Gå til innhold

Kan forkjølelse være et graviditetssymptom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hørt at det er hvertfall mange som føler seg forkjølet i starten av svangerskapet, men jeg ikke sikker på om det faktisk er et tegn eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange som er forkjølet i starten av graviditeten. Jeg tror jeg var litt tettere, men ikke direkte forkjølet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fire uker i morgen og er potte tett i nesa i dag. Om det har en sammenheng eller om det er tilfeldig, det aner jeg ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg har hørt også :P Jeg har bare litt vondt i halsen og potte tett i nesa, ellers så er det ikke noe annet. Jeg pleier ikke å ha det sånn når jeg er forkjølet + at jeg har veldig vondt i korsryggen.

Mest sannsynlig er det bare tilfeldigheter, og jeg som leter etter symptomer :P ts



Anonymous poster hash: c27a4...079
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legen min sa faktisk da jeg var gravid at tett og snufsete nese var et typisk tegn i starten av en graviditet. ..

Anonymous poster hash: 1b4a1...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uvanlig at slimhinnene hovner opp litt ved graviditet. Derfor kan man bli tett i nesa.

Men forkjølelsessymptomer kan også være symptom på forkjølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja det kan like gjerne være forkjølelse enn en graviditetssymptom :P ts



Anonymous poster hash: c27a4...079
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min sa faktisk da jeg var gravid at tett og snufsete nese var et typisk tegn i starten av en graviditet. ..

Anonymous poster hash: 1b4a1...9bc

Da håper jeg at det er det jeg har :D

Anonymous poster hash: c27a4...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg er gravid, men jeg har på følelsen. Uansett, så har jeg siden i går plutselig blitt litt mer slimete i halsen og blitt så snørrete. Var liksom nettopp ferdig med å være forkjølet, så håper jo litt det skyldes hormonendringer dvs graviditet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er mye forkjølelse ute og går nå, har flere kollegaer som er hjemme pga. det for tiden.

Mannlige alle sammen, så det er garantert ikke et graviditetstegn der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...