Gå til innhold

Barberer man over kneet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg så en video av en komiker som syns det så morsomt at moren en gang i tiden (da hun gikk i 5 klasse) hadde sagt at hun ikke trengte å barbere over kneet, fordi da så hun ut som en varulv!

 

Jeg var sent ute med å barbere leggene (16) og jeg har aldri barbert lårene mine. Det har jeg ALDRI følt noe behov for. :omg:



Anonymous poster hash: 08980...fa1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei får da være grenser for hva jeg gidder! Har uansett lyst og tynt hår på lårene så det syns nesten ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer til over kneet. Bruker ikke kortere skjørt/shorts enn det. Synes det ser rart ut med de som slutter å barbere rett under kneet også går med skjørt/shorts som går over kneet. Jeg har sett det flere ganger, på de fleste så synes hårene på knærne. 



Anonymous poster hash: 57faf...0fe
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer til rett over kneet. Lengre opp enn det har jeg ikke noen mørke/synlige hår, og jeg bruker heller aldri noe som er kortere enn det. Men akkurat på kneet har jeg faktisk litt hår, så der må høvelen til.

 

Tror ikke jeg har hørt om at det er vanlig å barbere lårene også, men med så korte kjoler enkelte kler seg i nå til dags så må det vel til. Jeg kommer aldri til å ha det behovet eller gidde for den saks skyld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser utrolig dumt ut hvis man har litt kraftig hårvekst på lårene, men bare barberer leggene. Hva er vitsen? Selv har jeg veldig tynne, lyse og korte hår på lårene, men tar en kjapp runde hvis jeg skal gå med korte kjoler eller skjørt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer bare leggene mine, har liksom ikke noe behov for å barbere lårene også. Synes det blir litt for mye stress for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg barberer til der hvor kneet starter, under. Selvfølgelig kan man se at jeg har hår på knærne og låra om man ser etter, men jeg har hår på fingerleddene også, og gidder strengt talt ikke å barbere meg kløete og uhygienisk fordi enkelte menn og kvinner er redd for litt hår :)



Anonymous poster hash: f6e2b...ad9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberer både legg og lår, herlig med glatte ben hele veien :) Tar meg 5 minutter å gjøre det i dusjen hver tredje dag.



Anonymous poster hash: 39a0e...50c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg barberer til der hvor kneet starter, under. Selvfølgelig kan man se at jeg har hår på knærne og låra om man ser etter, men jeg har hår på fingerleddene også, og gidder strengt talt ikke å barbere meg kløete og uhygienisk fordi enkelte menn og kvinner er redd for litt hår :)

Anonymous poster hash: f6e2b...ad9

 

Så hvorfor barberer du leggene?

Anonymous poster hash: 0a969...ee4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar med 40 sekunder ekstra i dusjen og dra høvelen oppover låra. Det ser superdumt ut med glatte legger og hårete lår så JA jeg barberer også der. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står egentlig i dusjen og tenker med meg selv: "Hva føler du for nå? Føler du for å gå hele runden og bare barbere alt som befinner seg nedenfor navelen?" 

 

Noen ganger ja, andre ganger nei. Har så lyse og tynne hår på lårene at ingen bryr seg, men noen ganger liker jeg å slå på stortromma for å slå ihjel tid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Jeg har kraftig, svart hårvekst, så jeg er nødt til å barbere helt opp til, så det syns om jeg ikke gjør det. Før når jeg bada, brukte jeg shorts, fordi hårskillet mitt hadde syntes da (ganske stygt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det, fordi jeg har mørke hår der. Men klør alltid på knærne senere, så jeg skulle ønske jeg slapp!

Anonymous poster hash: f7097...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg antar hvis man hat mørkere hår ser så vil man, men jeg har nesten ikke synlige hår over kneet. Har aldri tenkt over det en gang.

Anonymous poster hash: 08980...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar lårene også om sommeren. Resten av året stopper jeg rett over knærne. Tar ikke mange minuttene ekstra å frese over med epilatoren uansett.

Anonymous poster hash: b55f4...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette får vel være opp til deg selv vel, noen gjør det andre ikke, who cares..

Jeg gjør det, jeg barberer beina, lårene er en del av pakken. Gjør det hele året, og føler ALLTID at det er mer digg enn å bare barbere leggene.  

Jeg har ikke mørke hår på låret  men det er langt mer behagelig og deilig å kjenne helt glatt hud over hele beinet.  Og det tar 2 min ekstra og er 0 stress for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer også lårene. Jeg har tynne og lyse hår, men jeg synes det ser finere ut når man ser at det er helt glatt. Spesielt om sommeren når sola skinner på lårene. Også blir det så glatt! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Jeg barberer både legger og lår,syns det ser rart ut med hår på lår og glatte legger,desuten føles det hærlig å være glatt overalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...