Gå til innhold

NRK-ansatt drapstruet av FrP-topp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om du ville forsvart dette om det hadde vært en AP poliikere som kom med trusselen.

Nei da ville vel pipen fra deg vært en helt annen.

Vær så snill å vise meg hvor i denne tråden jeg har "forsvart" at noen bruker drapstrusler som middel i en debatt, uansett parti-tilhørighet??

AP politikere har vel - så vidt jeg vet - vært ute med riven ved flere anledninger, f.eks. Khalid Haji Ahmed som drev med jødehets (grenser vel til mordtrusler?):

http://h-a.no/Nyheter/Nyheter/tabid/72/articleView/true/moduleid/186709/Default.aspx

Og, så var det en tidligere AP'er (han ble ekskludert for å ha omtalt landsfaderen negativt) Khaqan Khan, som fremsatte mordtrusler overfor Statens Innkrevningssentral.

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2013/10/04/lokalpolitiker-i-moss-tiltalt-drapstrussel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Historikken til FRP vil skade FRP, så det ligger jo en grei grunn til å ønske det glemt.

Hadde FRP vært ved roret på 1960 tallet, så hadde vi hatt sjeiker her i landet fremfor oljefondet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Keshvari svar ordentlig på dette nå? Hvis dette hadde vært en fra AP ville jo folk hyle som bare faen, satser FrP på at dette dør ut eller?



Anonymous poster hash: 11977...510
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Historikken til FRP vil skade FRP, så det ligger jo en grei grunn til å ønske det glemt.

Hadde FRP vært ved roret på 1960 tallet, så hadde vi hatt sjeiker her i landet fremfor oljefondet.

Rent vrøvl, vi ville hatt akkurat samme eier/operatør-struktur i norsk olje som i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Keshvari svar ordentlig på dette nå? Hvis dette hadde vært en fra AP ville jo folk hyle som bare faen, satser FrP på at dette dør ut eller?

Anonymous poster hash: 11977...510

Hvilket svar mener du ville vært "ordentlig"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Keshvari svar ordentlig på dette nå? Hvis dette hadde vært en fra AP ville jo folk hyle som bare faen, satser FrP på at dette dør ut eller?

Anonymous poster hash: 11977...510

Husk på at Jens var så vidt borti en annen bil og etter det har frepperne skreket og hylt om det i mange år. Tenk deg deres reaksjoner hvis det var han som hadde drapstruet en FrPer!

Men når en av deres egne gjør det samme da er det ingenting, en spøk, luft, "de rød-grønnes feil".

Anonymous poster hash: 82654...24b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilket svar mener du ville vært "ordentlig"?

"""Det eneste jeg har funnet han er svart på er dette fra DB artikkelen:

Mazyar Keshvari ønsker ikke å kommentere denne saken overfor Dagbladet, utover at han bestrider at han har fremført et slikt budskap.

- Det kom noen slengbemerkninger klokka to på natta på en pub, og det var ment som humor. Det var ikke i nærheten så skarpt som det som gjengis her. Jeg har beklaget overfor henne, og vi har lagt det bak oss, sier han. """

Jeg vil i det minste at man kommer til rot i hva som har skjedd. Det er jo to helt motstridende versjoner, og med tanker på at NRK-profilen har vitner, tyder det på at Keshvari lyver. Og løgn, det er jammen meg ikke noe ordentlig svar!

Anonymous poster hash: 11977...510

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent vrøvl, vi ville hatt akkurat samme eier/operatør-struktur i norsk olje som i dag!

Har jeg sagt at det ikke ville vært de samme eierne/operatørene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NRK-sjef: Frp-er sa han skulle skyte programleder

Mazyar Keshvari (Frp) sier han ikke truet, men har beklaget «slengbemerkninger».

http://www.dagbladet.no/2014/12/12/nyheter/innenriks/politikk/samfunn/nrk/36698652/

Først legger de press på en avis for å få de til å trekke artikkelen om FrPs historie og nå har FrP til og med drapstruet en journalist fordi vedkommende har vært uenig med dem!

For en gjeng!

Anonymous poster hash: 82654...24b

1. sas-magasinet er ikke en avis (rett skal vær rett)

2. artikkelen omhandlet ikke Frp sin historie men heller nordisk politikks utvikling. De involverte partene som hadde aner til nasjonalsosialisme hadde større tilknytning til høyre og senterpartiet for å nevne noen.

3. Frykt for vold gjorde at Ap-politiker Steinar Saghaug fysisk stoppet Mohamed Abdi Mohamed på vei ut av bystyresalen. I en pause i bystyremøtet hadde Mohamed kalt bystyrekollega Saera Khan en «hore» og truet med å «ta henne» etter møtet.

4. Journalisten Arshad Virk har anmeldt Høyre-politikeren Ghazanfar Ali Khan i Oslo for trusler og vold.

5. Arbeiderpartiet via flertall i stortinget fikk stoppet en bok som kritiserte norsk utenriks og forsvarspolitikk i knusende ordelag med vedlagt statistikk fra en premiert norsk obersertløytnant etter krigen. Dette for å forhindre at informasjon som stilte partiet i et dårlig lys kom frem i lyset. Boken ble for få år siden endelig sluppet etter at forbudet gikk ut.

En må snart ta innover seg at politikere er seg selv nærmest. Å tro at en skal overlate folks liv til slike er irrasjonelt. Om du støtter et parti sin rett til å bestemme over alle er du igrunn like skyldig når andre partier oppnår det samme. For du er en støttespiller av systemet.

Anonymous poster hash: acf05...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent vrøvl, vi ville hatt akkurat samme eier/operatør-struktur i norsk olje som i dag!

Frp ønsket å selge Statfjord for 10milliarder i 1975.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt at det ikke ville vært de samme eierne/operatørene?

Ja, les det innlegget jeg svarte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, les det innlegget jeg svarte på.

I innlegget der står det ingenting av det du nevner. Du får lese det om igjen selv med andre briller.

Poenget er selvfølgelig at det ville vært privateid. Inntektene som nå idag har bygget opp oljefondet ville aldri tatt plass om oljeindustrien ble solgt til det private i den grad FRP ønsket på den tiden.

Dette er et faktum de selvfølgelig ønsker å "glemme" ettersom det skader dem i så stor grad om folk blir minnet på dette. Fadasen som ville vært om FRP sto og førte skuta i en tid som idag definerer selve landet.

Endret av Timza
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I innlegget der står det ingenting av det du nevner. Du får lese det om igjen selv med andre briller.

Poenget er selvfølgelig at det ville vært privateid. Inntektene som nå idag har bygget opp oljefondet ville aldri tatt plass om oljeindustrien ble solgt til det private i den grad FRP ønsket på den tiden.

Dette er et faktum de selvfølgelig ønsker å "glemme" ettersom det skader dem i så stor grad om folk blir minnet på dette. Fadasen som ville vært om FRP sto og førte skuta i en tid som idag definerer selve landet.

Bare vrøvl og synsing fra deg her.

Inntektene fra oljå kommer i all hovedsak fra skatten som legges på profitten, og ikke fra statlig eierskap.

Tror du at staten tjener mye mindre på de feltene hvor det er utenlandsk operatør, kontra de som har norsk (Statoil) som operatør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og poenget ditt er??

Bare vrøvl og synsing fra deg her.

Inntektene fra oljå kommer i all hovedsak fra skatten som legges på profitten, og ikke fra statlig eierskap.

Tror du at staten tjener mye mindre på de feltene hvor det er utenlandsk operatør, kontra de som har norsk (Statoil) som operatør?

Tror du den norske stat tjener mye mindre på feltene med norsk operatør?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare vrøvl og synsing fra deg her.

Inntektene fra oljå kommer i all hovedsak fra skatten som legges på profitten, og ikke fra statlig eierskap.

Tror du at staten tjener mye mindre på de feltene hvor det er utenlandsk operatør, kontra de som har norsk (Statoil) som operatør?

Det er åpenbart at du ikke gjør det. Har du noe som støtter dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi slipper han i det offentlige fra nå av. Han er bare en nyttig idiot for FrP.

Mener ikke han at innvandrere bør skjerpe seg? Vel han har kanskje rett i sitt eget tilfelle. Han er en kriminell innvandrer som etter min mening nå bør fengsles, vi kan ikke ha slike mennesker gående fritt!

Anonymous poster hash: 11977...510

Å true noen på livet med våpen, for å rane et menneske koster 20.000 i Norge (har blitt ranet på denne måten selv). Her har han bare truet, uten hverken ran eller våpen. Det vil jeg anslå til en bot på 2000 kr. La han slippe med det.

Anonymous poster hash: 986a2...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...