Gå til innhold

ømme brystvorter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg hadde første blødning etter ppillene 25 sept, og vi har hatt sex hver dag siden. Nå er brystvortene ømme, jeg er veldig humørsyk, kvalm og det stikker i magen.er dette bivirkninger av ppille slutt ? Når kan jeg ta gtest?

Anonymous poster hash: 3cde1...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 aug tenker du? Jeg ville ventet til den dagen du venter neste menstruasjon:) iom. At det er litt usikert pga ppilleslutt. Det er jo ingen skade å ta test nå heller da, men hvis du skal spare penger så er det best å vente lengst mulig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 aug tenker du? Jeg ville ventet til den dagen du venter neste menstruasjon:) iom. At det er litt usikert pga ppilleslutt. Det er jo ingen skade å ta test nå heller da, men hvis du skal spare penger så er det best å vente lengst mulig:)

Har masse strimmeltester :) vil det vise positivt så kor tid etter da? Ts

Anonymous poster hash: 3cde1...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan ta en test nå, men kan gjerne være symptomer etter ppille slutt, da kroppen skal komme seg tilbake til sine naturlige hormoner.. kroppen blir helt spør :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har masse strimmeltester :) vil det vise positivt så kor tid etter da? TsAnonymous poster hash: 3cde1...55d

Jeg tror nok jeg ville ventet til et par dager før forventet mens i alle fall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det også slik tiden etter ppilleslutt. Trodde og håpte på at det va symtomer på graviditet. Det var det ikke, da tante rød kom en dag etter den var forventet. Men hvem vet, det kan være symptomer på graviditet :) lykke til!

Anonymous poster hash: bab82...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...