Gå til innhold

Hvorfor er det så mye ondskap i verden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hello Kitte

Vel verden i dag er faktisk i det store og helle mye bedre en hva den var bare for 50 årsiden. Så ting blir faktisk bedre.. Selvsagt er det ikke noe trøst for folk som opplever grussome ting at verden faktisk er bedre en hva den var før.

Det kommer vel an på hvordan man sammenligner verden i dag og før

Det er jo mye mer mobbing i dag siden det i tillegg til å være vanlig mobbing, så er det også nettmobbing osv

Folk gjør vel mye mer grusomme ting for moro skyld i dag enn hva man gjorde før? Som å banke opp og torturere uteliggere for å legge det ut på nettet osv?

Godt mulig verden var verre før på mange måter, men jeg syns verden er verre nå på mange andre måter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mennesker er noen ondskapsfulle, empatiløse  drittsekker som alltid gir blanke pokker i alle andre enn seg selv.



Anonymous poster hash: 56e5c...5ba
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Det kommer vel an på hvordan man sammenligner verden i dag og før

Det er jo mye mer mobbing i dag siden det i tillegg til å være vanlig mobbing, så er det også nettmobbing osv

Folk gjør vel mye mer grusomme ting for moro skyld i dag enn hva man gjorde før? Som å banke opp og torturere uteliggere for å legge det ut på nettet osv?

Godt mulig verden var verre før på mange måter, men jeg syns verden er verre nå på mange andre måter

 

Nei faktisk ikke

 

Det er et faktum at verden er i det store og helle mye bedre nå for de aller fleste mennesker en hva den var før i tiden. All statestik viser dette.

 

Man torturerte og banket opp uteliggere før også. 

 

 

Eneste grunnen til at mange tror at det er værre i dag. Er fordi vi har media som er overalt og rappoterer alt.

 

Hadde det vært slik for 50,70,90,100,150,200,250,300,500,1000 osv år siden. Så ville du fort set at ting var mye være før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker er noen ondskapsfulle, empatiløse drittsekker som alltid gir blanke pokker i alle andre enn seg selv.

Anonymous poster hash: 56e5c...5ba

Tja, jeg ville uten å blunke ofret livet mitt for sønnen min, samboer og søskene mine.

Anonymous poster hash: 366c4...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...