Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det vanlig å ha humørsvigninger som gravid eller er det en effekt av å slutte på pillen? Jeg har skikkelige raserianfall for ingenting... hadde sex hver eneste dag i 2.5 uke,nå orker jeg ikke fordi jeg er dritsur..

Anonymous poster hash: 97c43...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg har endel murringer,i tillegg til at det er vondt "oppi der" under sex ,noe som jo er veldig synd akkurat nå! Er det et EL tegn? Ingen strek her enda, selv om det skulle vært rundt disse dagene..

Jeg har aldri vondt sånn ellers, men sist vi hadde sex som er 2 dager sia så var det grusomt vondt! Måtte bytte stilling for det var så vondt.. Var jo godt også, men smertene var for mye så måtte bare gi meg :-/

Og i følge gamle sv.dagbøker så var det slik sist jeg var gravid også ;) kan jo hende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å ha humørsvigninger som gravid eller er det en effekt av å slutte på pillen? Jeg har skikkelige raserianfall for ingenting... hadde sex hver eneste dag i 2.5 uke,nå orker jeg ikke fordi jeg er dritsur..

Veldig vanlig å være drit sur når man er gravid ja :P haha. Jeg har jo ADHD å sinneproblemer fra før xD tropp meg det blir forsterka når jeg er gravid!

Jeg ler av alt, griner for alt å får frysninger for alt å bli helt eksplosiv for alt!! :P heheh

Anonymous poster hash: 97c43...872

Veldig vanlig å være drit sur når man er gravid ja :P haha. Jeg har jo ADHD å sinneproblemer fra før xD tropp meg det blir forsterka når jeg er gravid!

Jeg ler av alt, griner for alt å får frysninger for alt å bli helt eksplosiv for alt!! :P heheh

Endret av Idaamor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som skal teste i morra? :) Er 10 dpo i morra og tenkte å ta den første g-testen på morgenen... sist gang fikk jeg veldig svak strek 10 dpo og svak positiv 11 dpo. Så håper jeg kan se en nyanse av strek i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i dag 10-11 dpo. Negativ :( skikkelig skuffa. Men kjenner meg selv godt nok til at jeg sikkert kommer til å ta en ny test i overimorgen.

Har så lyst til at det skal klaffe! Blir sprø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i dag 10-11 dpo. Negativ :( skikkelig skuffa. Men kjenner meg selv godt nok til at jeg sikkert kommer til å ta en ny test i overimorgen.

Har så lyst til at det skal klaffe! Blir sprø

Det er fortsatt masse håp! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så forvirra. Første barn klaffet det på første forsøk med prøving, så er ikke helt inne i det gamet her. Dette er min andre gang med menstruasjon siden jeg sluttet med ammingen, og det sto at jeg skulle ha eggløsning ca 14. sept ifølge en eggløsningkalkulator, gitt at jeg hadde stabil syklus. Har tatt mange eggløsningstester, men alle er negative. Dere som er litt mer erfarne med det her, hvor ofte bør jeg teste med EL-testene fremover nå da? Forvirra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på denne tråden jeg også :)

Jeg begynte å prøve for en månede ca. det var også da jeg sluttet på p-pillen. Har slutta på p-pillen to ganger, og første gang så kom jeg til normalen med en gang. Denne gangen er jeg usikker, for er nemlig 3 dager over ventet mensen og men jeg tror jeg hadde eggløsning for 2 uker siden (ganske sikker) hvor jeg hadde sex. Så enten så kan det være at mensen ikke har kommet pga p-piller eller det faktum at jeg kan ha fanget opp en liten spire. Åååh, jeg er så spent! Så spent at jeg ikke tør kjøpe test, fordi jeg ikke vil bli skuffet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fortsatt masse håp! :)

Ja, er det det? Jeg vet at man kan teste positivt senere, men virker som om "alle" får positiv test så tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det det? Jeg vet at man kan teste positivt senere, men virker som om "alle" får positiv test så tidlig

Jeg testet også i dag. 10 dpo og fikk ehm... ikke blendahvit, men skyggeaktig test. Så det tolker jeg som negativ, men også som "kanskje det er noe der i morra" :P Ikke alle får to streker tidlig, maange som ikke får positiv før mensdagen eller noen dager etter. Viktig å ikke sammenligne seg med andre, for alt er individuelt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er det det? Jeg vet at man kan teste positivt senere, men virker som om "alle" får positiv test så tidlig

Jeg fikk negativ 10 dpo og var skikkelig skuffet:) hadde tenkt å vente til IKM, men testet kvelden før (altså 13 dpo) og fikk positiv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk negativ 10 dpo og var skikkelig skuffet:) hadde tenkt å vente til IKM, men testet kvelden før (altså 13 dpo) og fikk positiv:)

Åh, ja da kan jeg tenke meg du ble glad :) gratulerer!

Hadde du prøvd lenge? Jeg føler meg veldig gravid. Har veldig stikkende smerter i brystene, er veldig tørst og har veldig rare drømmer. Det som er mest annerledes denne mnd er at jeg ikke har menssmerter. Har mye smerter til vanlig i rygg og mage.

Ikm i morgen. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, ja da kan jeg tenke meg du ble glad :) gratulerer!

Hadde du prøvd lenge? Jeg føler meg veldig gravid. Har veldig stikkende smerter i brystene, er veldig tørst og har veldig rare drømmer. Det som er mest annerledes denne mnd er at jeg ikke har menssmerter. Har mye smerter til vanlig i rygg og mage.

Ikm i morgen. Spennende!

Vi var veldig heldige og traff på første forsøk:) jeg også følte meg veldig gravid! Krysser fingrene for deg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...