Gå til innhold

Vet du hva som fikk kjæresten din til å bli interessert i deg ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han har sagt at han visste det var noe med meg han likte, før vi ble kjent, og at han fikk bekreftet det da vi begynte å snakke. Han kunne visst ikke sette fingeren på det, men at det var NOE, så han måtte bli kjent med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje det er puppene dine som fortjener medaljen :lur:

Ja, nå har de klart å holde på oppmerksomheten hans i fem år, så kanskje det. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Rumpa mi og det at jeg virket som en hyggelig og morsom dame. Etter 6 år sammen mener han fremdeles at rumpa mi er fin, jeg er hyggelig og morsom og i tillegg er jeg visstnok den mest psykisk stabile dama han har vært borti. :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var den eneste som forsto vitsene hans, og han syntes jeg var søt og interessant. Vi hadde også mye til felles, likte samme serier, samme musikk og så videre, i tillegg til at han syntes jeg var morsom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Haha.. nå sier han at det var rumpa, formene , puppene og latteren. Da vi møttes sa han det var øynene, at jeg var så søt og omsorgsfull :skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var morsom, rar og var den eneste jenta som holdt ut på party med gutta :P i tillegg til at han synes jeg var pen og hadde søt dialekt :)

hvilken dialekt har du?

Anonymous poster hash: 4a018...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte min älskling. :blomst:
"Först och främst var det ju utseendet ditt som jag fastnade för C: Vilket är rätt originellt kan jag tänka mig. Men sen också att du inte var för på när vi träffades på Martin. Liksom, att f.eks köra in tungan i munnen efter att man träffats de första minuterna. Utan vi pratade och hade det trevligt så man fick en inblick av vad du var för person, eller hur man ska säga!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mix av flere forskjellige. :) har min helt egne dialekt :P

Hehe, samme her. Senest i går sa søsteren min at jeg burde gå til logoped med det tonefallet mitt. Hm, så tviler på det er derfor gutter har fattet interesse i hvert fall... tror jeg får spørre hva de falt for, og komme tilbake til tråden senere... :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, han hater dialekten min. Jeg er ikke blond, har ikke store pupper, jeg kan virke litt "over the top", guttejente til de grader, kledde meg ganske rocka og jeg elsket skinnjakken min, (han hater alt som ser ut som skinn.) jeg er på mange måter alt han misliker, så jeg vet ikke hva han ble forelsket i. Min brennende interesse for metal, fotball og øl kanskje? Skal spørre han iløpet av morgendagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I did my homework. Men er et par stykker jeg ikke har snakket med på årevis, så lot være å høre med de... dette er altså "the ex-file..." - så kan komme med flere svar her jeg da. Hehe. *selvtillitsboost*

Svar 1: "Fordi jeg synes du var/er flott, morsom og interessant!! :)"

Liker han her - ganske "enkel". :P

Svar 2: (Huff, verdens lengste sms...). "Jeg har vært interessert i deg siden første gang jeg så deg på (*piiiiip*). Den gangen brukte jeg lang tid før jeg turde å snakke med deg. Det ble jo ikke så mye kontakt den gangen. Når jeg så deg igjen i Oslo, fikk jeg hjertet i halsen. Du var så flott, og jeg kom på hvor godt jeg hadde likt deg tidligere. Men jeg hadde jo kjæreste, så ville ikke ta opp igjen kontakten. Før jeg spurte om vi skulle treffes igjen i (ny by), var jeg minst like nervøs som første gang jeg snakket med deg. Jeg tenkte du var veldig fin, men kanskje ikke så hyggelig å være med (ehh... WTF??... :glare:). Det var du jo. I tillegg har du så god humor, er smart, leken og selvstendig. Jeg falt hardt for deg veldig fort. Du fikk meg til å føle meg bra og heldig som fikk være med deg. Jeg tenkte vi skulle ha en fremtid sammen... blabla" ble litt sippete på slutten.

Svar 3: "Er ikke typisk sms-samtale det der. Hehe. Blir mye skriving... Så alt utenom at du er søt og sånn tar vi når vi møtes snart... ;)"

Jeg: Haha, vil ikke ha noen samtale om dette, bare lurte. :) Og vet du hvor mange som er søte eller? Sikkert 90% av jordens kvinnelige befolkning.

Han: Haha! Ingen er så søt som deg. :)

Edit: huff, håper ikke noen av de er her inne. :ninja::ninja::ninja:

Edit2: fikk plutselig ny sms fra sistemann, haha. "Søt, snill, sta, smart, litt rar, sporty, morsom... og masse mer. Eneste nagative er at vi ikke er sammen nå. Savner deg. :)"

Endret av Ferny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...