare typisk at dere alle er enige og har rett :P



Anonymous poster hash: cda1e...819
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han mener det eller ikke er jo dette på en måte som psykisk mishandling. En som virkelig elsker deg ville aldri kalt deg hore, dum eller noe av det han har sagt.

Jeg personlig ville hørt på vennene, for de har nok rett. Uansett hvor vanskelig det blir å gå fra han, er det nok til ditt eget beste. Han kommer til å bryte deg totalt ned. Det virker som om det er han selv som trenger profesjonell hjelp... Å komme inn på en slik person er ikke alltid lett. For alt du vet kan det ta år, og det kommer til å bli et slit for deg. Kanskje du heller bør slå deg til ro uten han, og kanskje du finner en som løfter deg opp i stedet for å tråkke deg ned?

:) lykke til med din beslutning..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en slik fyr for mange år siden, og det var utrolig slitsomt å følge med på alle humørsvingningene og nykkene hans. Som deg tenkte jeg vel at det var en slags logikk eller et mønster i oppførselen hans, som jeg kom til å forstå hvis jeg bare ble godt nok kjent med ham. Etter hvert innså jeg at jeg aldri kom til å forstå ham, og på det tidspunktet giddet jeg ikke lenger å gjøre en innsats heller, så jeg gjorde det slutt.

Den dag i dag er jeg veldig glad for det, for jeg fant en mann som jeg føler meg veldig avslappet med, en som det går an å prate med og som lar meg være meg selv (på godt OG vondt).



Anonymous poster hash: 9bc1d...695
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det bare å ta stilling til dette da - lykke til og alt vel med deg og valget. Det går fint etterhvert skal du se :) Du vil finne den personen som fortjener deg!



Anonymous poster hash: cda1e...819
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...