Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor vil så mange ha regn? Er det kaldere når det regner enn når det er overskyet? Jeg hater regn og hater å måtte gå med paraply/regntøy. Bedre med en mellomting. Overskyet og ikke sol

Anonymous poster hash: 78c12...63e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk som jeg fryktet med det deilige værvarslet... 15 grader kommende lørdag er foreløpig "oppgradert" til 22. Lavtrykket ser ut til å være erstattet av sol det meste av uken. 



Anonymous poster hash: 2dd7c...37f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farken. På jobb i dag leste jeg på Yr at det skulle bli overskyet på onsdag, men nå har det flyttet seg til torsdag! :glare:

Så den der jeg også, ja. :frustrert:  I dag synes jeg det  har vært hetere enn hetest. Noen tynne skyer, men helt utrolig varmt! Inne hos meg har varmen riktig festet seg, og jeg vet det tar lang tid før den blir levelig her inne, selv om temperaturen endelig synker litt på torsdag. Men jeg gleder meg uansett. 

 

Likevel håper jeg ikke at det meldte regnet varer resten av høsten. Det hadde vært fint med noen solrike, men litt kjøligere dager og netter framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tålt varmen så mye bedre denne sommeren enn i fjor, og jeg tror det grunnen er at det skumrer allerede i halv ni tiden, og da går jo temperaturen ned i noen hakk med en gang. Jeg får sove nå, det gjorde jeg ikke i fjor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jamen, altså... dette er den dagen vi ble lovet 15 grader for en uke siden. Har jeg gått glipp av noen flere gledesstrålende overskrifter om at NÅ KOMMER SOMMEREN TILBAKE!!? :vetikke:

 



Anonymous poster hash: 2dd7c...37f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært relativt overskyet, og med en perfekte 17 grader! Jeg har vært ute og nytt hvert øyeblikk! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

overskyet og 16 grader.. alle vinduene er oppe og jeg sitter med viften på fullt  :skratte:

Sliter? eh ja! gleder meg til vinteren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Nydelige september:) Mildt, litt kjølig og noen solglimt. Nå er det perfekt sykkelvær. :bolledeig:  Jeg elsker også høstlyset og høstfargene. Mye å se fram til. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, idag kom høsten! Jeg våkner vanligvis med solen steikende inn soveromsvinduet. Men idag var det så mørkt. Så trakk jeg fra gardinene, og da ser jeg solen er borte fra gaten! Jeg smilte fra øre til øre. Velkommen høst!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld satt jeg ute på en benk i over en time! Det luktet høst/vinter. du vet... når det er kaldt så "lukter" det kaldt på en måte, ufattelig vanskelig å forklare :P 

 

Det var så herlig! 



Anonymous poster hash: 0c8aa...43b
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

911 Jeg sliter!  :trist:

Denne går vell under denne tråden, og "ting som irriterer deg og gjør det sint", noe i den duren. 

 

Var på gråten på bussen i dag. Det var så varmt, klamt og trangt. Jeg var på gråten for jeg var så utilpass. Klærne klistret seg fast til kroppen, for jeg var klam. Heldigvis ikke sånn "oh no nå svetter jeg igjennom klærne", for jeg går på nye medisiner som roer det ned litt (sliter med sosial angst). Men i dag var jeg på nippet til å grine. 

 

Dunket rett inni to guttevalper på pur faen som sto i veien. De blokkerte veien for alle, flere ble forbannet på de to og vennene som sto der å ropte og klagde høyt, "30 minutter til bussen kommer, fader altså", holdt på å miste bussen på grunn av dem. De sto da altså å blokkerte for folk som slet med å komme seg til bussen, for å signalisere at "hey, jeg skal på". De kunne ha gått på baksiden av busskuret, i stedet for å stå å blokkere for folk. Fader hvor jeg hater slike drittunger! 
Var så forbannet på grunn av angst, stress og varme, så jeg gikk bare rett inni han ene og rev ned røyken han sto å puffet på, og rakk han fingeren da han så på meg. 

Ingen skade skjedd, for han røyket ikke på ekte, bare puffet og sugde på kreftpinnen sin. 

 

På bussen var det enda en gjeng med "se hvor voksen jeg er, har nettopp start på ungdomskolen og kler meg voksent" aka magetopp hvor flesket dingler i solen og trange shorts som ser ut som et belte og oransj i ansiktet. De satt så klart å okkuperte to seter vær, de falske prada skoene eller hva svarte dagens mote er, de kunne jo ikke være borti bakken. Stor der med en svett gris som gikk i stor hettegenser som var igjennom bløt, ja igjennom bløt!! Den var lysegrå, men var ikke det lengre for å si det slik  :spy:

 

*pust inn*...*pust ut*.

Nå sitter jeg her med alle vinduer lukket, for ikke fader om insektene skal få komme inn. Så minst 15 vepser og bier i dag! FUCK DEM! 

Men har to gulvvifter på og en i hånden. 

Skal ta meg en lang og kald dusj, også legge meg, for jeg orker ikke å være våken når det er så varmt. Vekk meg når vinteren er her.  :sove:



Anonymous poster hash: 0c8aa...43b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde virkelig håpet høsten var kommet for å bli (til vinteren) så presterer været å bli til den varmeste september på årevis/noensinne. Blæh! Hadde håpet på ullsokker og varme klær nå. Istedet må jeg vel pakke opp noe av sommerklærne jeg hadde pakket bort. 

 

Heldigvis er det relativ kjølig på kvelden!



Anonymous poster hash: c2099...357
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Etter en uke med masse deilig regn er sommeren tilbake. Lurer på hvor mange comeback den gjør i år?



Anonymous poster hash: 2dd7c...37f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Måtte bare inn og fortelle at jeg lukket vinduet i går kveld. For første gang på minst et halvt år. :skya:

Anonymkode: a30e7...4f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Må bare minne alle følgere av denne tråden om at nå må dere huske å nyte våren mens den ennå er her, for vi går helt sikkert et sant helvete i møte! Herlige 11 grader her nå. Skal ta på meg sommerjakken min og gå meg en tur etterpå. Sweet! :biggrin:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er deeeeilig ute nå. Jeg bruker bare en topp og en tynn jakke på tur. Selv om det er sol ute så er det bare 8-10 grader. Helt perfekt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...