Gå til innhold

hjelp! hunden har bæsja


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei... Hunden min har vært alene hjemme ute på terrassen i ca 3 timer. På den tiden har han plutselig blitt dårlig og har bæsja slimete diare 5!!! plasser i hagemøblene av rotting... Det er jo nesten umulig å få bort for når jeg tørker så havner det jo imellom :-( Jeg har ikke slange så jeg kan ikke spyle, dessuten er terrassen i andre etasje så om jeg tømmer vann på så havner det på terrassen i første etasje :-( hjeeelp :-(

Anonymous poster hash: f8195...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei... Hunden min har vært alene hjemme ute på terrassen i ca 3 timer. På den tiden har han plutselig blitt dårlig og har bæsja slimete diare 5!!! plasser i hagemøblene av rotting... Det er jo nesten umulig å få bort for når jeg tørker så havner det jo imellom :-( Jeg har ikke slange så jeg kan ikke spyle, dessuten er terrassen i andre etasje så om jeg tømmer vann på så havner det på terrassen i første etasje :-( hjeeelp :-(

Anonymous poster hash: f8195...656

pakk det inn i plast, ta det med ned og få spylt det (lån spyleslange fra noen)

Evt heis det ned med et tau

Anonymous poster hash: 55f48...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bær det ned og ut på plen eller asfalt og spyl med hageslange eller høytrykkspyler.



Anonymous poster hash: a43ac...ff2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hagemøblene er gedigne, jeg har ikke sjans å få de ned stigen alene, og jeg har ingen som kan hjelpe meg :-(

TS



Anonymous poster hash: f8195...656
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel en utgangsdør fra leiligheten din, at du ikke må klatre opp og ned en stige?

Du kan jo bære de ut den veien. Noen kan vel kanskje hjelpe deg? Naboer, familie eller venner? :-)

Med litt spyling vil de nok bli helt fin igjen.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er så store at de ikke går inn noen dør :-(

TS

Anonymous poster hash: f8195...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er så store at de ikke går inn noen dør :-(

TS

Anonymous poster hash: f8195...656

Vent til en annen dag, få noen til å hjelpe deg med å heise de ned eller bære de ned og få spylt de ute på asfalt/ plen

Anonymous poster hash: 55f48...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren min fikk de opp stigen når vi flyttet hit. Han er på jobbreise og jeg må få vasket møblene før han kommer hjem eller så blir han kjempesint..

TS

Anonymous poster hash: f8195...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren min fikk de opp stigen når vi flyttet hit. Han er på jobbreise og jeg må få vasket møblene før han kommer hjem eller så blir han kjempesint..

TS

Anonymous poster hash: f8195...656

Hvorfor skulle han bli sint på deg?

Når kommer han hjem?

Anonymous poster hash: 55f48...fdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... Hunden min har vært alene hjemme ute på terrassen i ca 3 timer. På den tiden har han plutselig blitt dårlig og har bæsja slimete diare 5!!! plasser i hagemøblene av rotting... Det er jo nesten umulig å få bort for når jeg tørker så havner det jo imellom :-( Jeg har ikke slange så jeg kan ikke spyle, dessuten er terrassen i andre etasje så om jeg tømmer vann på så havner det på terrassen i første etasje :-( hjeeelp :-(

Anonymous poster hash: f8195...656

Har det noe å si om det havner på terassen under?

Står det noe på terassen under; fjern det først-pøs på med såpe og vann på møblene, og til slutt kan du vaske terassen i 1. etg

Anonymous poster hash: 55f48...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det noe å si om det havner på terassen under?Står det noe på terassen under; fjern det først-pøs på med såpe og vann på møblene, og til slutt kan du vaske terassen i 1. etg Anonymous poster hash: 55f48...fdb

Jeg hadde ikke blitt fornøyd hvis noen hadde spyla hundedritt på min terasse!

Anonymous poster hash: 0ae8b...27d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke blitt fornøyd hvis noen hadde spyla hundedritt på min terasse!

Anonymous poster hash: 0ae8b...27d

Ups

Jeg tenkte at begge terassene tilhørte TS

Snakke med naboen under først? :)

Anonymous poster hash: 55f48...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer heller på at du har latt hunden være ute på terrassen alene i 3 timer(!) Hva i huleste!?



Anonymous poster hash: 4b84c...42f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får prøve å skrubbe med en oppvaskbørste og vann med ei blomsterpotte under.. Sambo blir sint fordi han ikke er så glad i hunder og tåler ikke hvis hun gjør fra seg på plasser hun ikke skal.

Var alene på terrassen i 3 timer fordi jeg måtte på et møte, været var fint og har hundehus på terrassen så det er ly. Hadde også tilgang til vann. Bedre det enn å være i buret mener nå jeg. Hvis hun hadde vært i buret å blitt dårlig mens jeg var borte så måtte hun jo ha ligget i det :-(

TS

Anonymous poster hash: f8195...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får prøve å skrubbe med en oppvaskbørste og vann med ei blomsterpotte under.. Sambo blir sint fordi han ikke er så glad i hunder og tåler ikke hvis hun gjør fra seg på plasser hun ikke skal.

Var alene på terrassen i 3 timer fordi jeg måtte på et møte, været var fint og har hundehus på terrassen så det er ly. Hadde også tilgang til vann. Bedre det enn å være i buret mener nå jeg. Hvis hun hadde vært i buret å blitt dårlig mens jeg var borte så måtte hun jo ha ligget i det :-(

TS

Anonymous poster hash: f8195...656

Herregud, nå må folk slutte å stenge hundene sine inn i bur!! og ja - TAKK og lov for hundens del at de ikke var innestengt i bur når den hadde diarè! :omg:

Anonymous poster hash: 290d2...49c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får prøve å skrubbe med en oppvaskbørste og vann med ei blomsterpotte under.. Sambo blir sint fordi han ikke er så glad i hunder og tåler ikke hvis hun gjør fra seg på plasser hun ikke skal.

Var alene på terrassen i 3 timer fordi jeg måtte på et møte, været var fint og har hundehus på terrassen så det er ly. Hadde også tilgang til vann. Bedre det enn å være i buret mener nå jeg. Hvis hun hadde vært i buret å blitt dårlig mens jeg var borte så måtte hun jo ha ligget i det :-(

TS

Anonymous poster hash: f8195...656

Herregud, hvorfor må hunden ligge i bur mens du ikke er hjemme!? De er ikke laget til å ligge i et lite bur hele dagen, eller timer for den saks skyld. Har aldri måtte ty til bur annet enn i bilen pga sikkerheten. Og kan ikke gubben takle dyr, da hadde han ikke vært i mitt liv hvertfall

Anonymous poster hash: 4b84c...42f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...