Gå til innhold

Er iq på 129 bra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å fiske etter komplimenter på denne måten er bare patetisk.



Anonymous poster hash: 9d1b9...b93
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke noe på de randomtestene. Jeg får alltid rundt 120 og det er bare bullshit, for jeg gjetter sikkert på halvparten. Jeg får helt hetta av de forbanna figurene, det er bare matte alt sammen og matte suger big time. Ergo så tror jeg min reelle IQ er lavere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor det er så om og gjøre å ha så veldig høy iq! Er det ikke godt nok å ha en iq som ligger på pluss minus 100? Da har man stort sett bra nok intelligens til å klare seg sånn noenlunde i hverdagen. Og det er vel det viktigste, eller hva? Verste jeg vet, er folk som skryter av sin påståtte høye iq. De er som regel noen arrogante tullinger med en usympatisk ovenfra -og ned holdning ovenfor den jevne mann i gata.



Anonymous poster hash: b55ab...eb5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke noe på de randomtestene. Jeg får alltid rundt 120 og det er bare bullshit, for jeg gjetter sikkert på halvparten. Jeg får helt hetta av de forbanna figurene, det er bare matte alt sammen og matte suger big time. Ergo så tror jeg min reelle IQ er lavere.

IQ-tester har veldig sjeldent innslag av matematikk.

Anonymous poster hash: 57606...d43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nett-tester gir meg som oftest 140-160 i IQ. Jeg har tatt en test i et kontrollert miljø, med skikkelig tidsbegrensning, en som kontrollerte at man ikke så til andre osv og fikk 111, altså helt normalt. Nett-testene ville jeg tatt med en stoooor klype salt, jeg er ingen Einstein.



Anonymous poster hash: ada05...e11
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...at ts har laget denne tråden tyder på at IQen er mye høyere...



Anonymous poster hash: 5d2ef...20d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joho.

Sorry, men da vet du ikke hva matematikk er. At noe inneholder tall gjør det ikke til matematikk.

Anonymous poster hash: 57606...d43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men da vet du ikke hva matematikk er. At noe inneholder tall gjør det ikke til matematikk.

Anonymous poster hash: 57606...d43

Det inneholder tall. Ferdig. Tall er fæle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller er jeg litt dum?

Jeg føler jeg kunne gjort det bedre på den testen, for den var så lang at jeg bare klikka tilfeldig på de siste par spørsmålene :P

Anonymous poster hash: 06a87...cba

Dersom du hadde 129 på testen så ville du neppe stilt det spørsmålet:-)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eric of Hlathir

Hadde du faktisk hatt 129 i IQ så hadde du antageligvis vist at 129 er vel over 90 persentil.

Hvorfor det?

Jeg må slå opp for å friske opp hva i huleste persentil er, men det forhindrer ikke at jeg har markant høyere score enn TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En IQ på 129 antyder nok intelligens til å kunne bruke en søkemotor for å finne ut gjennomsnittlig IQ, hva genier har, hva mindre intelligente har, og derfor om det er bra eller ikke. Ikke å spørre på f-ings KG :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eric of Hlathir

Jeg forstår ikke hvorfor det er så om og gjøre å ha så veldig høy iq! Er det ikke godt nok å ha en iq som ligger på pluss minus 100? Da har man stort sett bra nok intelligens til å klare seg sånn noenlunde i hverdagen. Og det er vel det viktigste, eller hva? Verste jeg vet, er folk som skryter av sin påståtte høye iq. De er som regel noen arrogante tullinger med en usympatisk ovenfra -og ned holdning ovenfor den jevne mann i gata.

Anonymous poster hash: b55ab...eb5

Hm. Min arroganse skyldes mest at folk flest er sauer, ikke at jeg er så jævlig kul. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

IQ-tester har veldig sjeldent innslag av matematikk.

Anonymous poster hash: 57606...d43

IQ er basert på det matematiske språket.

Anonymous poster hash: 6184d...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller er jeg litt dum?

Jeg føler jeg kunne gjort det bedre på den testen, for den var så lang at jeg bare klikka tilfeldig på de siste par spørsmålene :P

Anonymous poster hash: 06a87...cba

Hvis du føler for å stille spørsmålet, så har du antakelig langt lavere IQ enn 129.

Anonymous poster hash: c5022...cf9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da jeg tok en masse IQ-tester på nett og skåret alt mellom 125-155... :P

Jeg tar uansett slike tester med en klype salt, da man kan forbedre resultatet ved å ta testen(e) gjentatte ganger- og hva vil det vise egentlig? <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...