Gå til innhold

Petter Northug kjekk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare jeg som ikke synes at han ikke er noe kjekk?
Samme med han Sjakk- Magnus-Carlsen. I min bok så er de begge to mindre attraktive utsendemessing. Men i media så blir begge to omtalt som kjekke unkarsmenn... noe jeg synes er litt.... rart.

Alle har rett til å ytre sin egen mening. Men jeg lurer da bare på om det er noen andre som er enige eller uenige?

Dette er ikke vondt ment mot disse to. De er sikkert flotte personer, men jeg kan kun basere mine meninger på det jeg ser og leser i media. Dette er kun snakk om utsende, ikke personlighet eller prestasjoner i jobben de gjør. Vil bare legge til det, slik at ingen trur at jeg har noe som helst i mot disse to.

For eksempel, jeg synes at Miley Cyrus var pen før, før hun klippet håret sitt. Sykt fin kropp og ansikt. Men har ikke så mye tilovers for hvordan hun oppfører seg i rampelyset eller jobben hun gjør.



Anonymous poster hash: 76d4e...bcb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smaken er som baken :)



Anonymous poster hash: 41e97...220
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter Nortug vil jeg ikke kalle pen, men det er noe sjarmerende med han. Miley Cyrus er helt ordinær.



Anonymous poster hash: 13fab...b1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som han konstant gnager på et ben..

men kjekk på noen bilder



Anonymous poster hash: 939ca...cd4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som han konstant gnager på et ben..

men kjekk på noen bilder

Anonymous poster hash: 939ca...cd4

Enig i den.. litt. Northug er pen når det er i fra rett vinkel og riktig lys. Det er noen bilder jeg har sett, hvor jeg har tatt meg selv i å tenke "han er jo litt søt-isj, på en måte."

Jeg mener at alle har noe positivt i seg. Altså, selv om jeg først tenker "han er ikke pen, ikke i det hele tatt". så kan jeg like hvordan han ser ut, etter å ha blitt kjent med han. Om han har en fin personlighet da så klart. Det går også motsatt vei, er man kjekk men en forferdelig personlighet, så blir man styggere utsendemessing også.

Kanskje det er personligheten som skimter igjennom i riktig lys. :fnise:

- TS

Anonymous poster hash: 76d4e...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KrissyHart

northug er jo sjarmerende på sin måte, men kjekk kan jeg ikke påstå. stygg er han nå ikke heller. 5 på skalaen kanskje

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NorThug er rååå! Han er som motpolen til Justin Bieber. Justin Bieber er spinkel, myk og feminin pyse. Northug er en sprek, beinhard alfahann og begge to av de kjører som noen idioter i fylla.



Anonymous poster hash: f5f7b...e44
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Northug og Carlsen er etter min mening heite, mest på grunn av personlighet/sjarm (mangel på sjarm vil vel kanskje noen si) og skills.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott kropp, men nei, synes ikke at mannen er attraktiv



Anonymous poster hash: 26601...e7e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Northug og Carlsen er litt barske, jeg syns de er sexy, men ikke klassisk pene liksom:)

Anonymous poster hash: d1d8e...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tris

Både Petter N og Magnus C er kjekke. På hver sin måte. Men jeg tipper Magnus har en bedre personlighet enn Petter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg hadde tatt Northug. Mange ganger! Han er jo helt rå!



Anonymous poster hash: 5eb2f...a7e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes definitivt Nortug er kjekk. Han har et definert og barskt ansikt. Carlsen derimot, nei.



Anonymous poster hash: f33fe...2af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Northug ikke her helt min smak? Ikke er jeg nå ivrig på sport fronten eller.
Jeg liker litt mer mørke barske menn. Mørkt hår og blå øyne, Smelt!
Men kan også falle for de små lubne mennene, så noe perfekt kropp er ikke et must i min bok.

Josh Turner, Ian Somerhalder, Tyler Hoechlin, Ryan Kwanten og Shemar Moore er eksempler på menn jeg synes er kjekke.
- Det er en som skiller seg ut i den listen. Ryan K. Han er bare så søt og nusselig haha.

TS



Anonymous poster hash: 76d4e...bcb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes verken Petter eller Magnus er noe kjekke, de er heller ikke sjarmerende. Jeg synes det ikke utseendemessig er noe som er attraktivt med dem. De minner meg om huleboere, jeg mener det ikke slemt, men det er det jeg tenker på når jeg ser dem. Jeg synes ikke de virker så veldig hyggelige heller. Jeg liker tøffe menn, men ikke de to.



Anonymous poster hash: 86cde...157
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Northug er herlig slank, blant alt for mange menn som har litt for mye. Minner om bilder man så av folk på 1950-tallet, den gang de fleste var slanke.

Carlsen? Jeg syns han var svært lite pen, men han er faktisk ganske søt og sjarmernede med en gang han åpner munnen.



Anonymous poster hash: 11e1e...f84
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...