Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke synd på de som tar abort. Drit i å ha sex om det er så forbaska forferdelig å få et barn. Jeg sliter med å bli gravid, og synes de som tar abort er ignorante drittsekker som burde avlives for å ha tatt et uskyldig liv. 

 

De som er sammen med en voldelig drittsekk som også er kronisk utro, men tar han tilbake gang på gang, ikke noe synd på de heller. Syter og bærer seg, men det å krype tilbake til drittsekken, det gjør de. 



Anonymous poster hash: d87b5...88e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og en ting til, homofile er oppmerksomhetssyke.

Lesber som liker jenter som ser ut og oppfører seg som menn, de er falske lesber.

Homoer som er femi er falske homoer.  



Anonymous poster hash: d87b5...88e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og en ting til, homofile er oppmerksomhetssyke.

Lesber som liker jenter som ser ut og oppfører seg som menn, de er falske lesber.

Homoer som er femi er falske homoer.

Anonymous poster hash: d87b5...88e

Er ikke det en av generaliseringene om homofile da? At de er femi? :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

for det er jo ikke alt man trenger å si høyt er det vel...?

Anonymous poster hash: f6d30...45a

 

 

Hat noen slike ja, og er stort sett direkte IRL, men siden jeg er ateist, ikke tror på at hvert menneskeliv er like mye verdt og at overbefolkning er et av de største problemene som finnes i verden i dag, synes mange at meningene mine kan være ekstreme.

 

Anonymous poster hash: 58fad...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker umiddelbart at folk som lister opp Paulo Coelho blant favorittforfatterne må være helt blåst.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

 

Jeg synes ikke synd på de som tar abort. Drit i å ha sex om det er så forbaska forferdelig å få et barn. Jeg sliter med å bli gravid, og synes de som tar abort er ignorante drittsekker som burde avlives for å ha tatt et uskyldig liv. 

 

De som er sammen med en voldelig drittsekk som også er kronisk utro, men tar han tilbake gang på gang, ikke noe synd på de heller. Syter og bærer seg, men det å krype tilbake til drittsekken, det gjør de. 

Anonymous poster hash: d87b5...88e

 

Selv om du sliter med å få barn så betyr ikke det at alle andre bør få det. Skjønner virkelig ikke at du ikke skjønner forskjellen. Noen har selvinnsikt nok til å skjønne at barnet ikke ville fått det livet det fortjener med de som foreldre. Herregud, skjerp deg di nepe. 

Anonymous poster hash: f6d30...45a

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Selv om du sliter med å få barn så betyr ikke det at alle andre bør få det. Skjønner virkelig ikke at du ikke skjønner forskjellen. Noen har selvinnsikt nok til å skjønne at barnet ikke ville fått det livet det fortjener med de som foreldre. Herregud, skjerp deg di nepe. 

Anonymous poster hash: f6d30...45a

 

 

Enig. Må være det dummeste jeg har lest.

Anonymous poster hash: ec2b8...e85

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballgale mannfolk- ekstremt primitivt og usjarmerende

 

 

 



Anonymous poster hash: 49aa3...306
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på kvinner (er selv kvinne) som må ha "et glass rødt" 2-3 ganger i uka som skapdrankere og at mest sannsynlig lider av "flink-pike-syndrom". Alt må være så perfekt utad at de må ha noen edle dråper for komme seg gjennom hverdagen og for å klare å ligge med mannen sin som de er økonomisk avhengige av.



Anonymous poster hash: 49aa3...306
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er ikke synd på de som er fattige. Jeg har aldri hørt om, lest om eller blitt kjent med noen som ikke er skyld (helt eller delvis) i elendigheta selv.

Det viser seg at de har dyre vaner, dyrt treningsabonnement, røyker, den dyreste mobiltelefonen, avhengig av cola, etc. Og så er de for fine på det til å få gratis, helt brukbare ting på finn.



Anonymous poster hash: 68881...fc1
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg har fordommer mot Frp'ere,og det gjelder både politikerne og de som stemmer på dem.Tror de er enkle,særs lite intellektuelle og lar seg overbevise av det jeg rett og slett syns er ren svada.

Og så er det en sterk offermentalitet,og det gjelder også både politikerne og velgerne. Sytete og ikke sjenerøse.Fordommene sitter hardt da jeg ikke har erfart annet

Så sånn er det,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg synes ikke synd på de som tar abort. Drit i å ha sex om det er så forbaska forferdelig å få et barn. Jeg sliter med å bli gravid, og synes de som tar abort er ignorante drittsekker som burde avlives for å ha tatt et uskyldig liv.

De som er sammen med en voldelig drittsekk som også er kronisk utro, men tar han tilbake gang på gang, ikke noe synd på de heller. Syter og bærer seg, men det å krype tilbake til drittsekken, det gjør de.

Anonymous poster hash: d87b5...88e

Du har ikke fordommer.Du er aggressiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser en feit dame som er gravid, tenker jeg at hun aldri burde være gravid i en så dårlig og usunn kroppslig tilstand hun er i. Synes synd på ungen som sikkert får problemer med overvekt hele livet. Det må da gå an å slanke seg og kommet i form før man blir gravid!

Anonymous poster hash: a59ed...4c8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Eldre menn og unge asiatiske damer er kun forhold basert på cash"

Men jeg føler meg slem og da som har den fordommen og prøver å jobbe med det

Er det en fordom da? Knis...

Anonymous poster hash: 1fc47...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fordommer mot folk som er forståelsesfulle til absolutt alt uansett hva det er. Syns ikke det er bra å være ukritisk

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Tråden er ryddet for oppfordring til lovbrudd. Kommentarer til moderering tas på Ris & Ros eller på pm til moderator.

 

Daenerys, mod.
 

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg mener at folk som bryter fartsgrensene burde blitt fratatt førerkortet umiddelbart. Har en mening om at det er de samme menneskene som ikke har respekt for lover eller regler ellers i samfunnet heller. Familiefedre- og mødre som kjører fort har jeg minst respekt for. Fatter ikke at folk med barn er villige til å risikere sine egne, barnas og andres liv for å komme litt fortere fram dit de skal. Når jeg ser barn i baksete på biler som durer forbi meg langt over fartsgrensen har jeg lyst til å ringe barnevernet der og da.

 

Mener også at menn er bedre sjefer enn kvinner. Siden jeg er kvinne og arbeidsgiver selv, er dette noe jeg holder klokelig inni meg.

 

Er skikkelig motstander av "glad-kristne" som har det så utrolig gøy uten alkohol og stadig må poengtere dette. Tenker alltid på hvor mye gøyere de kunne hatt det med alkohol. Folk som går med KRIK genser/t-skjorte er verst, det fikser jeg bare ikke.

 

Har skikkelig fordommer mot folk som leser kiosklitteratur som isfolket og andre evigvarende serier. Tenker at de ikke er helt smarte siden det finnes så utrolig mye bra litteratur de i stedet kunne brukt tid på. Folk som begrunner dette med at de må "lese noe lett på stranda" er de verste. Man trenger ikke kjøpe dårlig kiosklitteratur for å lese lettleste bøker altså.

 

Kan videre ikke utstå folk som ikke bruker stemmeretten sin ved valg. Ekstra galt er det dersom de begrunner det med at de ikke er interessert i politikk. Tenker at disse menneskene virkelig ikke forstår hva politikk er og blir oppriktig provosert når samme personene klager over barnas lekser, dårlig kollektivtilbud, utbygging i nærmiljøet ol.

 

 

 

 



Anonymous poster hash: 639c0...af6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som stemmer AP

Folk som ikke kan lage mat fra bunnen av.

Innvandrere

Innvandrere som sitter på kafe og aldri jobber

Kvinner som lar seg selv forfalle eller som kler seg i uformelige stygge klær og ikke har sminket seg eller brukt hudrens siden Mallorca 1997.

Folk med dyre biler

Folk som har uoppdragne unger

Kvinner med Dolly Duck lepper. Nei det ser ikke naturlig ut!

Folk som er redde for alt

Folk som ikke har vært noen steder i verden utenom "syden".

Folk med vesker til 10 000 kr.

Folk som må følge siste mote, uansett hvor stygt det er.

Folk over 7 år  som ikke klarer å si kjøtt men som sier skjøtt. 

Folk med 1 barn som har vaskehjelp.

Folk uten utdannelse

Instagramhorer

Trygdede som gjør alt utenom å jobbe.

Folk som følger med på Paradise Hotel

Folk som mener innvandring er en berikelse for samfunnet. 

Kg-brukere med "Kjønn: Ikke viktig"   på profilen.

Menn på KG

Endret av DreamOn
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange av mine fordommer er listet opp her allerede. Vet det er mange dumme og totalt meningsløse fordommer jeg har, men her kommer det. Jeg har fordommer og syns disse menneskene er mindre smarte..:

- folk uten lese og skrive vansker som ikke kan skive en setning uten feil

- de som skriver kjukk når de mener tjukk

- de som skriver statuser på engelsk, men tydeligvis ikke kan nok engelsk til å skrive rent

-overvektige folk som fører sine dårlige vaner videre til barna

-folk som tar ungene med på mc Donald, burger king osv fordi "det er det ungene vil ha"

-folk som i voksen alder ikke liker grønnsaker

-folk som forteller alt til alle, og også deler alt på Facebook

-folk som lar seg forfalle i forhold

-folk som mener dyrene sine er dems barn

- folk som naver

-folk som har en psykisk sykdom, men ikke oppsøker hjelp

-folk med ME som alltid orker de morsomme tingene men er for syke til de nødvendige

-folk som mener "høysensitiv" er en diagnose

Anonymous poster hash: 47d58...dc9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- folk uten lese og skrive vansker som ikke kan skive en setning uten feil

Anonymous poster hash: 47d58...dc9

-folk som mener dyrene sine er dems barn

Anonymous poster hash: 47d58...dc9

Beklager, men det er ikke lov å klage på andres skrivefeil og ha så alvorlige feil selv.

 

1. Det heter "barna sine" ikke "dems barn". Dette er ikke en skriveleif, men dialektord du har skrevet. Utilgivelig.

 

2. Ord deling. Det heter "lese- og skrivevansker", ikke "lese og skrive vansker".

Anonymous poster hash: e7177...762

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...