Gå til innhold

strek? ønskestrek? teststrek? skyggestrek?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

God morgen,

Er det jeg som så inderlig ønsker å se en strek at jeg innbiller meg det eller er det en strek der? Mulig en skyggestrek??



Anonymous poster hash: 565b7...dd6

post-37809-0-19691400-1410674929_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

TS her.

Jeg kan nesten ikke tro det (og tør heller ikke å gjøre det riktig enda), men vi har ingen barn fra før og er i pp11.

Jeg er helt satt ut..trodde nesten ikke det skulle gå.

Shit..

Anonymous poster hash: 565b7...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ha hatt mensen på fredag.

Har vært gravid en gang før (endte i SA) og da testet jeg positivt 5 dager etter forventet mens. Så jeg har nok litt lav produksjon i starten.

Det murrer som bare det da, håper ikke det er tanta..

Anonymous poster hash: 565b7...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er iallefall positiv som bare det! Så du er nok gravid!:) murring har jeg fremdeles og er snart i uke 10:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Er fortsatt helt satt ut.

Har vært å kjøpt CB test til å teste med i morgen tidlig.

Nå er jeg bare veldig glad

Anonymous poster hash: 565b7...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Er fortsatt helt satt ut.

Har vært å kjøpt CB test til å teste med i morgen tidlig.

Nå er jeg bare veldig glad Anonymous poster hash: 565b7...dd6

Kjenner følelsen;) i utgangspunktet så får du nok positiv på dagen også nå som du er over IKM:) jeg turte helle rikke å tro det når jeg testet positivt kvelden før ikm. Testet på ny med strimmel på ikm, men trodder det ikke. Så jeg løp ut og kjøpte en digital og ventet noen timer før jeg tok den. Den ble jammen meg positiv:) men det skader jo ikke å vente til i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for gratulasjoner :)

Testen i dag var veldig positiv. Og jeg er både glad og livredd.

Vi fikk positiv test i fjor på denne tiden, men mistet i uke 9. Ut i fra hva jeg har lest så er det ganske vanlig og mye større sjangs for at ting går bedre på andre forsøk.

Likevell har jeg allerede rukket å tenkt en del på "enn hvis..", "hva hvis.." osv, men pratet litt med mannen min om det i går og kom frem til å prøve å tenke så positivt som bare det. Er det meningen så er det meningen. Det er nok litt enklere sagt enn gjort, men en plass må jeg beynne.

9 måneder i konstant frykt tror jeg blir 9 slitsomme måneder..

Det å se streken på testen i går var i alle fall en følelse som var helt beskrivelig etterlengtet.



Anonymous poster hash: 565b7...dd6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner :)

Testen i dag var veldig positiv. Og jeg er både glad og livredd.

Vi fikk positiv test i fjor på denne tiden, men mistet i uke 9. Ut i fra hva jeg har lest så er det ganske vanlig og mye større sjangs for at ting går bedre på andre forsøk.

Likevell har jeg allerede rukket å tenkt en del på "enn hvis..", "hva hvis.." osv, men pratet litt med mannen min om det i går og kom frem til å prøve å tenke så positivt som bare det. Er det meningen så er det meningen. Det er nok litt enklere sagt enn gjort, men en plass må jeg beynne.

9 måneder i konstant frykt tror jeg blir 9 slitsomme måneder..

Det å se streken på testen i går var i alle fall en følelse som var helt beskrivelig etterlengtet.

Anonymous poster hash: 565b7...dd6

Gratulerer så enormt mye!!! <3

Håper på TB denna uka jeg og, siden TR ikke har vist seg enda :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...