Gå til innhold

Smerter v samleie, gravid?


Idaamor

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg er ca 11 dpo eller noe liknende kanskje mindre i dag.. Usikker på når el var :P

Men i går skulle vi ha sex å det første jeg reagerte på var jeg var klissvåt innvendig når han putta den inn :o å vi hadde ikke noe form for vorspiel noe jeg aaaaldri er uten vorspiel ;)

Deretter begynte vi å han spurte om å ta meg bakfra, klart det sa jeg.. Gikk bra med deg samme.. Så begynte han å ta i, å det var så vondt at jeg måtte bytte stilling :o

Kan dette være ett symtom??? Eller hva tror dere?

Jeg hadde det også sånn sist jeg var gravid husker jeg, så derfor jeg stusser litt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir veldig øm i livmorstappen fra rett før el til mensen kommer, ubehagelig og irriterende at vi ikke kan ha den stillingen vi vil uten "planlegging".. Vet ikke om det kan være et tegn også dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer utflod og fort sår etter sex når jeg var gravid. Også vondt med føff sex i perioder:)

Anonymous poster hash: 1beec...954

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ett tegn sist hgang for meg hvertfall ;)) så er jeg gravid nå så stemmer det veldig godt med sist gang ;) men alle måner drar, så tvitvi, ingen mens ennå så vi får se :D

Endret av Idaamor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...