Gå til innhold

Gravid for tredje gang i år!


Gjest Bygdis

Anbefalte innlegg

Hadde en MA i februar og en SA i juli. Bestemte oss for å starte prøvingen igjen med en gang, og nå sitter jeg her med en positiv gravididtetstest! Vet ikke helt hva jeg skal føle!

Legen anbefalte oss å vente en mens, men det var ganske tydelig at det var for å lettere bestemme termin..

Så hva gjør jeg nå liksom? Fikk beskjed når jeg hadde SA i juli at jeg skulle inn til ultralyd i uke 6, 8 og 12 pluss OUL neste gang jeg ble gravid..

Følelseskaos :fnise::laugh::(:gravid::dry::rodmer::hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp:

Endret av Bygdis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grunnen til at jeg tok en test var at jeg har vært så kvalm de to siste dagene.. men aner jo ikke hvor langt på vei jeg er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt: Gratulerer så mye! Håper spiren sitter denne gangen :hjerte:

Du vet ikke sånn ca nå EL har vert?:)

Ta kontakt med legen din du, så kan dere nok sette opp en plan sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også tre graviditeter på 6 mnd.

Er du sikker på at du vil ha UL i uke 6 og 8? Du vet jo selv at det ikke er noen garanti, og enda flere bekymringer til en som allerede er bekymret.

Dette går jo helt sikkert bra, 2015 baby! :)



Anonymous poster hash: 59c04...855
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først av alt: Gratulerer så mye! Håper spiren sitter denne gangen :hjerte:

Du vet ikke sånn ca nå EL har vert? :)

Ta kontakt med legen din du, så kan dere nok sette opp en plan sammen:)

Tusen takk :) Tørr nesten ikke tenke på at jeg er gravid igjen, samtidig som jeg selvsagt ikke kan la være.

Symtomene på graviditeten stemmer ca med at jeg er 5 uker, og om jeg regner dagen jeg hadde SA som menstruasjonens første dag, så stemmer jo det ganske bra. Det er 5 uker siden imorgen. Men jeg aner egentlig ikke når EL var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også tre graviditeter på 6 mnd.

Er du sikker på at du vil ha UL i uke 6 og 8? Du vet jo selv at det ikke er noen garanti, og enda flere bekymringer til en som allerede er bekymret.

Dette går jo helt sikkert bra, 2015 baby! :)

Anonymous poster hash: 59c04...855

Ja, det er jeg helt sikker på, for det første kommer jeg til å bekymre meg veldig frem til jeg vet om alt er bra. For det andre så er det greit å få en pekepinn om hva som gikk galt om jeg mister igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med graviditeten! Denne gangen skal det nok gå bra, for som det nevnes av en annen så er det sånn at alle gode ting er tre! Så til våren så har du nok fått en liten baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye!! :rodmer: Sa jo at det ikke kom til å gå lenge før du var gravid igjen :)

Her ser det også ut til å gå bedre tredje gangen - er hvertfall kommet til uke 15 - og jeg ble også gravid første syklus etter abort nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :strix: Holder gleden igjen foreløpig, tenker det er like greit! Men krysser alt jeg har for at det skal gå bra denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! :rodmer: Sa jo at det ikke kom til å gå lenge før du var gravid igjen :)

Her ser det også ut til å gå bedre tredje gangen - er hvertfall kommet til uke 15 - og jeg ble også gravid første syklus etter abort nr 2.

Tusen takk :blomst: Heldigvis hadde du helt rett ;)

Så godt å høre at det går bra med deg, vil tro det har vært noen spennende uker! Masse lykke til videre :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...