Gå til innhold

rosa utflod dag 10 i syklusen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På syklus dag fem var jeg hos gynekolog. Han så 15 follikler, ingen cyster og alt så greit ut.

I dag er jeg opptatt dag 10 i syklusen, og oppdaget lys rosa utflod på papiret nettopp. Det har aldri skjedd meg før. Tok en el-test i sta som var negativ.

Noen som har opplevd liknende? Min syklus er vanligvis på 32 dager.

Anonymous poster hash: 2e91b...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du akkurat sluttet på p piller? :) Jeg hadde nemlig masse symptomer på ting jeg aldri hadde når jeg gikk på pillene



Anonymous poster hash: 01dad...650
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Er årevis siden jeg sluttet på dem, men hadde en MA for noen måneder siden.

Anonymous poster hash: 2e91b...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var gravid i 2013 så kom det en lys rosa stripe på papiret. Trodde jeg fikk mensen en uke tidligere. Pakka oppi ob og da jeg tok den ut var det ikke blod på den. Så det var bare den rosa stripa på papiret. Testa positiv dagen jeg forventa mensen. Legen konkluderte med at det var en festeblødning :) ta en graviditetstest dagen du forventer mens :) lykke til!

Anonymous poster hash: e8194...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var gravid i 2013 så kom det en lys rosa stripe på papiret. Trodde jeg fikk mensen en uke tidligere. Pakka oppi ob og da jeg tok den ut var det ikke blod på den. Så det var bare den rosa stripa på papiret. Testa positiv dagen jeg forventa mensen. Legen konkluderte med at det var en festeblødning :) ta en graviditetstest dagen du forventer mens :) lykke til!

Anonymous poster hash: e8194...b2a

Det er lite sannsynlig at hun har festeblødning cd 10. Da må hun ha hatt EL cd 5-7, og det vil si at hun har LF på 25-28 dager.

Til ts: sannsynligvis er dette tilfeldig. Ha sex hver andre dag fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...