Gå til innhold

Menn med lange negler


karrifrøkna

Anbefalte innlegg

 

Hvordan? Hehe, jeg er mulig litt dum, så jeg skjønner ikke  :vetikke:

Anonymous poster hash: d4e57...e35

 

De bruker neglen som en slags skje til å stappe i nesa eller legge under overleppa(for å kjenne om den blir nummen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eksen min hadde lange, ustelte negler på både tær og fingre. Motbydelig synes jeg! 



Anonymous poster hash: bc950...57e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at det ikke bare er jeg som reagerer på det. Jobber i kassa på butikk. Og det ekleste jeg vet er å ta imot penger fra personer med lange skitne negler. Æsj!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke det mest kledelige, bestandig. Jeg synes derimot at det kan være like ekkelt, om ikke mer, at folk biter neglene sine så langt ned at det nesten ikke er igjen noe. Da får jeg litt hetta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke det mest kledelige, bestandig. Jeg synes derimot at det kan være like ekkelt, om ikke mer, at folk biter neglene sine så langt ned at det nesten ikke er igjen noe. Da får jeg litt hetta.

 

Enig det er kjempe ekkelt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er kvinne selv,men synes at lange negler hos begge kjønn er helt grusomt. De fleste venninnene mine har lange negler, og det gjør meg lettere kvalm. 



Anonymous poster hash: b635d...d8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal en stakkars gitarist gjøre?

 

Plekter?

 

Det var visst svart på før, glem det!

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plekter?

 

Det var visst svart på før, glem det!

Kjære Lutetium,

 

Du har lært meg mye her på KG. Nå er det på tide at jeg gir noe tilbake. Når man spiller klassisk gitar, nytter det ikke med plekter. Bare se her:

 

 

Jeg husker godt da Antonio og jeg spilte Villa-Lobos i Convento de Santa Clara. Er jeg ikke pen?

 

 

 

 

 

 

 

 

(For ordens skyld: Det er ikke meg på gitar her. Det var en blank løgn. Men både Marisa Gómez og jeg trenger lange negler på høyre hånd og korte på venstre for å spille Bachianas Brasileiras no. 5. Jeg har spilt den med en fløytist, og siden med en bratsjist, skjønt originalen er skrevet for celloensemble og sopran.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var i Malaysia i fjor så hadde mange av mennene (la merke til flere av taxisjåførene) lange ustelte negler. Anter ikke hvorfor, men ekkelt var det. 

Endret av Faith-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Lutetium,

 

Du har lært meg mye her på KG. Nå er det på tide at jeg gir noe tilbake. Når man spiller klassisk gitar, nytter det ikke med plekter. Bare se her:

 

 

Jeg husker godt da Antonio og jeg spilte Villa-Lobos i Convento de Santa Clara. Er jeg ikke pen?

 

 

 

 

 

 

 

 

(For ordens skyld: Det er ikke meg på gitar her. Det var en blank løgn. Men både Marisa Gómez og jeg trenger lange negler på høyre hånd og korte på venstre for å spille Bachianas Brasileiras no. 5. Jeg har spilt den med en fløytist, og siden med en bratsjist, skjønt originalen er skrevet for celloensemble og sopran.)

 

:klappe:

 

Visste ikke du var en klassisk gitarist, Pawn!

 

Kanskje jeg burde lære meg å spille et instrument. :sjenert:

 

 

Edit:Slik som dette f.eks, det hadde vært no:

 

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Jeg er mann, og har lange negler. Har latt dem vokse i et drøyt år nå, så de er vel mer å betrakte som klør. Får helt klart en del reaksjoner, men slik er det... Synes det burde vært akseptert i vår tid at menn har lange negler.

Anonymkode: 35e22...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann, og har lange negler. Har latt dem vokse i et drøyt år nå, så de er vel mer å betrakte som klør. Får helt klart en del reaksjoner, men slik er det... Synes det burde vært akseptert i vår tid at menn har lange negler.

Anonymkode: 35e22...4c3

Er du han som har hår ned til rumpa og? Du må nok være litt av et syn isåfall :hoho:

Anonymkode: a1eb3...a12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.8.2015 den 15.26, karrifrøkna skrev:

Er det bare jeg som grøsser på ryggen av menn med lange negler? Er det pent?

 

Diskuter.

Menn med lange negler på høyrehånda bruker i hvert fall å være gode på en spesiell aktivitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, kvinne35+ skrev:

Skikkelig avstøtende!

Uhygienisk og ekkelt!

Vel... er veldig, veldig nøye med å holde dem rene og pene. 

Anonymkode: 35e22...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Menn med lange negler på høyrehånda bruker i hvert fall å være gode på en spesiell aktivitet. 

De trenger vel bare én lang negl? Den der hekseaktige plekterneglen sin.

Anonymkode: 3640f...a5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De trenger vel bare én lang negl? Den der hekseaktige plekterneglen sin.

Anonymkode: 3640f...a5d

Ikke om du spiller klassisk eller flamenco osv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann, og har lange negler. Har latt dem vokse i et drøyt år nå, så de er vel mer å betrakte som klør. Får helt klart en del reaksjoner, men slik er det... Synes det burde vært akseptert i vår tid at menn har lange negler.

Anonymkode: 35e22...4c3

Hva søkte du etter da, du fant en 3 år gamnel tråd?

Anonymkode: 60261...230

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...