Gå til innhold

Prøverør 2014


Bossom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg testet forresten i dag, orket ikke å vente lenger...og testen var positiv selv om vi bare er på dag 10.

Krysser alt som krysses kan for at embryoet holder seg der det skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet forresten i dag, orket ikke å vente lenger...og testen var positiv selv om vi bare er på dag 10.

Krysser alt som krysses kan for at embryoet holder seg der det skal :)

Gratulerer Suss81 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Suss81 :)

Takk takk :) prøver å beholde roen og tankene om at ting kan forandre seg fort på dette stadiet. Men fy å vanskelig det er når man får sin første positive test i livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser jeg! Har det på akkurat samme måte. Syns tiden går ufattelig tregt og er så redd for at det ikke skal gå bra, samtidig er jeg så overlykkelig over endelig å få se noe annet enn de dumme blendahvite testene! :) Dette skal vi klare :hjerte:

Dette skal gå bra :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser jeg! Har det på akkurat samme måte. Syns tiden går ufattelig tregt og er så redd for at det ikke skal gå bra, samtidig er jeg så overlykkelig over endelig å få se noe annet enn de dumme blendahvite testene! :) Dette skal vi klare :hjerte:

Dette skal gå bra :)

Krysser fingrer, tær og tenner for oss begge :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet forresten i dag, orket ikke å vente lenger...og testen var positiv selv om vi bare er på dag 10.

Krysser alt som krysses kan for at embryoet holder seg der det skal :)

Grattis så masse! 🎊🎈🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere med positiv test!!! Så morro.. og til dere som forsatt ruger.. plutselig er testdagen der.. den kommer fortere enn man tror ;) VI skal på ultralyd i morra * spent* og da er jeg begynte på uke 18. Håper så inderlig at vi kan se hva vi får og at alt står bra til. Merker jeg er veldig spent og glad for alle ultralydene vi får ( tett oppfølging) Men så har jeg også begynt å tenke at det er ikke sikkert alle ultralydene er så gøy og positive som man tror.. *skummelt* Men satser på at alt er fint,slik som det var siste gangene vi har vært der. magen har vokst litt å begynner ta litt form nå, den ser ikke bare ut som en fleske pølse midt på magen :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg operasjonen på eggstokkene jeg har ventet lenge på, den skulle gjøre slik at vi fikk større sjanse til å bli gravid på den naturlige måten...

Men med flaksa vår fikk vi vite etter operasjonen at eggledere er helt tette s sjansen er så godt som null for spontan graviditet... Nå er vi tilbake på prøverørslista. Hadde virkeli store forhåpninger til dagen i går, men atter en gang ble det negative svar :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil barr si til alle her inne-ikke gi opp:-) vi har en datter på snart2år som ble til med ivf på rikshospitalet. Vi brukte 2,5 år på åfå spiren til å sitte. Hadde 3 forsøk med ferskvarer (fullt regime med uttak og greier), oft 2 tin forsøk førivi lykteds på siste mulighet. Hun ble til 14.2, fikk pos blodprøve etter 12dager, og hun kom til erden 10dager før termin ioktober 2012. Det er alltså mulig selv om det virker tldt og håpløst. Hadde 2sa underveis og rn kjemisk graviditet.

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Daiquiry :)

Takk! Helt uvirkelig, var jo bare 9 DPO i går, så streken var veldig svak. Tok ny i morges, og den var pittelitt sterkere :). Øverst er i går morges 9 DPO negativ, midten i går 9 DPO kveld og nederst i dag 10 DPO morgen. Og beklager bakgrunnen, den er ikke så skitten som den ser ut til :(

post-10562-0-23654200-1411117979_thumb.j

Endret av Daiquiry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Sniker meg inn her, jeg.

Jeg (30) og mannen min (34) har forsøkt å få barn siden november 2012. Det har klaffet for oss én gang, desember 2013 etter pergokur #7, men det endte dessverre med SA i januar i år. Vi har blitt utredet i det vide og det brede, og jeg har fått til sammen 10 (!) pergokurer. Jeg er tilsynelatende frisk og fin med unntak av litt uforutsigbar syklus, og mannen har fine svømmere, så vi har fått diagnosen uforklarlig barnløse. Har ikke hatt lap, men ettersom jeg jo faktisk ble gravid én gang, kan jeg ikke ha helt tette eggledere.

Siden vi er utålmodige og ikke orker tanken på å vente i opp mot et år på å få IVF gjenom det offentlige, har vi nå bestilt oss time hos IVF-klinikken. Vi har tatt nødvendige blodprøver i dag, og skal på forsamtale 1. oktober. Jeg er kjempespent - og utålmodig!

Noen her som har erfaring med IVF-klinikken? Vet dere om de pleier å anbefale kort eller langt regime på første forsøk? Er dere fornøyde med behandling og oppfølging der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 29 år og på første runde ivf. Fikk desverre ut kun tre egg igår på uttak. Ringte med hjertet i halsen idag og fikk vite at kun to var modne og et befruktet, men uvanlig. Så må ringe i morgen for å høre om det går bra. Så trist og nervøs nå :( mistet troa. Hva betyr uvanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trodde ikke det ble innsett idag da er egg ikke hadde delt seg. Noen skulle ringe idag hvis det ikke utviklet seg. Ingen ringte, så jeg ringte dem. Egget hadde delt seg var beskjeden 💛. Så glad! Men rett før avreise ringte de fra sykehuset igjen. Ei anna dame sa at det hadde delt seg for mye og var ikke normalt. Trengte ikke komme. Nå er jeg så skuffet, sint og lei meg..

Anonymous poster hash: a69ce...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke det ble innsett idag da er egg ikke hadde delt seg. Noen skulle ringe idag hvis det ikke utviklet seg. Ingen ringte, så jeg ringte dem. Egget hadde delt seg var beskjeden 💛. Så glad! Men rett før avreise ringte de fra sykehuset igjen. Ei anna dame sa at det hadde delt seg for mye og var ikke normalt. Trengte ikke komme. Nå er jeg så skuffet, sint og lei meg..

Anonymous poster hash: a69ce...379

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...