Gå til innhold

Beskyldninger om trolling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke vært her så lenge men er allerede dritt lei av folk som roper trolling interresante tråder jeg vil følge og nå ble jeg jammen beskyldt for det selv også! diskusjonen dabber med ett av og blir ødelagt av de trolleroperne! Jeg gidder jo ikke bruke tid på å forsvare meg at neida jeg troller ikke- jeg mener faktisk det jeg skriver, hele tråden blir kuppet og legges død. Kan dere ikke heller melde fra til en moderator eller noe isteden for å ødelegge gode diskusjoner?

Anonymous poster hash: 861e5...87e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bry deg om tullinger som roper dette og andre ting ut hele tiden. Skriv det du vil og drit i hva andre måtte mene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan rapporter det om det blir formye troll-roping. Da blir det sett på som avsporing av tråden. Men noen tråder er det innenfor å spørre om dette faktisk har skjedd eller om det bare er tull, etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan rapporter det om det blir formye troll-roping. Da blir det sett på som avsporing av tråden. Men noen tråder er det innenfor å spørre om dette faktisk har skjedd eller om det bare er tull, etter min mening.

Man må vel gå ut ifra at tråden er sann og dersom man betviler det så er det bare å hoppe over den etter min mening, dersom man ikke vil bruke tiden på å diskutere en fiktiv tråd- det ødelegger bare å kontantere at dette må være trolling- dårlig forsøk på trolling osv...bra det går an å rapportere, det skal jeg jammen begynne med selvom ikke det er min tråd i det hele tatt.. Grrrr

Anonymous poster hash: 861e5...87e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må vel gå ut ifra at tråden er sann og dersom man betviler det så er det bare å hoppe over den etter min mening, dersom man ikke vil bruke tiden på å diskutere en fiktiv tråd- det ødelegger bare å kontantere at dette må være trolling- dårlig forsøk på trolling osv...bra det går an å rapportere, det skal jeg jammen begynne med selvom ikke det er min tråd i det hele tatt.. GrrrrAnonymous poster hash: 861e5...87e

Bare å skrive "troll" syns jeg er en uting, jeg syns det er greit å stille spørsmål om historien er sann om det begrunnes, og man kommer med en liten "hvis dette skal være sant, så". Det er ikke til å stikke under en stol at noen innlegg er kun oppdiktet eller en svært sterk overdrivelse, eller for å "skremme" folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å skrive "troll" syns jeg er en uting, jeg syns det er greit å stille spørsmål om historien er sann om det begrunnes, og man kommer med en liten "hvis dette skal være sant, så". Det er ikke til å stikke under en stol at noen innlegg er kun oppdiktet eller en svært sterk overdrivelse, eller for å "skremme" folk.

Å skrive T - ordet er regelbrudd. Frisk opp forumsreglene!

Anonymous poster hash: c7f18...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å skrive T - ordet er regelbrudd. Frisk opp forumsreglene! Anonymous poster hash: c7f18...bf5

Står det i reglene at det er forbudt å skrive troll, og at jeg må lese meg opp på reglene? Eller mente du at det bør være forbudt, og KG bør friste opp reglene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skrives jo vanvittig mye dumt på KG. Av og til nå det være lov å spørre om folk ikke har noe bedre å bruke tiden sin på.

Anonymous poster hash: 2f773...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skrives jo vanvittig mye dumt på KG. Av og til nå det være lov å spørre om folk ikke har noe bedre å bruke tiden sin på.

Anonymous poster hash: 2f773...613

 

Det som er dumt for deg, kan være alvor for en annen. Mennesker er forskjellige, og har forskjellig kunnskap og erfaring, så også forskjellige ting dem ikke vet, eller ser på som problem.

Slik er det bare. Synes du en tråd er dum, så er du fri til å finne deg en annen tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok når en trolletråd diskuterer tema alikevel, men ofte blir det jo bare til at mange blir sure på TS og vil fortelle den hvor forferdelig den er. Det er jo ikke vits



Anonymous poster hash: 72745...8f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...